abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 december 2013 @ 20:26:53 #151
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_134162202
Hoi! Babymama breekt hier even in (en voegt zich over 3 weken bij jullie ;)).

Er is een topic voor de wannebe-baby/ dreumesmeeters: OUD / Baby/dreumesmeet in Januari
pi_134182914
Luc heeft de waterpokken. Op zich prima/fijn natuurlijk, dan heeft ie het maar gehad.
Maar hij mag niet naar het KDV. Beetje apart, want normaal zijn ze nooit moeilijk daar.
Het heeft niks met de besmetting te maken, maar met het feit dat ze opeens hoge koorts kunnen krijgen.
Ik heb het vermoeden dat ze een keer een vervelend iets hebben mee gemaakt daar met een kindje wat de waterpokken had. Want normaal mag je tot 39 graden koorts je kind langs brengen.

Ik heb vanaf volgende week vrijdag vakantie en tot die tijd heb ik het echt mega druk op mijn werk.
De timing kan dus niet onhandiger. Werk gelukkig thuis, maar ja, werken met een kind thuis is altijd wel een uitdaging.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_134184127
Oh Skoap, wat onhandig zeg! Beterschap voor Luc. :* Heeft ie er erg last van?
Thuiswerken met een dreumes is nogal een uitdaging ja. Die 2x op een dag dat hij nog slaapt is de woonkamer een ontplofte bende, bedenk ik dat ik zelf nog moet ontbijten en tegen de tijd dat ik opgeruimd en gegeten heb, is hij alweer wakker. :P
Ik verlang wat dat betreft wel eens terug naar de dagen dat ik hem gewoon in de box of wipper kon leggen en mijn handen daarmee vrij had. :')
pi_134185089
Pfoe thuiswerken met een zieke dreumes helemaal lastig.

Meetdag had ik al gehoord maar das op mijn verjaardag. -O-

En vandaag naar cb. Mini was niet veel zwaarder geworden. Ze vond het nog niet heel erg, maar we moesten het wel in de gaten houden. Ik weet ook niet waar hij het laat. Hij eet gewoon. Geeft heel duidelijk aan als hij vol zit (en dan krijg je er ook niks meer in) dus ja wat moet je dan. Op bv.com-grafiek viel het trouwens behoorlijk mee, dan zweeft ie net iets onder normaal. Dus. Maar toch stom, want ik ga dan toch twijfelen. Gelukkig groeide zijn lengte wel gewoon volgens het cb-lijntje dus het valt vast mee. Prikken gehad, benieuwd of ie er last van krijgt.
pi_134185303
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 12:19 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Nou ik hoop niet dat dat door gaat want dat zou betekenen dat Rayen hier ervan af moet. :{
Wij hebben Billie net aangemeld. :'). We zien wel, en anders kan ie een paar keer gaan en dan is het weer voorbij..
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_134186146
Skoap, onhandig, maar weinig aan te doen. Succes met werken.

Ik heb volgende week dinsdag intake bij peuterspeelzaal. Eens vragen wat de tarieven zijn.

En die meet ga ik niet halen. Nog 9 dagen tot het peuteren..
pi_134186670
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 11:49 schreef Mangostine het volgende:
voor Luc. Heeft ie er erg last van?
Thuiswerken met een dreumes is nogal een uitdaging ja. Die 2x op een dag dat hij nog slaapt is de woonkamer een ontplofte bende, bedenk ik dat ik zelf nog moet ontbijten en tegen de tijd dat ik opgeruimd en gegeten heb, is hij alweer wakker.
Ik verlang wat dat betreft wel eens terug naar de dagen dat ik hem gewoon in de box of wipper kon leggen en mijn handen daarmee vrij had.
Ja hij heeft er flink last van. Gisteren viel het nog wel mee, maar vandaag echt op de meest nare plekjes bultjes en rillen van de koorts ;( En hij wil amper iets. Niet echt eten, niet spelen, niet op schoot, maar ook niet van schoot af. aaarghhhhh

Thuis werken is wel een uitdaging ja, betekent ook uurtjes in halen 's avonds en overdag kan ik wel zo'n 4/5 uur wat doen. Ik ruim de speelzooi nu alleen maar 's avonds op en niet overdag (al kan ik daar eigenlijk niet tegen :') ) En verder af en toe maar voor baby tv in de kinderstoel. Weet het anders ook niet :@
pi_134186703
Zolena, ik zou toch proberen me er niet te veel zorgen om te maken.. Als hij verder gewoon goed eet :*
(maar ja makkelijk gezegd vanaf mijn kant ;) )
pi_134187119
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:03 schreef Deepfreeze het volgende:
Skoap, onhandig, maar weinig aan te doen. Succes met werken.

Ik heb volgende week dinsdag intake bij peuterspeelzaal. Eens vragen wat de tarieven zijn.

En die meet ga ik niet halen. Nog 9 dagen tot het peuteren..
Ik vroeg me gisteren af wanneer je naar de peuters kwam :D
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_134187592
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:35 schreef bitterend het volgende:

[..]

Ik vroeg me gisteren af wanneer je naar de peuters kwam :D
Bijna. Mijn eigenwijsje past er vast prima tussen..
pi_134188391
Na mijn eerste post in dit topic vorige week is hier de ziekenboeg begonnen, dus geen gelegenheid gehad om mee te posten.
Eerst kreeg L. koorts en snotverkouden. Zielig, vooral 's nachts werd ze in paniek wakker van al het hoesten en slijm denk ik. Nu gaat het gelukkig al weer een stuk beter en is ze volop slaap aan het inhalen. En dat is toch wel lekker :+

Leuk om te lezen over de oudere kindjes, peuterspeelzaal..., dat klinkt nog zover weg!

Beterschap voor Luc!

En succes met thuiswerken Mango, leuk om weer mee te lezen
  donderdag 12 december 2013 @ 14:26:29 #162
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_134188860
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:50 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]

Bijna. Mijn eigenwijsje past er vast prima tussen..
5 dagen na ons *O* !!!

Zieke bijna-peuter hier. Zometeen naar de ha. Vermoeden van keelontsteking -O- . Effe kijken of d'r verjaardag zaterdag wel door kan gaan, heb ik nondeju net alles in huis gehaald :X ...
  donderdag 12 december 2013 @ 16:10:36 #163
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_134192192
Jup... Keelontsteking :( .
pi_134193386
Beterschap :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_134194282
Och, beterschap NTS! Hopelijk is ze zaterdag wel opgeknapt voor haar feestje -O-.

Skoap, sneu zeg! En wat een luxe, nog tot 39 graden naar KDV! Ze zijn bij ons ook niet moeilijk, maar koorts betekent wel ophalen. Sterkte en beterschap!
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 12 december 2013 @ 18:05:07 #166
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_134195865
1 jaar en 6 dagen oude dreumes komt zich melden!
Ik vind 'm zo leuk! O+

Dit is Henkie:

Vanaf nu kom ik jullie lastig vallen. :+
A grand adventure has begun.
pi_134196153
Ooooh! Hij is leuk Keshet, en wat een haar al! (en ik zie allemaal kleertjes die wij ook hebben, haha)

Gefeliciteerd nog, hoe was zijn verjaardag? Wat vond hij er van?
  donderdag 12 december 2013 @ 19:41:59 #168
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_134199223
Wat een leukerd Keshet O+!

Her komen er 3 (of 4, ik kon het niet helemaal goed voelen) kiezen tegelijk door :o ;(. Gelukkig valt het nog mee hoeveel last ze er van heeft maar heel erg vrolijk is ze niet :).

Beterschap NTS!

Ik las in de sc over de schoonvader van PE, gecondoleerd :*

Beterschap voor Luc, Skoap!
pi_134199372
Wat een leuk jochie heb je daar Keshet! O+

NTS, beterschap voor je dame. Hier net een geval ontstoken amandelen/opgezette klieren en weet ik veel allemaal keelpijn achter de rug. Hopelijk valt het voor je dame mee en kan ze toch d'r partijtje vieren!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_134200441
Welkom keshet. Wat een mooi kereltje O+
beterschap aan alle zieke kindjes :*
Als KDV leek lijkt het me heel naar om je kind ziek weg te brengen
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_134200519
Keshet, lekker ding!

Allemaal ziekige, niet-helemaal-lekkere kindjes -O- Beterschap! :*
pi_134200935
Gefeliciteerd nog keshet, wat een leukerd!

Freub hoi! :W Beterschap voor L.
En ook beterschap voor de mini van NTS!

Kz, als ie echt ziek is, niet zichzelf, hou je je kind denk ik wel thuis of regel je iets anders. Maar als ie ondanks koorts gewoon vrolijk is en lekker speelt, dan breng ik hem met een gerust hart weg. :Y
pi_134201131
Keshet :o wat n knapperd
Gefeliciteerd nog!

Beterschap voor alle zieke kindjes :*

Gecondoleerd pe
pi_134203332
Welkom hier Keshet!

Beterschap NTS & Skoap. Komt wel lullig uit zo met haar verjaardag NTS.

Wij zijn vandaag naar Intratuin geweest. Zag er echt super uit! Alleen te druk, teveel water, teveel trappen en teveel waar je niet aan mag komen :X

De Ikea was wel erg geslaagd. Lekker gegeten in het restaurant, gespeeld en daarna de halve Ikea doorgestruind. Hij was niet eens zo lomp tussen al het glaswerk ;)
pi_134204140
NTS beterschap!

Welkom Keshet! Wat een leukie O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')