Ik vertel iets, ik hoef geen discussie.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat is veel, heb je cijfers? Als we dan toch zomaar dingen gaan claimen zou ik het fijn vinden dat je het ook kan aantonen met feiten.
Neuh, ik ben de rust zelvequote:Op dinsdag 10 december 2013 23:35 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
wel tegenover mij!!
@H... Nog wat : gehege :p
Ok. Coolquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vertel iets, ik hoef geen discussie.
Ben je er al achter wat vreemdgaan nou precies is, trouwens?quote:
Vreemdgaan is voor iedereen verschillend.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat, vroeg het me gewoon af hoor
Maar dat voorbeeld van afspreken om niet om te gaan met het andere geslacht in je OP, ken je echt mensen die dat doen?quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:50 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Vreemdgaan is voor iedereen verschillend.
Ik was benieuwd naar jullie antwoorden, en sommige antwoorden pff, totaal ver van mij!!
M'n vriendin had zo'n situatie meegemaakt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar dat voorbeeld van afspreken om niet om te gaan met het andere geslacht in je OP, ken je echt mensen die dat doen?
Ik blijf het vreemd vinden, en bezitterig/jaloers/onzeker. Zal wel een leeftijdskwestie zijn denk ik dan. Over welke leeftijd hebben we het dan?quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:54 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
M'n vriendin had zo'n situatie meegemaakt.
Ja, maar dat zijn dan mensen die regileus zijn.
Voor de andere maakt dat niet zoveel uit.
Vriendin, 21.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik blijf het vreemd vinden, en bezitterig/jaloers/onzeker. Zal wel een leeftijdskwestie zijn denk ik dan. Over welke leeftijd hebben we het dan?
zou jij een eventuele vriend het ontzeggen om contact te hebben met andere vrouwen dan?quote:Op woensdag 11 december 2013 00:02 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Vriendin, 21.
Ach, tsja jaloers is iedereen. Ik zelf ben half Nl. Dus is denk er ook anders over
Nou, dat logeren bij vriendinnen. Dat is mij te veel.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
zou jij een eventuele vriend het ontzeggen om contact te hebben met andere vrouwen dan?
Is het niet een prachtig combinatie :pquote:Op woensdag 11 december 2013 11:24 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hoi kreeftschorpioenmeloenkapsalon
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |