Because it's fun!quote:Op maandag 9 december 2013 15:20 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Waarom moeten we die waardeloze en hopeloos overschatte "drummer" en "zanger" dan bashen?
Deze vond ik eerlijk gezegd veel grappiger:quote:Op maandag 9 december 2013 15:45 schreef Keano het volgende:
Om alvast even de nummer 1 voor altijd te verpesten
[ afbeelding ]
Zal ik Gompie er alvast bijhalen om Smokie's Living Next Door To Alice te verkrachten?quote:Op maandag 9 december 2013 15:45 schreef Keano het volgende:
Om alvast even de nummer 1 voor altijd te verpesten
[ afbeelding ]
Van Weird Al, natuurlijk!quote:Op maandag 9 december 2013 16:18 schreef cafca het volgende:
Wij hadden het op het werk vanmorgen over plagiaatnummers, toen noemde ik voor de grap even Hotel California, Stairway To Heaven en Child in Time (met de bewijzen erbij)
Maar waar is Bohemian Rhapsody eigenlijk van gejat?
Haha, ja die is ook geweldigquote:Op maandag 9 december 2013 16:11 schreef Molurus het volgende:
[..]
Deze vond ik eerlijk gezegd veel grappiger:
En Avond is een coverquote:Op maandag 9 december 2013 16:18 schreef cafca het volgende:
Wij hadden het op het werk vanmorgen over plagiaatnummers, toen noemde ik voor de grap even Hotel California, Stairway To Heaven en Child in Time (met de bewijzen erbij)
Maar waar is Bohemian Rhapsody eigenlijk van gejat?
Nee, serieusquote:
Beter laten ze juist de beste 2 nummer in de keuzelijst staanquote:Op maandag 9 december 2013 10:54 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Klopt. Ze moeten ook Creep en Street Spirit uit de keuzelijst gooien en alleen PA en Karma Police over laten![]()
Traditiesquote:Op maandag 9 december 2013 12:49 schreef Molurus het volgende:
Is het Ringo Starr bashen al begonnen?
Dit is wel heel duidelijk plagiaat. Dat wist ik niet.quote:
quote:Op maandag 9 december 2013 12:49 schreef Molurus het volgende:
Is het Ringo Starr bashen al begonnen?
*meldt zich aan*
En al helemaal gezien zijn jeugdquote:Op maandag 9 december 2013 22:18 schreef Perrin het volgende:
Toch is het geweldig voor een muzikant van zijn kaliber om een kans te krijgen wereldberoemd te worden.
Ben benieuwd in welke volgorde radio 2 de platen dit jaar gezet heeft.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:59 schreef laxus13 het volgende:
En nog 11 totdat de lijst bekend is
quote:Op donderdag 12 december 2013 17:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ben benieuwd in welke volgorde radio 2 de platen dit jaar gezet heeft.
Ik gok dat ze weer bij 2000 beginnenquote:Op donderdag 12 december 2013 17:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ben benieuwd in welke volgorde radio 2 de platen dit jaar gezet heeft.
quote:Op donderdag 12 december 2013 18:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik gok dat ze weer bij 2000 beginnen
Wat ouderwetsquote:Op donderdag 12 december 2013 18:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik gok dat ze weer bij 2000 beginnen
Gelijk de top 10, dan heb je dat tenminste gehad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |