coldplay was ook wel een onaangename....quote:Op zondag 8 december 2013 18:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vond Avond en Adele anders behoorlijke verrassingen.
Gezien de Pearl Jam hype zeg ik Black. Persoonlijk vind ik die overigens totaal niet 10-waardig.quote:Op zondag 8 december 2013 18:33 schreef cafca het volgende:
Wat ik altijd wel opvallend vind is dat mensen zeuren over de afgezaagde top 10, en als er dan een nieuwe plaat in de top 10 staat hoort die er niet in thuis.
Maar eerlijk: welk legendarisch nummer van na 1995 zou een waardige plaat zijn om zich te nestelen tussen de klassiekers?
oops ja.. haha, nou ja....quote:
Wat mij betreft Hurt van Johnny Cash, ook al is het een cover. Zou me niets verbazen als die dit jaar top 15 staat trouwens.quote:Op zondag 8 december 2013 18:33 schreef cafca het volgende:
Wat ik altijd wel opvallend vind is dat mensen zeuren over de afgezaagde top 10, en als er dan een nieuwe plaat in de top 10 staat hoort die er niet in thuis.
Maar eerlijk: welk legendarisch nummer van na 1995 zou een waardige plaat zijn om zich te nestelen tussen de klassiekers?
Hurt.quote:Op zondag 8 december 2013 18:33 schreef cafca het volgende:
Deze baas weet.quote:Op zondag 8 december 2013 18:54 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Wat mij betreft Hurt van Johnny Cash, ook al is het een cover. Zou me niets verbazen als die dit jaar top 15 staat trouwens.
Klopt... als je nou Everything in it's right place had gezegd..quote:Op zondag 8 december 2013 19:03 schreef Homdeck het volgende:
Karma Police of Paranoid Android, al zullen velen hier het daar niet mee eens zijn
Tja, haters heb je altijd, maar die heb je ook bij Pink Floyd en Coldplay, en hoeveel mensen hebben er (inmiddels) geen gruwelijke hekel aan Paradise by the dashboard light?quote:Op zondag 8 december 2013 19:03 schreef Homdeck het volgende:
Karma Police of Paranoid Android, al zullen velen hier het daar niet mee eens zijn
Is er een hype?quote:Op zondag 8 december 2013 18:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Gezien de Pearl Jam hype zeg ik Black. Persoonlijk vind ik die overigens totaal niet 10-waardig.
Waarom dan niet Street Spirit of Creep?quote:Op zondag 8 december 2013 19:03 schreef Homdeck het volgende:
Cash staat in mijn top 15, maar met zo'n repertoire voor een cover kiezen vond ik 'not done'quote:Op zondag 8 december 2013 18:54 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Wat mij betreft Hurt van Johnny Cash, ook al is het een cover. Zou me niets verbazen als die dit jaar top 15 staat trouwens.
Ik heb Paradise by the dashboard light als mij guilty pleasure op mijn lijstje gezet. Ik hou wel van die foute platen. Van mij mag het gehalte Katie Melua wel wat minder. Beyonce en Pink komen amper of niet in de keuzelijst voor en zij zijn beroemder als deze radio-2-gehypte grietje.quote:Op zondag 8 december 2013 19:24 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, haters heb je altijd, maar die heb je ook bij Pink Floyd en Coldplay, en hoeveel mensen hebben er (inmiddels) geen gruwelijke hekel aan Paradise by the dashboard light?...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |