quote:Op zondag 8 december 2013 20:55 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Wat cool! Als ik volgend jaar groot en sterk ben door al die rondjes in het bos wil ik mee!
Haha, geweldig! En ja, lijkt me inderdaad ook niet heel handig, hardlopen met een kerstboom.quote:
Ik ga daarna gewoon 3 uur bij m'n ouders in bad en dan is alles vast wel weer goedquote:
Ik heb de laatste 3 kilometer paranoide schizofreen om me heen gekeken zwabber... "wáár is m'n finishmaatje?!?!"quote:
Ja, dat is wel echt precies de tegenovergestelde kant van NL inderdaad. Lekker autorijden...quote:Op zondag 8 december 2013 21:00 schreef Guard het volgende:
Leuk Frsh![]()
Jij komt ook nog eens ergens met dat lopen, vandaag in Den Helder, volgende Eijsden, das letterlijk aan de andere kant van het land
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door rechtsedirecte op 08-12-2013 21:10:02 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
quote:Op zondag 8 december 2013 21:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
nog een keer Kepler spammen (voordat ik jullie ga lastig vallen met de Northburn100 en de Great Water Race)
even ter vergelijking een plaatje van de webs geplukt om aan te geven hoe "moe" de benen zaterdag waren.
Dit soort bergen kon ik (en iedereen die bij mij in de buurt liep) niet meer rennend doen rond het 45km punt.Die mogen we niet zien ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/edit: de url even copy pasten en dan ziet het er prachtig uit.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2013 21:07:36 ]
Ik ook haha, ik dacht dat je achter me zou lopen, maar jij had vleugels vandaag!quote:Op zondag 8 december 2013 21:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb de laatste 3 kilometer paranoide schizofreen om me heen gekeken zwabber... "wáár is m'n finishmaatje?!?!"
Dat stuk in zuid is inderdaad gekunsteld. Maar vanaf de brienenoord over de stadionweg terug naar de kuip maakt ongeveer 13KM. Dus er moet ergens 2KM gevonden worden. Zou zo snel even geen leuker stuk weten waar je die 2KM kan doen. Hooguit rond de campus van de Erasmus Universiteit.quote:Op zondag 8 december 2013 21:02 schreef Quoi het volgende:
Nog even een voor mij doen lang verslag van vandaag onder een spoilertje
nog een keer Kepler spammen (voordat ik jullie ga lastig vallen met de Northburn100 en de Great Water Race)
even ter vergelijking een plaatje van de webs geplukt om aan te geven hoe "moe" de benen zaterdag waren.
Dit soort bergen kon ik (en iedereen die bij mij in de buurt liep) niet meer rennend doen rond het 45km punt.Moest je eerst dat rondje doen, of eerst die streep?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
Er ligt daar een park, twee heuvels genaamd. Maar misschien zijn de paden daar te smal.quote:Op zondag 8 december 2013 21:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat stuk in zuid is inderdaad gekunsteld. Maar vanaf de brienenoord over de stadionweg terug naar de kuip maakt ongeveer 13KM. Dus er moet ergens 2KM gevonden worden. Zou zo snel even geen leuker stuk weten waar je die 2KM kan doen. Hooguit rond de campus van de Erasmus Universiteit.
Dit soort bergen kon ik (en iedereen die bij mij in de buurt liep) niet meer rennend doen rond het 45km punt.jij mag blijven spammen hoor! prachtige wedstrijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.home is where doghair sticks to anything but the dog!
Dit soort bergen kon ik (en iedereen die bij mij in de buurt liep) niet meer rennend doen rond het 45km punt.Troost je. Ik vind ze bij 2KM al een drama om op te rennen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
^^quote:Op zondag 8 december 2013 21:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Troost je. Ik vind ze bij 2KM al een drama om op te rennen.
Dit soort bergen kon ik (en iedereen die bij mij in de buurt liep) niet meer rennend doen rond het 45km punt.Ik kan er me alles bij voorstellen, maar hé, 60 km, heldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke verslagen erbij trouwens. En die kerstbomenrun: geweldig idee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |