Vast, ja. Dit is absoluut geen actueel probleem in jouw relatiequote:Op vrijdag 6 december 2013 11:04 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Het was maar een klein voorbeeldje
Het gaat niet om mij lieve wezen, maar het was gewoon een klein voorbeeldje.. Ik vroeg me af of dit wel zo'n geval is van vreemdgaan, Of vinden jullie vreemdgaan heel wat anders?quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:03 schreef Ambicioso het volgende:
Jij legt nu toch ook contact met ons via het internet, bedrieger!!!
Ja, want dit vraag je omdat je het zo interessant vindt en het heeft totaaaaal niets met jezelf te makenquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:05 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Het gaat niet om mij lieve wezen, maar het was gewoon een klein voorbeeldje.. Ik vroeg me af of dit wel zo'n geval is van vreemdgaan, Of vinden jullie vreemdgaan heel wat anders?
Ik ben een vrouw.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:04 schreef HostiMeister het volgende:
Dus jouw meisje mag niet eens met anderen afspreken?
Ja, Interessant vond ik het wel,ja.. Ik had het een keer met vriendinnen hierover, dus ik wou graag weten hoe onze mede Fokkers hier over nadachten.. Vreemdgaan is toch niet alleen seksuele contact of dergelijke?quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:06 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ja, want dit vraag je omdat je het zo interessant vindt en het heeft totaaaaal niets met jezelf te maken
Graag een pic van jou met een briefje met "voor datismijnmening" ter bewijs.quote:
Dit gebeurt.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:07 schreef datismijnmening het volgende:
Goh, leuke relatie heb je als je mensen van de andere sekse niet mag spreken
Tuurlijk wel. Wat denk je dan?quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:08 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Ja, Interessant vond ik het wel,ja.. Ik had het een keer met vriendinnen hierover, dus ik wou graag weten hoe onze mede Fokkers hier over nadachten.. Vreemdgaan is toch niet alleen seksuele contact of dergelijke?
Als je registreert staat er automatisch "Man" bij geslacht tenzij je het wijzigt, Ik heb m'n profiel momenteel niet gewijzigt. Dat doe ik straks wel! ;-)quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Graag een pic van jou met een briefje met "voor datismijnmening" ter bewijs.
Anders kunnen we dit topic niet serieus nemen
Het is achterlijk en asociaal om te eisen dat er geen contact mag zijn met de andere sekse.quote:
Nou dat ook weer niet, maar stel jullie hebben beloftes gemaakt, en Hij of zij houdt ze niet aan de regels, dan is dit toch ook vreemdgaan of niet?quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:09 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Wat denk je dan?
Dat als je vriend met het kassameisje van de plaatselijke Aldi praat dat hij daarmee vreemdgaat?
Je hebt van die mensen *kuch Nikonlover kuch*quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:11 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Als je registreert staat er automatisch "Man" bij geslacht tenzij je het wijzigt, Ik heb m'n profiel momenteel niet gewijzigt. Dat doe ik straks wel! ;-)
Groepappeltje20, voor een Man is het beetje TE hé :p
Nee, dit is je niet houden aan beloftes. Welke beloftes gaat het over nu?quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:12 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Nou dat ook weer niet, maar stel jullie hebben beloftes gemaakt, en Hij of zij houdt ze niet aan de regels, dan is dit toch ook vreemdgaan of niet?
Dus als mijn vriendin belooft een pak halfvolle melk mee te nemen en ze neemt een pak volle melk mee gaat ze vreemd?quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:12 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Nou dat ook weer niet, maar stel jullie hebben beloftes gemaakt, en Hij of zij houdt ze niet aan de regels, dan is dit toch ook vreemdgaan of niet?
True storyquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je hebt van die mensen *kuch Nikonlover kuch*
Haha gekkie!quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dus als mijn vriendin belooft een pak halfvolle melk mee te nemen en ze neemt een pak volle melk mee gaat ze vreemd?
Het betreft hier dus een open relatie, lijkt me een gevalletje apart.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:10 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik vind vreemdgaan: zoenen en seks hebben met een ander.
Dat eerste mag mijn vriend gerust van mij doen, heb het zelf ook weleens gedaan.
Vreemdgaan is allang niet wederrechtelijk meerquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:12 schreef eleusis het volgende:
Vreemdgaan is voor mij...
Het wederrechtelijk steken van je Amsterdammertje, flamoes, tong, en/of vinger, in de lichaamsopening(en) van een derde persoon.
Ik begrijp je nietquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:00 schreef groenappeltje20 het volgende:
Hoi Fokkers,
Stel; Je hebt een relatie maar jouw geliefde spreekt niet af met andere vrouwen/mannen en daar ben je heel erg zeker over en zelf ben je een "jaloerse type".
Welke debiel spreekt zoiets af in eerste instantie? Een kind van 14?quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:16 schreef groenappeltje20 het volgende:
Als jullie hebben besloten om niet met een ander vrouwelijke/ mannelijke geslacht te gaan praten. En hij /zij doet het stiekem wel? Is dit dat ook een deel van vreemdgaan?
quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:16 schreef groenappeltje20 het volgende:
Als jullie hebben besloten om niet met een ander vrouwelijke/ mannelijke geslacht te gaan praten.
Ja zoiets, ja..quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:06 schreef Brummetje_ het volgende:
Ligt eraan wat je afgesproken hebt met elkaar.
Maar je kan - volgens sommigen - emotioneel vreemdgaan ja...
Nee hoor. Wij hebben absoluut geen open relatie.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:15 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Het betreft hier dus een open relatie, lijkt me een gevalletje apart.
Vreemdgaan is het soort contact wat volgens jullie afspraken niet binnen de relatie valt en waar je over liegt. Dat is dus voor iedereen/iedere relatie anders.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:08 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Ja, Interessant vond ik het wel,ja.. Ik had het een keer met vriendinnen hierover, dus ik wou graag weten hoe onze mede Fokkers hier over nadachten.. Vreemdgaan is toch niet alleen seksuele contact of dergelijke?
Klopt,quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:24 schreef B-FliP het volgende:
Vreemdgaan is intiem lichamelijk contact dat je normaliter met je partner hebt.. Een onschuldige flirt is geen vreemdgaan, maar daar moet het wel bij blijven, als er structureel geflirt wordt dan is dat de kat op het spek binden en een voorloper op vreemdgaan (en een teken dat er iets niet helemaal goed zit in de relatie). Een niet onschuldige flirt, bijvoorbeeld het uitwisselen van pikante foto's of filmpjes is dan weer not-done en zou ik niet accepteren.
verder moet je niet krampachtig een ander willen controleren, jaloezie kan gedrag veroorzaken dat een relatiebreuk in de hand werkt. Dan stuur je juist aan op hetgene waar je bang voor bent. Als de ander voelt dat er geen vertrouwen is, of als er extreem gereageerd wordt op onschuldig contact dan kan dat juist stiekem gedrag in de hand werken.
En zoals met de meeste dingen is het zo dat de waard is zoals hij zijn gasten vertrouwt. Ziekelijk jaloerse mensen zijn vaak zelf niet helemaal te vertrouwen.
Nee, vind ik van niet. Wel is het niet eerlijk van hem om zoiets te doen, als je dat samen hebt afgesproken.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:16 schreef groenappeltje20 het volgende:
Als jullie hebben besloten om niet met een ander vrouwelijke/ mannelijke geslacht te gaan praten. En hij /zij doet het stiekem wel? Is dit dat ook een deel van vreemdgaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |