Vast, ja. Dit is absoluut geen actueel probleem in jouw relatiequote:Op vrijdag 6 december 2013 11:04 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Het was maar een klein voorbeeldje
Het gaat niet om mij lieve wezen, maar het was gewoon een klein voorbeeldje.. Ik vroeg me af of dit wel zo'n geval is van vreemdgaan, Of vinden jullie vreemdgaan heel wat anders?quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:03 schreef Ambicioso het volgende:
Jij legt nu toch ook contact met ons via het internet, bedrieger!!!
Ja, want dit vraag je omdat je het zo interessant vindt en het heeft totaaaaal niets met jezelf te makenquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:05 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Het gaat niet om mij lieve wezen, maar het was gewoon een klein voorbeeldje.. Ik vroeg me af of dit wel zo'n geval is van vreemdgaan, Of vinden jullie vreemdgaan heel wat anders?
Ik ben een vrouw.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:04 schreef HostiMeister het volgende:
Dus jouw meisje mag niet eens met anderen afspreken?
Ja, Interessant vond ik het wel,ja.. Ik had het een keer met vriendinnen hierover, dus ik wou graag weten hoe onze mede Fokkers hier over nadachten.. Vreemdgaan is toch niet alleen seksuele contact of dergelijke?quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:06 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ja, want dit vraag je omdat je het zo interessant vindt en het heeft totaaaaal niets met jezelf te maken
Graag een pic van jou met een briefje met "voor datismijnmening" ter bewijs.quote:
Dit gebeurt.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:07 schreef datismijnmening het volgende:
Goh, leuke relatie heb je als je mensen van de andere sekse niet mag spreken
Tuurlijk wel. Wat denk je dan?quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:08 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Ja, Interessant vond ik het wel,ja.. Ik had het een keer met vriendinnen hierover, dus ik wou graag weten hoe onze mede Fokkers hier over nadachten.. Vreemdgaan is toch niet alleen seksuele contact of dergelijke?
Als je registreert staat er automatisch "Man" bij geslacht tenzij je het wijzigt, Ik heb m'n profiel momenteel niet gewijzigt. Dat doe ik straks wel! ;-)quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Graag een pic van jou met een briefje met "voor datismijnmening" ter bewijs.
Anders kunnen we dit topic niet serieus nemen
Het is achterlijk en asociaal om te eisen dat er geen contact mag zijn met de andere sekse.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |