abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 december 2013 @ 18:58:03 #251
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_134055116
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2013 18:52 schreef Nirak het volgende:
Wat een mooie loopjes vandaag allemaal!

Vanmorgen dacht ik, waarom niet eens een wedstrijdje tegen mezelf? Dat is weer eens wat anders dan een gewoon duurloopje of een intervaltraining.
Drie km is wel een veilige afstand om wat te proberen. Dus rustig beginnen en na de eerste km dacht ik dat er best een tandje bij kon. Uiteindelijk heb ik mijn PR op de 3 km met 1,5 minuut verbeterd. Ik ging wel redelijk stuk de laatste 500 meter, maar wat voelt dat goed zeg :) 4 bekertjes!:
http://www.endomondo.com/workouts/275470011/8270328

Nu moet ik alleen weer eens minimaal eens per week in het bos gaan lopen tervoorbereiding van de ambtenarenveldloop in april. Zodra ik me in heb kunnen schrijven kan hij hier ook in het lijstje :)
4 bekertjes ^O^
en een mooi rustig oplopende hartslag... gaat helemaal lukken tijdens de ambtenarenloop!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  zondag 8 december 2013 @ 18:58:03 #252
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_134055117
SPOILER: piccies
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  zondag 8 december 2013 @ 18:58:35 #253
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_134055137
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 18:16 schreef E.T. het volgende:
I did it!
_O_ Knap hoor!
  zondag 8 december 2013 @ 19:10:33 #254
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_134055588
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2013 18:52 schreef Nirak het volgende:
Wat een mooie loopjes vandaag allemaal!

Vanmorgen dacht ik, waarom niet eens een wedstrijdje tegen mezelf? Dat is weer eens wat anders dan een gewoon duurloopje of een intervaltraining.
Drie km is wel een veilige afstand om wat te proberen. Dus rustig beginnen en na de eerste km dacht ik dat er best een tandje bij kon. Uiteindelijk heb ik mijn PR op de 3 km met 1,5 minuut verbeterd. Ik ging wel redelijk stuk de laatste 500 meter, maar wat voelt dat goed zeg :) 4 bekertjes!:
http://www.endomondo.com/workouts/275470011/8270328

Nu moet ik alleen weer eens minimaal eens per week in het bos gaan lopen tervoorbereiding van de ambtenarenveldloop in april. Zodra ik me in heb kunnen schrijven kan hij hier ook in het lijstje :)
Mooi geleidelijke stijging qua snelheid en hartslag ^O^
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 18:58 schreef Wolve000 het volgende:
SPOILER: piccies
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frisse kop nog ja op die eerste foto :D
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_134056029
Eerste Bruggenloop (en 15k) zelf geklokt op 1:19:12. Blij met deze PR :D.

Ging van start met de Virtual Pacer op 6:00 min/km, en verder zou ik wel kijken waar het schip zou stranden. De stukken tot de Erasmusbrug en de Van Brienenoordbrug gingen vlekkeloos. Bovenop de Van Brienenoordbrug een beetje gepareerd om wat vlotter te kunnen dalen. Daarna het tempo wat laten gaan. Op een gegeven moment vlakbij een Shell-pomp dirigeerden de verkeersregelaars ons ineens rechtdoor in plaats van rechtsaf (waar de lopers/sters voor ons heen gingen). Een paar straten verder sloten we weer aan. Ik denk dat ze dit deden om de tram te laten passeren. Op dat moment was het wel een beetje raar.
De laatste kilometers waren erg doorbijten, maar dat gaf het finishen wel extra voldoening. Ik kwam glimlachend de finish over :P.

Ik vond 't een leuke loop; niet zo groots als bijvoorbeeld de Marathon Rotterdam, en wat groter dan de lokale loopjes in de regio. Het was gewoon gezellig druk. Foto's zullen wel snel volgen, want heb veel fotografen langs het parcours zien staan.

voor de start werd ik ook al op de foto gezet, en kreeg ik een kaartje om de foto te kunnen bekijken/kopen, maar als ik die code invoer krijg ik nu (nog) een foto met zwarte pieten erop :')

http://runkeeper.com/user/Mitchel/activity/278830501
Get stoned
pi_134056708
Morgen interval training nu al zin in

1600-1000-800-400-800-1000-1600
pi_134057646
Ik ging weg op 1:19, halverwege zat ik op schema, toen ging het fout. Later meer.
  zondag 8 december 2013 @ 20:05:38 #258
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_134057683
Yur ik lees nu jouw stukje terug :o Zwaarder dan "die ene" in de duinen toen afgelopen jaar?
Goed gedaan dan!!
  zondag 8 december 2013 @ 20:10:28 #259
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_134057855
Toffe medaille van de Bruggenloop trouwens :o
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zondag 8 december 2013 @ 20:11:02 #260
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_134057873
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 20:05 schreef Quoi het volgende:
Yur ik lees nu jouw stukje terug :o Zwaarder dan "die ene" in de duinen toen afgelopen jaar?
Goed gedaan dan!!
Factor 3 ongeveer :@

Mooie prestaties in Rotterdam allemaal ^O^

En in Engeland ook! ^O^
F means you're fucked
  zondag 8 december 2013 @ 20:23:05 #261
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_134058326
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 20:11 schreef YUR het volgende:

[..]

Factor 3 ongeveer :@

Mooie prestaties in Rotterdam allemaal ^O^

En in Engeland ook! ^O^
Oei oei :o Dan wachten we op de foto's!
  zondag 8 december 2013 @ 20:27:36 #262
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_134058561
Even een iets uitgebreider stukje ...
Had me al opgegeven voor de Bruggenloop in een periode dat ik nog geeneens de 5km met goed fatsoen stabiel kon lopen en dat resulteerde dan ook in een ietwat hoog startnummer (38) maar tegelijkertijd in startvak D, achteraan dus.

Opzich geen probleem dacht ik zo, ware het niet dat ik pas echt met goed fatsoen vooruit kon toen de Erasmusbrug al in zicht was. Dus een beetje hutje mutje gelopen en wilde niet direct zigzaggend naar voren gaan omdat dat nou eenmaal een hoop energie kost. Brug 1 was een eitje, zonder probleem overheen en voor ik het wist waren we al op 7km, het eerste bord qua waarneming dat ik überhaupt zag langs de route haha.

En al ben je dan nog niet op de helft, gevoelsmatig had ik het gevoel dat ik er al bijna was, zal vast komen doordat je de stad van binnen en buiten kent en weet hoever het naar de Kuip is, al loop je dan over het algemeen iets anders. :P
Brienenoord voor het eerst gelopen en dat is nog een aardig stukkie zeg dat ding, maar ook daar eigenlijk zonder al teveel problemen overheen gegaan, 10km punt was op de brug zelf en gaf 1:12:nogwat aan, ouch. :o Even later bedacht ik me ineens dat ik natuurlijk ook pas na 11 minuten over de startstreep was gegaan, dus het viel nog mee.

Laatste 5km merkte ik gewoon dat ik nog over had, maar de afgelopen 2 maanden door blessures niet heel veel gelopen en toch maar op safe blijven lopen rond de 6min/km en vanaf km punt 13 het gas erop en in 1:30:51 binnen. Niet helemaal tevreden qua tijd, maar het lopen ging gelukkig prima zonder stops/wandelen en ik kon vrij makkelijk versnellen, daar zit dan ook de meeste 'irritatie' bij, dat ik nog meer dan genoeg over had. Was bijna aan het sprinten vanaf het ziekenhuis op de hoek tot de finish zonder probleem en dan weet je ... er had wel heel wat meer ingezeten.

Ach, in ieder geval heerlijk gelopen, mooie omgeving, stabiel kunnen houden wanneer nodig en versnellen richting het eind en zonder pijntjes. Maar toch .... Arghh! >:)
  zondag 8 december 2013 @ 20:31:12 #263
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_134058769
Zo.. gedouched, gegeten (al heb ik alweer honger! :') ) Bij de start was Garmin m'n satelliet weer kwijt :( dus 100meter te laat ingedrukt.
Veel te hard gelopen, kreeg m'n tempo niet omlaag. Vlak voor de Erasmus-brug werd ik ingehaald door Lastpost (hij had dit zelf niet door trouwens). Erasmusbrug omhoog vond ik trouwens ook nog wel tegenvallen (evenals het heuveltje op bij de Erasmus-universiteit op km7). Maar goed.. maasboulevard heerlijk gelopen met de wind in de rug.. me verwonderd over de VanGent-kazerne, groter dan ik had verwacht (ik was daar nog nooit geweest :@ ) en toen de Brienenoord op. Voor me liep een vent die 50meter afsneed door het lusje niet te lopen maar over het gras te lopen (hoe triest) en toen ik naar boven liep zag ik beneden twee lopers uit de loopgroep lopen (nieuw doel: hen voorblijven! :P ). Even verderop stond m'n trainer in het publiek.. Even ge-high5'd en verder naar boven..
Daar ging ik stuk. :{ Vanaf daar een paar keer wat kleine stukjes gewandeld. De laatste paar km's vond ik echt zwaar.. nog zo'n stomme lus (een stukje heen en weer lopen dus).. Daar zag ik wel dat ik nog steeds voor m'n loop-maatjes liep (en ik dacht eigenlijk altijd dat zij veel harder dan ik liepen) en toen maar doorgebuffeld tot de finish.
Vlak voor de finish nog tegejuichd door Mossel en Gogo vlak na de finish belde Jeroen al dat hij naar het einde van de 'finish-straat' kwam. Daar ook nog ff met de loopmaatjes bijgepraat, volgende keer gaan we met z'n drieen lopen en woensdag bij de training napraten.
Gauw jas aan en naar huis proberen te komen; ik had het KOUD!
Ik hoop dat Gogo en Mossel ondertussen ook van het parkeerterrein af zijn, dat stond nogal vast (uiteindelijk illegaal, eenrichtingsstukje verkeerdom naar de Mac gereden en daar de weg op, dat scheelde enorm)

Officieel netto 1:50:24. Zit nog een hoop verbetering in, maar ben wel heel erg voldaan en trots op mezelf!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_134058852
Wow Swets _O_
  zondag 8 december 2013 @ 20:33:19 #265
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_134058898
quote:
6s.gif Op zondag 8 december 2013 20:31 schreef E.T. het volgende:
Vlak voor de Erasmus-brug werd ik ingehaald door Lastpost (hij had dit zelf niet door trouwens).
Dat kan ik inderdaad beamen. _O-
Maar goed gedaan zeg! _O_ w/
pi_134059088
toppertjes!! *O* *O*
home is where doghair sticks to anything but the dog!
  zondag 8 december 2013 @ 20:39:04 #267
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_134059216
quote:
Zo.. gedouched, gegeten (al heb ik alweer honger! :') ) Bij de start was Garmin m'n satelliet weer kwijt :( dus 100meter te laat ingedrukt.
Veel te hard gelopen, kreeg m'n tempo niet omlaag. Vlak voor de Erasmus-brug werd ik ingehaald door Lastpost (hij had dit zelf niet door trouwens). Erasmusbrug omhoog vond ik trouwens ook nog wel tegenvallen (evenals het heuveltje op bij de Erasmus-universiteit op km7). Maar goed.. maasboulevard heerlijk gelopen met de wind in de rug.. me verwonderd over de VanGent-kazerne, groter dan ik had verwacht (ik was daar nog nooit geweest :@ ) en toen de Brienenoord op. Voor me liep een vent die 50meter afsneed door het lusje niet te lopen maar over het gras te lopen (hoe triest) en toen ik naar boven liep zag ik beneden twee lopers uit de loopgroep lopen (nieuw doel: hen voorblijven! :P ). Even verderop stond m'n trainer in het publiek.. Even ge-high5'd en verder naar boven..
Daar ging ik stuk. :{ Vanaf daar een paar keer wat kleine stukjes gewandeld. De laatste paar km's vond ik echt zwaar.. nog zo'n stomme lus (een stukje heen en weer lopen dus).. Daar zag ik wel dat ik nog steeds voor m'n loop-maatjes liep (en ik dacht eigenlijk altijd dat zij veel harder dan ik liepen) en toen maar doorgebuffeld tot de finish.
Vlak voor de finish nog tegejuichd door Mossel en Gogo vlak na de finish belde Jeroen al dat hij naar het einde van de 'finish-straat' kwam. Daar ook nog ff met de loopmaatjes bijgepraat, volgende keer gaan we met z'n drieen lopen en woensdag bij de training napraten.
Ik hoop dat Gogo en Mossel ondertussen ook van het parkeerterrein af zijn, dat stond nogal vast (uiteindelijk illegaal, eenrichtingsstukje verkeerdom naar de Mac gereden en daar de weg op, dat scheelde enorm)

Officieel netto 1:50:24. Zit nog een hoop verbetering in, maar ben wel heel erg voldaan en trots op mezelf!
Lekker E.T.! Zie je wel dat je t gewoon ging halen. En die tijd, ach, weer iets voor op je bucketlist in 2014.
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_134059606
1:21 gelopen vandaag.
Ben die-hard Feyenoord supporter en woon op Zuid, maar ik ben nog nooit zo blij geweest om de Kuip weer te zien :')
Leuke sfeer, leuke route en leuke medaille.

Zit nu te twijfelen om me in te schrijven voor de HM tijdens de CPC-loop.... Jammer dat Rotterdam geen HM meer heeft komend jaar!
  zondag 8 december 2013 @ 20:46:40 #269
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_134059644
Soms is heel blijven beter dan tot het gaatje gaan, Lastpost. Mooi resultaat! ^O^

En op zo'n afstand mag je best een beetje stuk gaan hoor, E.T. Toch zeer ruim binnen je gevreesde 2 uur gebleven! ^O^
  zondag 8 december 2013 @ 20:47:52 #270
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_134059724
quote:

Zie je! No worries :7 _O_ _O_ _O_
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  zondag 8 december 2013 @ 20:50:01 #271
387431 Frsh
pi_134059872
Vandaag ging ik ff een kerstboom halen. Niet bij de bouwmarkt, maar wel in de duinen bij Den Helder. Totale route was 6km, 3km heen, kerstboom hakken met zelf meegebrachte bijl, en 3km met boom terug naar de finish.
Pas toen we in Den Helder aankwamen, ongeveer een uurtje voor de start, hadden we door hoe kleinschalig t eigenlijk was. We konden recht voor de deur van de strandtent parkeren, echt letterlijk de 1e parkeerplaats. Hoeveel mensen doen er eigenlijk mee, vroegen we ons af.

Dat bleken er uiteindelijk ongeveer 40 te zijn. Start was IN de strandtent :D, de barkeeper drukte op de toeter, en weg waren we. Loopmaatje liep vlak voor me op plek 3 en ik op plek 4 toen we van de parkeerplaats af waren. Lopen ging erg makkelijk, en over wat schelpenpaadjes, een stuk paardenpad en een fietspad met overhangende boom kwamen we in het bos terecht. Na nog een klein stukje tussen de bomen door kwamen we bij de 'kerstbomen'. Helaas, helaas, geen echte kerstbomen om om te hakken, maar stukken open haard hout die nog ff in 4en gemept moesten worden. Dus, bijl uit de rugtas, en meppen maar. Ik met zo'n stom klein bijltje een heel groot blok hakken, maar ja dat werkt natuurlijk niet. Dus even een mega-bijl van een medeloper geleend, in 2 grote klappen dat ding in stukken gehakt. Gauw rugzak weer inpakken, 4 stukken hout ingeleverd bij de organisatie en in ruil een kerstboom gekregen.

En toen nog 3km terug, inclusief tegenwind. Boom in rechterhand met de punt over de grond slepen. Boom in linkerhand met de punt over de grond slepen. Boom op rechterschouder. Boom op linkerschouder. Kut, t netje zit vast aan mn rugzak. Kloteboom. Weer boom in rechterhand, maar nu halverwege de stam zodat ie niet hoefde te slepen. Nog even in linkerhand gehad, maar toch maar weer terug naar rechts. Dat lompe ding was gewoon niet handig vast te houden.

Laatste bergje op, en daar stond loopmaatje al met telefooncamera klaar. Hij was lekker 1e geworden. Ik was uiteindelijk 5e ondanks t gehannes met te kleine bijltjes en draag-issues. Toch wel hilarisch om zo aan je kerstboom te komen.

~:)
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_134059986
_O- _O- _O- _O- geweldig!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 8 december 2013 @ 20:55:23 #273
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_134060215
quote:
6s.gif Op zondag 8 december 2013 20:45 schreef WHATSHESAID het volgende:
1:21 gelopen vandaag.
Ben die-hard Feyenoord supporter en woon op Zuid, maar ik ben nog nooit zo blij geweest om de Kuip weer te zien :')
Leuke sfeer, leuke route en leuke medaille.

[ afbeelding ]

Zit nu te twijfelen om me in te schrijven voor de HM tijdens de CPC-loop.... Jammer dat Rotterdam geen HM meer heeft komend jaar!
Marathon heeft al jaren geen HM meer :)

Ik heb zelfs 3 bekertjes op endomondo.
Langste afstand in een uur (11.45KM) snelste 5 en snelste 10KM ooit :D

Nu wijkt endo wel af van wat de suunto website (en de officiele tijdmeting van de bruggenloop) zegt.
pi_134060222
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 20:50 schreef Frsh het volgende:
Vandaag ging ik ff een kerstboom halen. Niet bij de bouwmarkt, maar wel in de duinen bij Den Helder. Totale route was 6km, 3km heen, kerstboom hakken met zelf meegebrachte bijl, en 3km met boom terug naar de finish.
Pas toen we in Den Helder aankwamen, ongeveer een uurtje voor de start, hadden we door hoe kleinschalig t eigenlijk was. We konden recht voor de deur van de strandtent parkeren, echt letterlijk de 1e parkeerplaats. Hoeveel mensen doen er eigenlijk mee, vroegen we ons af.

Dat bleken er uiteindelijk ongeveer 40 te zijn. Start was IN de strandtent :D, de barkeeper drukte op de toeter, en weg waren we. Loopmaatje liep vlak voor me op plek 3 en ik op plek 4 toen we van de parkeerplaats af waren. Lopen ging erg makkelijk, en over wat schelpenpaadjes, een stuk paardenpad en een fietspad met overhangende boom kwamen we in het bos terecht. Na nog een klein stukje tussen de bomen door kwamen we bij de 'kerstbomen'. Helaas, helaas, geen echte kerstbomen om om te hakken, maar stukken open haard hout die nog ff in 4en gemept moesten worden. Dus, bijl uit de rugtas, en meppen maar. Ik met zo'n stom klein bijltje een heel groot blok hakken, maar ja dat werkt natuurlijk niet. Dus even een mega-bijl van een medeloper geleend, in 2 grote klappen dat ding in stukken gehakt. Gauw rugzak weer inpakken, 4 stukken hout ingeleverd bij de organisatie en in ruil een kerstboom gekregen.

En toen nog 3km terug, inclusief tegenwind. Boom in rechterhand met de punt over de grond slepen. Boom in linkerhand met de punt over de grond slepen. Boom op rechterschouder. Boom op linkerschouder. Kut, t netje zit vast aan mn rugzak. Kloteboom. Weer boom in rechterhand, maar nu halverwege de stam zodat ie niet hoefde te slepen. Nog even in linkerhand gehad, maar toch maar weer terug naar rechts. Dat lompe ding was gewoon niet handig vast te houden.

Laatste bergje op, en daar stond loopmaatje al met telefooncamera klaar. Hij was lekker 1e geworden. Ik was uiteindelijk 5e ondanks t gehannes met te kleine bijltjes en draag-issues. Toch wel hilarisch om zo aan je kerstboom te komen.

Wat cool! Als ik volgend jaar groot en sterk ben door al die rondjes in het bos wil ik mee!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 8 december 2013 @ 20:56:16 #275
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_134060279
quote:

Heb je 'm al opgetuigd? Anders is je eindtijd nog niet geldig he :P
  zondag 8 december 2013 @ 20:56:32 #276
387431 Frsh
pi_134060295
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2013 20:55 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Wat cool! Als ik volgend jaar groot en sterk ben door al die rondjes in het bos wil ik mee!
:P Daar hou ik je aan!
  zondag 8 december 2013 @ 20:57:28 #277
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_134060362
quote:
[...Bla bla bla...]

Haha, geweldig! En ja, lijkt me inderdaad ook niet heel handig, hardlopen met een kerstboom. ~:)
pi_134060490
Ghehe _O- Frsh _O_ _O-
Ja doei.
pi_134060497
quote:
kerstboom
Briljant! Dat wil ik ook een keer doen! ~:)
pi_134060540
Leuk Frsh ^O^
Jij komt ook nog eens ergens met dat lopen, vandaag in Den Helder, volgende Eijsden, das letterlijk aan de andere kant van het land :o
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_134060557
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 20:56 schreef Frsh het volgende:

[..]

:P Daar hou ik je aan!
Ik ga daarna gewoon 3 uur bij m'n ouders in bad en dan is alles vast wel weer goed :P Maar alleen als ik dan wel groot en sterk ben hè!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 8 december 2013 @ 21:00:38 #282
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_134060562
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 20:32 schreef Zwabberhark het volgende:
Wow Swets _O_
Ik heb de laatste 3 kilometer paranoide schizofreen om me heen gekeken zwabber... "wáár is m'n finishmaatje?!?!"
  zondag 8 december 2013 @ 21:01:57 #283
387431 Frsh
pi_134060661
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 21:00 schreef Guard het volgende:
Leuk Frsh ^O^
Jij komt ook nog eens ergens met dat lopen, vandaag in Den Helder, volgende Eijsden, das letterlijk aan de andere kant van het land :o
Ja, dat is wel echt precies de tegenovergestelde kant van NL inderdaad. Lekker autorijden...
  zondag 8 december 2013 @ 21:02:17 #284
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_134060690
Nog even een voor mij doen lang verslag van vandaag onder een spoilertje :P

SPOILER
  zondag 8 december 2013 @ 21:03:04 #285
3011 E.T.
pi_134060734
Wel leuk dat er diverse mensen stopten op de Brienenoord om foto's te maken van de schitterende zonsondergang. Was echt een geweldig gezicht _O_

Frsh, wat een leuke manier om aan je boom te komen!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 8 december 2013 @ 21:04:32 #286
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_134060824
nog een keer Kepler spammen (voordat ik jullie ga lastig vallen met de Northburn100 en de Great Water Race }) )
even ter vergelijking een plaatje van de webs geplukt om aan te geven hoe "moe" de benen zaterdag waren.
Dit soort bergen kon ik (en iedereen die bij mij in de buurt liep) niet meer rennend doen rond het 45km punt. ;(
SPOILER

[ Bericht 13% gewijzigd door rechtsedirecte op 08-12-2013 21:10:02 ]
  zondag 8 december 2013 @ 21:06:26 #287
3011 E.T.
pi_134060942
Plaatje doet het niet RD :{ (mag denk ik niet gelinkt worden)
pi_134060957
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 21:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
nog een keer Kepler spammen (voordat ik jullie ga lastig vallen met de Northburn100 en de Great Water Race }) )
even ter vergelijking een plaatje van de webs geplukt om aan te geven hoe "moe" de benen zaterdag waren.
Dit soort bergen kon ik (en iedereen die bij mij in de buurt liep) niet meer rennend doen rond het 45km punt. ;(
SPOILER
Die mogen we niet zien ?

/edit: de url even copy pasten en dan ziet het er prachtig uit. :)

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2013 21:07:36 ]
pi_134061079
quote:
18s.gif Op zondag 8 december 2013 21:00 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik heb de laatste 3 kilometer paranoide schizofreen om me heen gekeken zwabber... "wáár is m'n finishmaatje?!?!"
Ik ook haha, ik dacht dat je achter me zou lopen, maar jij had vleugels vandaag!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 8 december 2013 @ 21:10:19 #290
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_134061184
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 21:02 schreef Quoi het volgende:
Nog even een voor mij doen lang verslag van vandaag onder een spoilertje :P

Dat stuk in zuid is inderdaad gekunsteld. Maar vanaf de brienenoord over de stadionweg terug naar de kuip maakt ongeveer 13KM. Dus er moet ergens 2KM gevonden worden. Zou zo snel even geen leuker stuk weten waar je die 2KM kan doen. Hooguit rond de campus van de Erasmus Universiteit.

En ik vond het ook wel druk. Waren ook weer duizend lopers meer dan vorig jaar. Zie op FB ook al mensen pleiten om extra regels op te nemen dat je zo veel mogelijk rechts moet lopen.
  zondag 8 december 2013 @ 21:10:25 #291
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_134061190
quote:
SPOILER
Moest je eerst dat rondje doen, of eerst die streep? ;)
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
  zondag 8 december 2013 @ 21:10:51 #292
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_134061221
even ander plaatje ter vergelijking gezocht...
pi_134061232
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 21:10 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dat stuk in zuid is inderdaad gekunsteld. Maar vanaf de brienenoord over de stadionweg terug naar de kuip maakt ongeveer 13KM. Dus er moet ergens 2KM gevonden worden. Zou zo snel even geen leuker stuk weten waar je die 2KM kan doen. Hooguit rond de campus van de Erasmus Universiteit.
Er ligt daar een park, twee heuvels genaamd. Maar misschien zijn de paden daar te smal.
  zondag 8 december 2013 @ 21:13:42 #294
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_134061396
Zag ik nou iemand zeggen "prachtige omgeving" icm Bruggenloop?

HOAX!
F means you're fucked
pi_134061805
quote:
SPOILER
jij mag blijven spammen hoor! prachtige wedstrijd.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 8 december 2013 @ 21:21:54 #296
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_134061835
quote:
SPOILER
Troost je. Ik vind ze bij 2KM al een drama om op te rennen.
pi_134061854
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 21:21 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Troost je. Ik vind ze bij 2KM al een drama om op te rennen.
^^
pi_134061970
Gaaf Frsh! Hopelijk ziet de boom er nog goed uit na het slepen, geen kale top? :)
pi_134061999
quote:
SPOILER
Ik kan er me alles bij voorstellen, maar hé, 60 km, held :)

Leuke verslagen erbij trouwens. En die kerstbomenrun: geweldig idee!
  zondag 8 december 2013 @ 21:27:28 #300
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_134062147
Ik vond het eigenlijk ook te druk voor een dergelijk parcours, te smal op veel punten en als je iets verder van achter startte had je echt een probleem. Of je moet constant heen en weer zwabberen over de weg. Was gewend om gewoon even een plukje voorbij te gaan en dan weer aan te haken bij een groep dat mijn tempo loopt, dat heb ik nu echt letterlijk nergens op die 15km gehad voor een stuk langer dan een 400/500 meter. :+

Niettemin kan een loopje in Rotterdam voor mij sowieso niet verkeerd uitpakken, dé stad. *;
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')