Minder dan 70% lucht is niet echt een overleefbare situatie, dat kan ik dan weer wel zeggen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Iemand heeft voor mij ooit mijn complete horoscoop berekend, maar zonder duiding. Van iemand toen een boek geleend waarin wel het nodige stond, maar daar heb ik niet veel van onthouden. Wel dat ik vooral veel lucht heb, meer dan 70%. Lucht staat voor de geest.
Meh, ik heb eigenlijk niks met horoscopen en zo. Ze staan meestal vol met vage algemene zaken die op iedereen betrekking kunnen hebben. Als je per ongeluk de verkeerde horoscoop voor je hebt, zit je nog vanquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Iemand heeft voor mij ooit mijn complete horoscoop berekend, maar zonder duiding. Van iemand toen een boek geleend waarin wel het nodige stond, maar daar heb ik niet veel van onthouden. Wel dat ik vooral veel lucht heb, meer dan 70%. Lucht staat voor de geest.
Die indeling naar lucht-, aarde-, water- en vuurtypes ben ik nog wel eens in een serieuze context tegengekomen. Werkt soms best aardig om te zien hoe mensen verschillen in bijv. context van samenwerking en dan toch ook goed aanvullend kunnen zijn.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Minder dan 70% lucht is niet echt een overleefbare situatie, dat kan ik dan weer wel zeggen.
Die planeten draaien op hun beurt ook weer om de zon. Die dubbele draaiing heeft ervoor gezorgd dat ik geboren ben toen Jupiter op een blauwe maandag laag in het westen stond.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik geloof dat het vooral draait om de zon en de planeten.
Woar staan die veur danquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die indeling naar lucht-, aarde-, water- en vuurtypes ben ik nog wel eens in een serieuze context tegengekomen. Werkt soms best aardig om te zien hoe mensen verschillen in bijv. context van samenwerking en dan toch ook goed aanvullend kunnen zijn.
Kwestie van synoniemen lijkt me. Bepaalde karakter eigenschappen aan een element toekennen, percentages erbij pakken en hocus pocus je ben een aardtype met waterinvloeden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die indeling naar lucht-, aarde-, water- en vuurtypes ben ik nog wel eens in een serieuze context tegengekomen. Werkt soms best aardig om te zien hoe mensen verschillen in bijv. context van samenwerking en dan toch ook goed aanvullend kunnen zijn.
Ik geloof je.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:18 schreef thabit het volgende:
[..]
Die planeten draaien op hun beurt ook weer om de zon. Die dubbele draaiing heeft ervoor gezorgd dat ik geboren ben toen Jupiter op een blauwe maandag laag in het westen stond.
In de Chinese wijsheid bestaan er vijf elementen: lucht, aarde, water, vuur, en goud. Zij hadden er tenminste nog één goed.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
http://www.desteven.nl/pe(...)urtype-eigenschappenquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kwestie van synoniemen lijkt me. Bepaalde karakter eigenschappen aan een element toekennen, percentages erbij pakken en hocus pocus je ben een aardtype met waterinvloeden.
Beetje simpel allemaal. Zelfde met de onmeetbare achterlijkheid die je persoonlijkheid laat afhangen van objecten die zo ver verwijdert zijn dat je niet eens weet of ze nog bestaan.
Ik kan me wel vinden in lucht & aardequote:Op dinsdag 10 december 2013 23:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
http://www.desteven.nl/pe(...)urtype-eigenschappen
Dit idee. Ik weet niet meer hoe we toen ons type bepaalden, maar het was niet aan de hand van onze horoscopen.
Dat snap ik. Maar ken een paar willekeurige samenhangende karaktereigenschappen toe een een willekeurig element et voila, voor je het weet kun je claimen dat je samen met je vuurbuddies beter bent in het oplossen van cryptogrammen dan die sukkelige waterzuigers.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
http://www.desteven.nl/pe(...)urtype-eigenschappen
Dit idee. Ik weet niet meer hoe we toen ons type bepaalden, maar het was niet aan de hand van onze horoscopen.
Toch zijn dit soort typeringen vrij populair in het wereldje. Ik ken ook nog de typering in kleuren en de enneagrammen. Op zo'n kleurentypering werd serieus gebaseerd wat voor leidinggevende we nodig hadden en die kandidaat moest ook die test doen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar ken een paar willekeurige samenhangende karaktereigenschappen toe een een willekeurig element et voila, voor je het weet kun je claimen dat je samen met je vuurbuddies beter bent in het oplossen van cryptogrammen dan die sukkelige waterzuigers.
Simpele goocheltrucjes
Ik zie geen blauwe kattenbeesten lullen over sterren hierquote:
Managertrucjes waar een weldenkend persoon weinig waarde aan hecht, Laat staan een zelfrespecterende HR afdeling.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Toch zijn dit soort typeringen vrij populair in het wereldje. Ik ken ook nog de typering in kleuren en de enneagrammen. Op zo'n kleurentypering werd serieus gebaseerd wat voor leidinggevende we nodig hadden en die kandidaat moest ook die test doen.
En De Bono hadden we ook nog.
Volgens mij klopt jouw ascedant die ik berekend hebt wel :pquote:
Nee, heeft te maken met de vogel die hij voor het eerst gehoord heeft toen hij nog een jochie wasquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:31 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Volgens mij klopt jouw ascedant die ik berekend hebt wel :p
Die agressie heb je zeker te weten van je ascedant.
Dat kun jij vinden, maar het werd/wordt veel toegepast.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Managertrucjes waar een weldenkend persoon weinig waarde aan hecht, Laat staan een zelfrespecterende HR afdeling.
Ascendant.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:31 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Ik ben absoluut niet agressiefquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:31 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Wat is veel, heb je cijfers? Als we dan toch zomaar dingen gaan claimen zou ik het fijn vinden dat je het ook kan aantonen met feiten.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat kun jij vinden, maar het werd/wordt veel toegepast.
Ik vertel iets, ik hoef geen discussie.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat is veel, heb je cijfers? Als we dan toch zomaar dingen gaan claimen zou ik het fijn vinden dat je het ook kan aantonen met feiten.
Neuh, ik ben de rust zelvequote:Op dinsdag 10 december 2013 23:35 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
wel tegenover mij!!
@H... Nog wat : gehege :p
Ok. Coolquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vertel iets, ik hoef geen discussie.
Ben je er al achter wat vreemdgaan nou precies is, trouwens?quote:
Vreemdgaan is voor iedereen verschillend.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat, vroeg het me gewoon af hoor
Maar dat voorbeeld van afspreken om niet om te gaan met het andere geslacht in je OP, ken je echt mensen die dat doen?quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:50 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Vreemdgaan is voor iedereen verschillend.
Ik was benieuwd naar jullie antwoorden, en sommige antwoorden pff, totaal ver van mij!!
M'n vriendin had zo'n situatie meegemaakt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar dat voorbeeld van afspreken om niet om te gaan met het andere geslacht in je OP, ken je echt mensen die dat doen?
Ik blijf het vreemd vinden, en bezitterig/jaloers/onzeker. Zal wel een leeftijdskwestie zijn denk ik dan. Over welke leeftijd hebben we het dan?quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:54 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
M'n vriendin had zo'n situatie meegemaakt.
Ja, maar dat zijn dan mensen die regileus zijn.
Voor de andere maakt dat niet zoveel uit.
Vriendin, 21.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik blijf het vreemd vinden, en bezitterig/jaloers/onzeker. Zal wel een leeftijdskwestie zijn denk ik dan. Over welke leeftijd hebben we het dan?
zou jij een eventuele vriend het ontzeggen om contact te hebben met andere vrouwen dan?quote:Op woensdag 11 december 2013 00:02 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Vriendin, 21.
Ach, tsja jaloers is iedereen. Ik zelf ben half Nl. Dus is denk er ook anders over
Nou, dat logeren bij vriendinnen. Dat is mij te veel.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
zou jij een eventuele vriend het ontzeggen om contact te hebben met andere vrouwen dan?
Is het niet een prachtig combinatie :pquote:Op woensdag 11 december 2013 11:24 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hoi kreeftschorpioenmeloenkapsalon
Heel prachtig. Echt wonderschoon.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:33 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Is het niet een prachtig combinatie :p
Klopt :pquote:Op woensdag 11 december 2013 11:35 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Heel prachtig. Echt wonderschoon.
Helaas, anders moet je je nummer DMen/PMen stuur ik het via WAquote:Op woensdag 11 december 2013 12:01 schreef groenappeltje20 het volgende:
Arca, lukt niet.. Kun je het oo via youtube laten zien?
Ik kan niet pmmen :p tuh merak ettim .quote:Op woensdag 11 december 2013 12:09 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Helaas, anders moet je je nummer DMen/PMen stuur ik het via WA
Helaasch.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:13 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Ik kan niet pmmen :p tuh merak ettim .
Wat doe je nou gemeen, Is toch niet eerlijk. Iedereen kan het zien behalve IK. Omdat het niet ondersteund word. Mag ik boos worden? Bedankt.quote:
Wordt*quote:Op woensdag 11 december 2013 12:16 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Wat doe je nou gemeen, Is toch niet eerlijk. Iedereen kan het zien behalve IK. Omdat het niet ondersteund word. Mag ik boos worden? Bedankt.
Neuh, nooit, nee.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:16 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wordt*
Ik doe nooit gemeen, dierbare appelflap.
Stomme stier!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:18 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
Op welke site kijk jij. Ik ben stier.![]()
Geboorte uur / minuut weet ik niet exact.
Wut?$#@quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:32 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
ik was superlief geweest voor een stier-gast. Maar die bever, dacht alleen aan zich zelf!
Stieren zijn alleen maar materialistisch en nuchter. Kon achteraf het nooit goed vinden met Stieren eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:32 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
ik was superlief geweest voor een stier-gast. Maar die bever, dacht alleen aan zich zelf!
Wat ben jij dan?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:42 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Stieren zijn alleen maar materialistisch en nuchter. Kon achteraf het nooit goed vinden met Stieren eigenlijk.
Totaal niet materialistisch hier. Wat ben jij dan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:42 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Stieren zijn alleen maar materialistisch en nuchter. Kon achteraf het nooit goed vinden met Stieren eigenlijk.
Aparte? Klopt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:45 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Misschien ben jij een aparte stier :-(
Ik ben watertekenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:57 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
Totaal niet materialistisch hier. Wat ben jij dan.
[..]
Aparte? Klopt.
Ben een zondagskind; geboren op moederdag + 1e pinksterdag.
En jij?
Is dit een verhoor ofzo?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 01:00 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Kreeft, schorpioen, vissen?
idd. dit had een heel goed topic kunnen zijn, maar tja, als TS in de OP het woord ascendant verkeerd schrijft, dan kun je wel voorspellen wat het niveau van het topic zal worden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 01:47 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Is dit een verhoor ofzo?.
Wat mis ik toch die goeie ouwe tijd, waar men nog in een gesprek elkaar leerde kennen..
Vertel?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:41 schreef Biekuh het volgende:
[..]
idd. dit had een heel goed topic kunnen zijn, maar tja, als TS in de OP het woord ascendant verkeerd schrijft, dan kun je wel voorspellen wat het niveau van het topic zal worden.
ik heb overigens een gratis online geboortehoroscoop laten maken n.a.v. dit topic, en ik moet zeggen, een aantal van de beschrijvingen zijn zéér treffend.
Ja, een verhoorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 01:47 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Is dit een verhoor ofzo?.
Wat mis ik toch die goeie ouwe tijd, waar men nog in een gesprek elkaar leerde kennen..
Ja, preciesquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:45 schreef Robuustheid het volgende:
Met bureaulampen gericht tegen m'n kop?.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |