Volgens mij stond ie voor het eerst in de keuzelijst dit jaar. All you need is love is ook weer terug na een jaartje afwezigheid. En A day in the life is uit de top 100 gekukeldquote:Op maandag 23 december 2013 14:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Eindelijk staat Come Together van The Beatles eens in de lijst.
50 nummers, maar één van de bekendste (en beste) wisten ze er ieder jaar uit te houden. Tot nu dus.
Sjanant. Altijd een paar nieuwe kutplaten hoog, maar dit jaar vind ik het eigenlijk nog meevallen. Jammer dat Slayer eruit is, maar ik denk eigenlijk dat er écht onvoldoende mensen op hebben gestemd.quote:
Gelukkig ontbreekt ook ROAARRR nietquote:Op maandag 23 december 2013 14:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sjanant. Altijd een paar nieuwe kutplaten hoog, maar dit jaar vind ik het eigenlijk nog meevallen. Jammer dat Slayer eruit is, maar ik denk eigenlijk dat er écht onvoldoende mensen op hebben gestemd.
Tsja, waan van de dag. Blijft jammer.quote:Op maandag 23 december 2013 14:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gelukkig ontbreekt ook ROAARRR niet
dat was een eenmalige hype natuurlijk, allemaal meedoen en hilarisch dat-ie er in komtquote:Op maandag 23 december 2013 14:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat Slayer eruit is, maar ik denk eigenlijk dat er écht onvoldoende mensen op hebben gestemd.
ja, gewoon op de radio 2 site... ok bij de downloads danquote:Op maandag 23 december 2013 14:08 schreef asco het volgende:
Is er al ergens te zien wanneer er wat wordt uitgezonden?
Toch wel een redelijke flater van Radio 2 dan, want hij staat gelijk ergens rond de 1100.quote:Op maandag 23 december 2013 14:04 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Volgens mij stond ie voor het eerst in de keuzelijst dit jaar. All you need is love is ook weer terug na een jaartje afwezigheid. En A day in the life is uit de top 100 gekukeld
In de Excel staan tijden.quote:Op maandag 23 december 2013 14:08 schreef asco het volgende:
Is er al ergens te zien wanneer er wat wordt uitgezonden?
Ja uiteraard. Ik heb er zelf ook niet op gestemd want ik vind Slayer eigenlijk best wel kut in verhouding met de meeste metal.quote:Op maandag 23 december 2013 14:09 schreef ranja het volgende:
[..]
dat was een eenmalige hype natuurlijk, allemaal meedoen en hilarisch dat-ie er in komt
Alle nummers van Toto die er nu in staan zijn gestegen tov vorig jaarquote:Op maandag 23 december 2013 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Coldplay niet meer in de top 10 en Adele helemaal flink gezakt. Daar ben ik wel blij mee. Coldplay mag best in de top 50 en Adele in de top 100, maar ze stonden wel wát te hoog
Ja Africa staat wmb wel echt te hoog. Na Adele en Viva La Vida het minste nummer uit de top 30quote:Op maandag 23 december 2013 14:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alle nummers van Toto die er nu in staan zijn gestegen tov vorig jaar
quote:Op maandag 23 december 2013 14:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb daar de laatste dagen ook veel naar geluisterd. Prima muziek, wel veel gitaren voor mijn doen maar da's niet erg. (Semi-)bekende gitaarnummers uit de 90's zijn vaak goed te verteren.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die komen toch altijd als je ligt te slapen.
Het is voor mij echt nog maar de vraag of ik veel van de Top 2000 ga luisteren.
Zelfs Serious Request laat ik links liggen. Essential 90s bevalt me veel te goed.
quote:Op maandag 23 december 2013 14:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig is dat one direction nummer in het uur van 26 december 03:00 - 04:00
Dat geloof ik niet. Je hebt niet eens veel stemmen nodig om in de Top2000 te komen. Gezakt had ik wel geloofd, eruit moet van hogerhand zijn.quote:Op maandag 23 december 2013 14:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat Slayer eruit is, maar ik denk eigenlijk dat er écht onvoldoende mensen op hebben gestemd.
is er iemand dood?quote:Op maandag 23 december 2013 14:13 schreef Pino112 het volgende:
Africa viel me idd op hoe hoog ie nu staat. Achja, niet verkeerd ofzoquote:Op maandag 23 december 2013 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja Africa staat wmb wel echt te hoog. Na Adele en Viva La Vida het minste nummer uit de top 30
Beste Stones ook boven de beste Beatles. Opvallend
Ik kan het me ook niet voorstellenquote:Op maandag 23 december 2013 14:16 schreef Mark het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet. Je hebt niet eens veel stemmen nodig om in de Top2000 te komen. Gezakt had ik wel geloofd, eruit moet van hogerhand zijn.
Da's de invloed van The Voice Of Holland, denk ik.quote:Op maandag 23 december 2013 14:16 schreef Homdeck het volgende:
Grootste stijger is Redemtion Song op 666![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |