Wut?$#@quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:32 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
ik was superlief geweest voor een stier-gast. Maar die bever, dacht alleen aan zich zelf!
Stieren zijn alleen maar materialistisch en nuchter. Kon achteraf het nooit goed vinden met Stieren eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:32 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
ik was superlief geweest voor een stier-gast. Maar die bever, dacht alleen aan zich zelf!
Wat ben jij dan?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:42 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Stieren zijn alleen maar materialistisch en nuchter. Kon achteraf het nooit goed vinden met Stieren eigenlijk.
Totaal niet materialistisch hier. Wat ben jij dan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:42 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Stieren zijn alleen maar materialistisch en nuchter. Kon achteraf het nooit goed vinden met Stieren eigenlijk.
Aparte? Klopt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:45 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Misschien ben jij een aparte stier :-(
Ik ben watertekenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:57 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
Totaal niet materialistisch hier. Wat ben jij dan.
[..]
Aparte? Klopt.
Ben een zondagskind; geboren op moederdag + 1e pinksterdag.
En jij?
Is dit een verhoor ofzo?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 01:00 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Kreeft, schorpioen, vissen?
idd. dit had een heel goed topic kunnen zijn, maar tja, als TS in de OP het woord ascendant verkeerd schrijft, dan kun je wel voorspellen wat het niveau van het topic zal worden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 01:47 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Is dit een verhoor ofzo?.
Wat mis ik toch die goeie ouwe tijd, waar men nog in een gesprek elkaar leerde kennen..
Vertel?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:41 schreef Biekuh het volgende:
[..]
idd. dit had een heel goed topic kunnen zijn, maar tja, als TS in de OP het woord ascendant verkeerd schrijft, dan kun je wel voorspellen wat het niveau van het topic zal worden.
ik heb overigens een gratis online geboortehoroscoop laten maken n.a.v. dit topic, en ik moet zeggen, een aantal van de beschrijvingen zijn zéér treffend.
Ja, een verhoorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 01:47 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Is dit een verhoor ofzo?.
Wat mis ik toch die goeie ouwe tijd, waar men nog in een gesprek elkaar leerde kennen..
Ja, preciesquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:45 schreef Robuustheid het volgende:
Met bureaulampen gericht tegen m'n kop?.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |