Vast, ja. Dit is absoluut geen actueel probleem in jouw relatiequote:Op vrijdag 6 december 2013 11:04 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Het was maar een klein voorbeeldje
Het gaat niet om mij lieve wezen, maar het was gewoon een klein voorbeeldje.. Ik vroeg me af of dit wel zo'n geval is van vreemdgaan, Of vinden jullie vreemdgaan heel wat anders?quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:03 schreef Ambicioso het volgende:
Jij legt nu toch ook contact met ons via het internet, bedrieger!!!
Ja, want dit vraag je omdat je het zo interessant vindt en het heeft totaaaaal niets met jezelf te makenquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:05 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Het gaat niet om mij lieve wezen, maar het was gewoon een klein voorbeeldje.. Ik vroeg me af of dit wel zo'n geval is van vreemdgaan, Of vinden jullie vreemdgaan heel wat anders?
Ik ben een vrouw.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:04 schreef HostiMeister het volgende:
Dus jouw meisje mag niet eens met anderen afspreken?
Ja, Interessant vond ik het wel,ja.. Ik had het een keer met vriendinnen hierover, dus ik wou graag weten hoe onze mede Fokkers hier over nadachten.. Vreemdgaan is toch niet alleen seksuele contact of dergelijke?quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:06 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ja, want dit vraag je omdat je het zo interessant vindt en het heeft totaaaaal niets met jezelf te maken
Graag een pic van jou met een briefje met "voor datismijnmening" ter bewijs.quote:
Dit gebeurt.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:07 schreef datismijnmening het volgende:
Goh, leuke relatie heb je als je mensen van de andere sekse niet mag spreken
Tuurlijk wel. Wat denk je dan?quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:08 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Ja, Interessant vond ik het wel,ja.. Ik had het een keer met vriendinnen hierover, dus ik wou graag weten hoe onze mede Fokkers hier over nadachten.. Vreemdgaan is toch niet alleen seksuele contact of dergelijke?
Als je registreert staat er automatisch "Man" bij geslacht tenzij je het wijzigt, Ik heb m'n profiel momenteel niet gewijzigt. Dat doe ik straks wel! ;-)quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Graag een pic van jou met een briefje met "voor datismijnmening" ter bewijs.
Anders kunnen we dit topic niet serieus nemen
Het is achterlijk en asociaal om te eisen dat er geen contact mag zijn met de andere sekse.quote:
Nou dat ook weer niet, maar stel jullie hebben beloftes gemaakt, en Hij of zij houdt ze niet aan de regels, dan is dit toch ook vreemdgaan of niet?quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:09 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Wat denk je dan?
Dat als je vriend met het kassameisje van de plaatselijke Aldi praat dat hij daarmee vreemdgaat?
Je hebt van die mensen *kuch Nikonlover kuch*quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:11 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Als je registreert staat er automatisch "Man" bij geslacht tenzij je het wijzigt, Ik heb m'n profiel momenteel niet gewijzigt. Dat doe ik straks wel! ;-)
Groepappeltje20, voor een Man is het beetje TE hé :p
Nee, dit is je niet houden aan beloftes. Welke beloftes gaat het over nu?quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:12 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Nou dat ook weer niet, maar stel jullie hebben beloftes gemaakt, en Hij of zij houdt ze niet aan de regels, dan is dit toch ook vreemdgaan of niet?
Dus als mijn vriendin belooft een pak halfvolle melk mee te nemen en ze neemt een pak volle melk mee gaat ze vreemd?quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:12 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Nou dat ook weer niet, maar stel jullie hebben beloftes gemaakt, en Hij of zij houdt ze niet aan de regels, dan is dit toch ook vreemdgaan of niet?
True storyquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je hebt van die mensen *kuch Nikonlover kuch*
Haha gekkie!quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dus als mijn vriendin belooft een pak halfvolle melk mee te nemen en ze neemt een pak volle melk mee gaat ze vreemd?
Het betreft hier dus een open relatie, lijkt me een gevalletje apart.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:10 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik vind vreemdgaan: zoenen en seks hebben met een ander.
Dat eerste mag mijn vriend gerust van mij doen, heb het zelf ook weleens gedaan.
Vreemdgaan is allang niet wederrechtelijk meerquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:12 schreef eleusis het volgende:
Vreemdgaan is voor mij...
Het wederrechtelijk steken van je Amsterdammertje, flamoes, tong, en/of vinger, in de lichaamsopening(en) van een derde persoon.
Ik begrijp je nietquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:00 schreef groenappeltje20 het volgende:
Hoi Fokkers,
Stel; Je hebt een relatie maar jouw geliefde spreekt niet af met andere vrouwen/mannen en daar ben je heel erg zeker over en zelf ben je een "jaloerse type".
Welke debiel spreekt zoiets af in eerste instantie? Een kind van 14?quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:16 schreef groenappeltje20 het volgende:
Als jullie hebben besloten om niet met een ander vrouwelijke/ mannelijke geslacht te gaan praten. En hij /zij doet het stiekem wel? Is dit dat ook een deel van vreemdgaan?
quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:16 schreef groenappeltje20 het volgende:
Als jullie hebben besloten om niet met een ander vrouwelijke/ mannelijke geslacht te gaan praten.
Ja zoiets, ja..quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:06 schreef Brummetje_ het volgende:
Ligt eraan wat je afgesproken hebt met elkaar.
Maar je kan - volgens sommigen - emotioneel vreemdgaan ja...
Nee hoor. Wij hebben absoluut geen open relatie.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:15 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Het betreft hier dus een open relatie, lijkt me een gevalletje apart.
Vreemdgaan is het soort contact wat volgens jullie afspraken niet binnen de relatie valt en waar je over liegt. Dat is dus voor iedereen/iedere relatie anders.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:08 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Ja, Interessant vond ik het wel,ja.. Ik had het een keer met vriendinnen hierover, dus ik wou graag weten hoe onze mede Fokkers hier over nadachten.. Vreemdgaan is toch niet alleen seksuele contact of dergelijke?
Klopt,quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:24 schreef B-FliP het volgende:
Vreemdgaan is intiem lichamelijk contact dat je normaliter met je partner hebt.. Een onschuldige flirt is geen vreemdgaan, maar daar moet het wel bij blijven, als er structureel geflirt wordt dan is dat de kat op het spek binden en een voorloper op vreemdgaan (en een teken dat er iets niet helemaal goed zit in de relatie). Een niet onschuldige flirt, bijvoorbeeld het uitwisselen van pikante foto's of filmpjes is dan weer not-done en zou ik niet accepteren.
verder moet je niet krampachtig een ander willen controleren, jaloezie kan gedrag veroorzaken dat een relatiebreuk in de hand werkt. Dan stuur je juist aan op hetgene waar je bang voor bent. Als de ander voelt dat er geen vertrouwen is, of als er extreem gereageerd wordt op onschuldig contact dan kan dat juist stiekem gedrag in de hand werken.
En zoals met de meeste dingen is het zo dat de waard is zoals hij zijn gasten vertrouwt. Ziekelijk jaloerse mensen zijn vaak zelf niet helemaal te vertrouwen.
Nee, vind ik van niet. Wel is het niet eerlijk van hem om zoiets te doen, als je dat samen hebt afgesproken.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:16 schreef groenappeltje20 het volgende:
Als jullie hebben besloten om niet met een ander vrouwelijke/ mannelijke geslacht te gaan praten. En hij /zij doet het stiekem wel? Is dit dat ook een deel van vreemdgaan?
en als je het je partner niet vertelt omdat je anders bang bent dat hij/zij zich onnodig zorgen gaat maken terwijl er niets is ?quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:46 schreef ElPollo het volgende:
Zodra je er over moet liegen is het vreemdgaan.
Dus al is het zo iets simpels als koffie drinken; Je hebt een reden dat je man/vrouw/vriend(in) het niet mag weten.
Lekkker fris is dat zeg :pquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:37 schreef datismijnmening het volgende:
Volgens ts is aan iemand anders denken tijdens de seks al vreemdgaan
Wat vind je dan een goede term voor het wel mogen zoenen met anderen binnen de relatie?quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:20 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Nee hoor. Wij hebben absoluut geen open relatie.
Wat dacht je van: omdat ik het ook 1 keertje heb gedaan, hij van mij het ook mag. Dit betekent absoluut niet dat wij een open relatie hebben.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:39 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Wat vind je dan een goede term voor het wel mogen zoenen met anderen binnen de relatie?
Ik had de boodschap verkeerd begrepen denk ik, ik interpreteerde het als " ik vind vreemdgaan zoenen, mijn vriend mag dat echter gewoon doen, ik heb dat ook wel eens gedaan " .quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:07 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Wat dacht je van: omdat ik het ook 1 keertje heb gedaan, hij van mij het ook mag. Dit betekent absoluut niet dat wij een open relatie hebben.
flirten is toch geen vreemd gaan, iedereen flirt.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:27 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Klopt,
Maar "flirten" vinden sommige mensen ook een deel van vreemdgaan, in elk cultuur gaat dat anders natuurlijk.
Dan moet je je eens af vragen of jullie relatie wel zo gezond is.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:48 schreef Nemeosis het volgende:
[..]
en als je het je partner niet vertelt omdat je anders bang bent dat hij/zij zich onnodig zorgen gaat maken terwijl er niets is ?
100% gezond, maar gewoon een bang onzeker vriendinnetje die bang is dat ik straks iemand anders leuker vind dan haar.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:04 schreef ElPollo het volgende:
Dan moet je je eens af vragen of jullie relatie wel zo gezond is.
Dan moet je juist open zijn. Zodra je iets in het geniep doet en er gebeurt maar 1 dingetje wat het verdacht maakt, dan heeft zij haar conclusie getrokken.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:05 schreef Nemeosis het volgende:
[..]
100% gezond, maar gewoon een bang onzeker vriendinnetje die bang is dat ik straks iemand anders leuker vind dan haar.
Ik heb het uiteindelijk ook niet gedaan hoor. Als ik het had gevraagd of ze het oké vond had ze ja gezegd, maar dan daarna kortaf/dood praten zodat ik toch merk dat ze het niet leuk vindt. Om dit gedoe te voorkomen heb ik maar besloten om het af te zeggen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:14 schreef ElPollo het volgende:
Dan moet je juist open zijn. Zodra je iets in het geniep doet en er gebeurt maar 1 dingetje wat het verdacht maakt, dan heeft zij haar conclusie getrokken.
Ja, dat laatste idd. (Sorry als ik vinnig overkwam trouwens.)quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:16 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik had de boodschap verkeerd begrepen denk ik, ik interpreteerde het als " ik vind vreemdgaan zoenen, mijn vriend mag dat echter gewoon doen, ik heb dat ook wel eens gedaan " .
In plaats van, ik ben een keer vreemdgegaan, ik zou het mijn vriend niet verwijten als hij dat een keer deed.
Ik herken heel goed wat je bedoelt overigens hoor, ik zit eigenlijk in dezelfde situatie, ik heb ook wel eens gezoend en dat mijn vriendin het amper erg vond (of zelfs dat ze erbij was), maar zelf zou ze het niet doen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:30 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ja, dat laatste idd. (Sorry als ik vinnig overkwam trouwens.)
Ik zou het wel graag willen trouwens, maar alleen wat zoenen betreft.
Maar mijn vriend wil dat niet, omdat het voor hem niet hoeft. Hij zou het dus nooit doen.
Dit!quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:05 schreef Xlarge het volgende:
Vreemdgaan is alle contact met de andere sekse (of dezelfde sekse in sommige gevallen) waarover gelogen wordt tegen de partner.
Ik zie stiekem afspreken met iemand anders ook al als vreemdgaan.
Als er niets aan de hand is, hoef je er ook niet over te liegen, of een afspraak te verzwijgen.
Het lijkt me duidelijk dat ik dan zoenen en/of sex ook onder vreemdgaan schaar.
Ik zou het heel raar vinden als mijn vriendin dat zomaar zou laten gebeuren.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:35 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik herken heel goed wat je bedoelt overigens hoor, ik zit eigenlijk in dezelfde situatie, ik heb ook wel eens gezoend en dat mijn vriendin het amper erg vond (of zelfs dat ze erbij was), maar zelf zou ze het niet doen.
Ze stelde het zelf voor, gewoon in een dronken bui, ik was aan het opscheppen over mijn vrouwen-versier-skills of iets en toen zij ze dat ik het maar moest bewijzen, maar het was gewoon grappig bedoelt.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:15 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik zou het heel raar vinden als mijn vriendin dat zomaar zou laten gebeuren.
Dan nog, beetje vreemd. Maar wellicht wel lekker.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:18 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ze stelde het zelf voor, gewoon in een dronken bui, ik was aan het opscheppen over mijn vrouwen-versier-skills of iets en toen zij ze dat ik het maar moest bewijzen, maar het was gewoon grappig bedoelt.
Ik denk dat mijn vriend het helemaal niet erg zou vinden als hij me ziet zoenen met een meisje.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:35 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik herken heel goed wat je bedoelt overigens hoor, ik zit eigenlijk in dezelfde situatie, ik heb ook wel eens gezoend en dat mijn vriendin het amper erg vond (of zelfs dat ze erbij was), maar zelf zou ze het niet doen.
O nee? Ik vind van wel ;-)quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:17 schreef Speedball het volgende:
[..]
flirten is toch geen vreemd gaan, iedereen flirt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |