Olgaquote:Op zondag 22 december 2013 11:19 schreef Olga het volgende:
Ik ben geen meeloper en een band haten vind ik persoonlijk meer iets voor pubers. Ik vind ook genoeg artiesten ruk, maar ze haten neuh.
quote:Op zondag 22 december 2013 12:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Idd niet haten op Nickelback. Ze hebben flink bijgedragen aan de hulp voor de Filipijnen.
http://www.ebay.nl/itm/Ra(...)elback-/251382840019
staat nu in de top 40quote:Op zondag 22 december 2013 18:02 schreef Olga het volgende:
Dit nummer komt nieuw binnen op 1353 Ken het niet
hm ik ging nog even checken maar het was toch al in augustus/septemberquote:Op zondag 22 december 2013 18:09 schreef Olga het volgende:
jammer dat het nu dan al in de top2000 kan staan
Vind ik ook belachelijk...quote:Op zondag 22 december 2013 18:09 schreef Olga het volgende:
[..]
jammer dat het nu dan al in de top2000 kan staan
Via Facebook wordt al hier en daar een tip van de sluier (zal die er ook in staan?) gelicht.quote:Op zondag 22 december 2013 21:45 schreef Gehenna het volgende:
Waar vinden jullie de lijst dan al? Die wordt toch morgen pas bekend gemaakt?
(copyright: Dagblad de Limburger).quote:De ons dit jaar ontvallen Lou Reed schiet met Walk on the wild side van 729 omhoog naar 263. Zijn Perfect day gaat van 160 naar 34. Het illustreert hoe de lijst een weerspiegeling van het voorgaande jaar vormt. Zo gaan alle platen van David Bowie, die dit jaar een spectaculaire comeback maakte, significant omhoog. Hoger dan nummer 79 (met ‘Heroes’) komt
echter ook hij niet. De allerjongste strijdlustigen lijken ook weinig teweeg te brengen. De twee grote, nieuwe knallers van vorig jaar zakken flink. Gotyé gaat met Somebody that I used to know van 25 terug naar 63. Triggerfinger zakt met I follow rivers van 79 naar130. Zelfs de houdbaarheid gaanen
van AmyWinehouse lijkt discutabel.Haar overlijden bracht Back to black naar 97. Maar dit jaar valt ook zij terug, naar 175. Adèle dan. Vorig jaar verrassend door een groot aantal platen waarvan aardig wat in de hogere regionen. Ze gaan allemaal tientallen plaatsen omlaag, met als beste resultaat Someone like you op nummer 25: (was nummer 8 . Typerend voor de trendgevoeligheid van de lijst is ook het lot van de 3J’s en Nick & Simon, die allebei met een tiental nummers keihard de lijst uitdenderen.Passenger mag optimistischer zijn. De nieuwkomer van vorig jaar stijgt met Let her go van 351 naar een respectabele 89ste plaats. Nieuw aan het front zijn dit jaar de gisteren nog voor Pinkpop aangekondigde Belg Stromae (Papaoutai, op 1470), singer-songwriter Maaike Outbouter (Dat ik je mis op 819) en Robin Thicke (met Blurred Lines op 571). Get lucky van Daft Punk is de hoogste nieuweling van dit jaar en
piekt op een toch maar magere 375ste plek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |