Ajoh komt wel goedquote:Op zondag 8 december 2013 11:04 schreef E.T. het volgende:
[..]
het is een fokking klere-eind!!
En ik heb nog nooit zo ver gelopen, en ik loop langzaam.. en is m'n voorbereiding wel genoeg? Haal ik het wel binnen de 2 uur?
En ik voel van alles.. is dat gewoon 'zenuwen' of zijn het pijntjes? en loop ik die er wel uit?
Oftewel *piekerpiekerpieker*![]()
Maar goed.. als ik maar niet als allerlaatste finish
Lees mijn posts van vorig jaar. Zelfde angst, zelfs nog nooit 15k gelopen. Bij mij kwam het goed, dus bij jou ook. Het gaat 100% goedkomen!quote:Op zondag 8 december 2013 11:04 schreef E.T. het volgende:
[..]
En ik heb nog nooit zo ver gelopen, en ik loop langzaam.. en is m'n voorbereiding wel genoeg? Haal ik het wel binnen de 2 uur?
En ik voel van alles.. is dat gewoon 'zenuwen' of zijn het pijntjes? en loop ik die er wel uit?
Het is zacht, maar de wind maakt het kouder.quote:Op zondag 8 december 2013 11:05 schreef Quoi het volgende:
[..]
Idem. Lang lang stond eigenlijk al vast (want heb een leuk in-het-donker-outfit), maar nu pas zie ik dat het best zacht weer buiten is. Toch: lang-lang blijft het.
Ja, dat was ergens in 2005 geloof ik.quote:Ik ga eens google mapsen waar die brug van jou is
Edit: oh DIE!! Mooie vormgeving heeft 'ie. Weet nog dat 'ie werd geplaatst, paar jaar geleden.
Klopt, het is ook een klere-eind.quote:Op zondag 8 december 2013 11:04 schreef E.T. het volgende:
Het is ook een fokking klere-eind, maar je kunt het! Je had de vredesloop in 1.12/1.13 toch? Dan heb je dus nog 47 minuten over voor die laatste vijf kilometer. Dus dan kan je ruim 9 minuten over iedere kilometer doen en ben je nog binnen de twee uur binnen. Even een worst-kaas-scenario schetsen, want je gaat het echt wel sneller doen dan binnen die twee uur.quote:Op zondag 8 december 2013 11:04 schreef E.T. het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, ben je wel verplicht een mooie uitslag te lopen in de cat dames 60+quote:Op zondag 8 december 2013 11:47 schreef WHATSHESAID het volgende:
Veel succes en plezier bij de Bruggenloop vandaag!
Ik ren met een startnummer met 'Albertine' er opOvergekocht van een dame van 60+...
Haha ik ga straks wel even kijken of ik de tijdsregistratie op mijn eigen naam (en leeftijd) kan krijgen.quote:Op zondag 8 december 2013 11:54 schreef Guard het volgende:
[..]
Haha, ben je wel verplicht een mooie uitslag te lopen in de cat dames 60+
Die welbekende zenuwen voor een loop, ik heb er van leren genieten...je blijft ze altijd houden, welke afstand dan ook. Al is het maar omdat er altijd zenuwachtige lopers in je startvak staan. Ik heb het zelfs vooraf aan het trainen, als ik me heb voorgenomen verder of sneller te gaan dan de keren daarvoor. Heerlijk hahaquote:Op zondag 8 december 2013 11:39 schreef E.T. het volgende:
Jullie zijn lief!![]()
Het zal vast allemaal wel goed komen, maar ben wel kei-zenuwachtig.. Heb nu al torenhoge hartslag en zweethandjesIk ga me maar eens omkleden en wat boterhammen met kaas eten .. laatste spulletjes bij elkaar pakken..
Omdat die niet bestaanquote:Op zaterdag 7 december 2013 13:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Waarom kan ik nergens de Nike Lunareclipse +3 shield in het zwart online vinden
Ik had vanmorgen een shirt met korte mouwen + windjack aan, en dat vond ik wat warm, stiekem. En dat was een langzaam duurloopje door het bos/duinen/strand (al ben ik het niet helemaal eens met de definitie die de groep hanteert, maargoed) en geen wedstrijd.quote:Op zondag 8 december 2013 11:09 schreef E.T. het volgende:
ik twijfel nog tussen thermo+longsleeve of longsleeve+windjack. (longsleeve is m'n bruggenloopshirt)
Collega gaat trouwens voor 1.07 vanmiddag.. Denk niet dat ik 'm zie vanmiddag
Nou ik zou bijna denken dat ze een urban legend zijn, maar ze bestaan volgens Nike (en die weten het wel denk ik) wel degelijk!quote:Op zondag 8 december 2013 12:38 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Omdat die niet bestaanBedoel je niet de Lunarglide? Jij wilde die lichtgevende met vlekjes, toch?
Zelfde probleem hierquote:Op zondag 8 december 2013 12:33 schreef Hinder het volgende:
Zo ook m'n rugzak maar eens vullen en me verder klaarmaken om richting Rotterdam te vertrekken. 't Wordt m'n eerste loop zonder familie of vrienden langs de kant, want niemand kon verder. Is er nog iets van een meet gepland mede-Bruggenlopers/sters?
Ah díequote:Op zondag 8 december 2013 12:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ik zou bijna denken dat ze een urban legend zijn, maar ze bestaan volgens Nike (en die weten het wel denk ik) wel degelijk!
http://store.nike.com/us/(...)d-774315/pgid-774317
Daar kun je ook sportenquote:Op zondag 8 december 2013 12:47 schreef Jero_nimo het volgende:
SEMTEX lekker bezig!
De rest ook allemaal ontzettend veel plezier met alle loopjes vandaag! Zet hem op allemaal!
Ik lig nog lekker op bedMag toch nog niet lopen...
Hmm ja, op de site staat nergens hoeveel ze er daar van beschikbaar hebben. Ik houd er daardoor bij voorbaat al rekening mee dat ik alles in m'n drinkrugzak mee zal moeten nemen.quote:Op zondag 8 december 2013 12:47 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Zelfde probleem hierHopelijk zijn er nog kluisjes beschikbaar...
Wat voor maat heb je? Dan kijk ik ook wel even voor je rondquote:Op zondag 8 december 2013 12:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ik zou bijna denken dat ze een urban legend zijn, maar ze bestaan volgens Nike (en die weten het wel denk ik) wel degelijk!
quote:Op zondag 8 december 2013 13:04 schreef Stefanovic83 het volgende:
Dus ik probeer de drang te weerstaan..
Herkenbaarquote:Op zondag 8 december 2013 13:34 schreef Stefanovic83 het volgende:
Mn omgeving begint ook steeds meer te vragen of ik verslaafd ben trouwens, zeker de laatste weken..
quote:Op zondag 8 december 2013 14:39 schreef YUR het volgende:
Fucking hell... voor iedereen die in regio Den Haag eens een pittig loopje wil doen: doe de Duinrellcross
Trailschoenen liepen overigens uitstekend
Mooi! Wat maakte het pittig, mul zand, veel bulten, alles door elkaar?quote:Op zondag 8 december 2013 14:39 schreef YUR het volgende:
Fucking hell... voor iedereen die in regio Den Haag eens een pittig loopje wil doen: doe de Duinrellcross
Ik gebruik ze vaak na het trainen. Als ik vermoeide benen of een blessure heb. Ik heb soms het idee dat ze dan sneller herstellen. Ermee lopen zal er denk ik voor zorgen dat je iets stabieler loopt. Dat is althans mijn ervaring.quote:Op zondag 8 december 2013 14:32 schreef JeffreyXL het volgende:
Iemand hier die met compressie kousen loopt? Ben benieuwd of je er echt wat aan hebt. Theorie is leuk maar zou graag wat gebruikers ervaringen weten
Coolquote:Op zondag 8 december 2013 14:39 schreef YUR het volgende:
quote:Op zondag 8 december 2013 14:39 schreef YUR het volgende:
Ik altijd eigenlijk. Voor mij is het de manier om shin-splints weg te houden. Alleen ik weet niet meer hoe het is zonder kousen, dus heb je er niet veel aanquote:Op zondag 8 december 2013 14:32 schreef JeffreyXL het volgende:
Iemand hier die met compressie kousen loopt? Ben benieuwd of je er echt wat aan hebt. Theorie is leuk maar zou graag wat gebruikers ervaringen weten
Als het goed is krijg je op X-socks levenslange garantie, dus dan geef je 1 keer wat uit aan sokken, en krijg je als je een gat erin hebt ofzo weer nieuwe!quote:Op zondag 8 december 2013 15:38 schreef Jor_Dii het volgende:
Over kousen gesproken, ik moet echt nieuwe sokken. Iemand tips? (ik wil er best wat aan spenderen maar ook geen tientallen euro's).
RU5boks! Ik dacht altijd dat ik de enige wasquote:Op zondag 8 december 2013 15:47 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik loop het liefst op Falke RU5, maar ik geloof dat ik de enige ben in dit topic die dat doet.
Boks!quote:Op zondag 8 december 2013 15:56 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
RU5boks! Ik dacht altijd dat ik de enige was
[ afbeelding ]
http://all4running.nl/har(...)eren-615990-307.htmlquote:Op zondag 8 december 2013 12:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |