Voor hoeveel?quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:34 schreef DarkNoize het volgende:
Ik heb gewoon bijgekocht, watjes hier
Sterkte.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:34 schreef DarkNoize het volgende:
Ik heb gewoon bijgekocht, watjes hier
quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:35 schreef QuadrupleU het volgende:
Is het slim om ergens nog voor 2.6 ongeveer PPC te kopen
Ik weet dat het de coin is die nooit stijgt maar 5 zou hij wel moeten halen en dat is een verdubbeling
Misschien dat ik dadelijk een berekening doe waar je met 100 dollar inleg het beste uit bent, kan misschien iemand hier met veer verstand ervan vertellen wat het waarschijnlijkste is dat gaat gebeuren (bv: ltc naar 35 of ppc naar 5 of nmc naar 8)
Denk dat je beter even had kunnen wachtenquote:Op zaterdag 7 december 2013 12:35 schreef DarkNoize het volgende:
[..]
Alles wat ik nog op mijn rekening had staan(0,35 btc)
Litecoin krabbelt sowieso wel weer bij. Inkoop op 21usd is een hele goede kans.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:35 schreef QuadrupleU het volgende:
Is het slim om ergens nog voor 2.6 ongeveer PPC te kopen
Ik weet dat het de coin is die nooit stijgt maar 5 zou hij wel moeten halen en dat is een verdubbeling
Misschien dat ik dadelijk een berekening doe waar je met 100 dollar inleg het beste uit bent, kan misschien iemand hier met veer verstand ervan vertellen wat het waarschijnlijkste is dat gaat gebeuren (bv: ltc naar 35 of ppc naar 5 of nmc naar 8)
Heb buy order op 21.1 staan maar hoe goedkoper de coin hoe meer winst erop te maken valt.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:38 schreef doo. het volgende:
[..]
Litecoin krabbelt sowieso wel weer bij. Inkoop op 21usd is een hele goede kans.
Percentages zijn toch percentages?quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:41 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Heb buy order op 21.1 staan maar hoe goedkoper de coin hoe meer winst erop te maken valt.
Dus PPC is best een mooie optie, effe kijken hoeveel die vorig weekend stong
BTC kopen op bitonic>BTC verkopen voor USD op Btc-e.com>LTC kopen voor USD op btc-e.comquote:Op zaterdag 7 december 2013 12:40 schreef Happel het volgende:
Hoi dan, wil wat gaan investeren in LTC en vroeg me af waar ik dit het best kan doen. Zit op BTC-E en wilde via Okpay wat storten, maar duurt echt eeuwen voordat je geverifieerd bent op okpay. Zijn er makkelijkere wegen om geld op BTC-E te krijgen?
Bitcoins kopen en die op btc-e zetten, alleen nu zijn die weinig waardquote:Op zaterdag 7 december 2013 12:40 schreef Happel het volgende:
Hoi dan, wil wat gaan investeren in LTC en vroeg me af waar ik dit het best kan doen. Zit op BTC-E en wilde via Okpay wat storten, maar duurt echt eeuwen voordat je geverifieerd bent op okpay. Zijn er makkelijkere wegen om geld op BTC-E te krijgen?
Als ik $100 heb bijvoorbeeld kan ik meer winst maken op PPC dan op BTC bijvoorbeeld.quote:
Waarom niet gewoon BTC omwisselen voor LTC op Btc-e.com?quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:43 schreef ulq het volgende:
[..]
BTC kopen op bitonic>BTC verkopen voor USD op Btc-e.com>LTC kopen voor USD op btc-e.com
Dat is de makkelijkste/snelste weg
Oh ja klopt helemaal vergeten dat dat ook kan.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:47 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon BTC omwisselen voor LTC op Btc-e.com?
quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:49 schreef ulq het volgende:
[..]
Oh ja klopt helemaal vergeten dat dat ook kan.
Doe zelf geen LTC namelijk, maar je hebt inderdaad gelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |