Wij hebben Billie net aangemeld.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:19 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou ik hoop niet dat dat door gaat want dat zou betekenen dat Rayen hier ervan af moet.
Ja hij heeft er flink last van. Gisteren viel het nog wel mee, maar vandaag echt op de meest nare plekjes bultjes en rillen van de koortsquote:Op donderdag 12 december 2013 11:49 schreef Mangostine het volgende:
voor Luc. Heeft ie er erg last van?
Thuiswerken met een dreumes is nogal een uitdaging ja. Die 2x op een dag dat hij nog slaapt is de woonkamer een ontplofte bende, bedenk ik dat ik zelf nog moet ontbijten en tegen de tijd dat ik opgeruimd en gegeten heb, is hij alweer wakker.
Ik verlang wat dat betreft wel eens terug naar de dagen dat ik hem gewoon in de box of wipper kon leggen en mijn handen daarmee vrij had.
Ik vroeg me gisteren af wanneer je naar de peuters kwamquote:Op donderdag 12 december 2013 13:03 schreef Deepfreeze het volgende:
Skoap, onhandig, maar weinig aan te doen. Succes met werken.
Ik heb volgende week dinsdag intake bij peuterspeelzaal. Eens vragen wat de tarieven zijn.
En die meet ga ik niet halen. Nog 9 dagen tot het peuteren..
Bijna. Mijn eigenwijsje past er vast prima tussen..quote:Op donderdag 12 december 2013 13:35 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ik vroeg me gisteren af wanneer je naar de peuters kwam
5 dagen na onsquote:Op donderdag 12 december 2013 13:50 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Bijna. Mijn eigenwijsje past er vast prima tussen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |