Voor hoeveel?quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:34 schreef DarkNoize het volgende:
Ik heb gewoon bijgekocht, watjes hier
Sterkte.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:34 schreef DarkNoize het volgende:
Ik heb gewoon bijgekocht, watjes hier
quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:35 schreef QuadrupleU het volgende:
Is het slim om ergens nog voor 2.6 ongeveer PPC te kopen
Ik weet dat het de coin is die nooit stijgt maar 5 zou hij wel moeten halen en dat is een verdubbeling
Misschien dat ik dadelijk een berekening doe waar je met 100 dollar inleg het beste uit bent, kan misschien iemand hier met veer verstand ervan vertellen wat het waarschijnlijkste is dat gaat gebeuren (bv: ltc naar 35 of ppc naar 5 of nmc naar 8)
Denk dat je beter even had kunnen wachtenquote:Op zaterdag 7 december 2013 12:35 schreef DarkNoize het volgende:
[..]
Alles wat ik nog op mijn rekening had staan(0,35 btc)
Litecoin krabbelt sowieso wel weer bij. Inkoop op 21usd is een hele goede kans.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:35 schreef QuadrupleU het volgende:
Is het slim om ergens nog voor 2.6 ongeveer PPC te kopen
Ik weet dat het de coin is die nooit stijgt maar 5 zou hij wel moeten halen en dat is een verdubbeling
Misschien dat ik dadelijk een berekening doe waar je met 100 dollar inleg het beste uit bent, kan misschien iemand hier met veer verstand ervan vertellen wat het waarschijnlijkste is dat gaat gebeuren (bv: ltc naar 35 of ppc naar 5 of nmc naar 8)
Heb buy order op 21.1 staan maar hoe goedkoper de coin hoe meer winst erop te maken valt.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:38 schreef doo. het volgende:
[..]
Litecoin krabbelt sowieso wel weer bij. Inkoop op 21usd is een hele goede kans.
Percentages zijn toch percentages?quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:41 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Heb buy order op 21.1 staan maar hoe goedkoper de coin hoe meer winst erop te maken valt.
Dus PPC is best een mooie optie, effe kijken hoeveel die vorig weekend stong
BTC kopen op bitonic>BTC verkopen voor USD op Btc-e.com>LTC kopen voor USD op btc-e.comquote:Op zaterdag 7 december 2013 12:40 schreef Happel het volgende:
Hoi dan, wil wat gaan investeren in LTC en vroeg me af waar ik dit het best kan doen. Zit op BTC-E en wilde via Okpay wat storten, maar duurt echt eeuwen voordat je geverifieerd bent op okpay. Zijn er makkelijkere wegen om geld op BTC-E te krijgen?
Bitcoins kopen en die op btc-e zetten, alleen nu zijn die weinig waardquote:Op zaterdag 7 december 2013 12:40 schreef Happel het volgende:
Hoi dan, wil wat gaan investeren in LTC en vroeg me af waar ik dit het best kan doen. Zit op BTC-E en wilde via Okpay wat storten, maar duurt echt eeuwen voordat je geverifieerd bent op okpay. Zijn er makkelijkere wegen om geld op BTC-E te krijgen?
Als ik $100 heb bijvoorbeeld kan ik meer winst maken op PPC dan op BTC bijvoorbeeld.quote:
Waarom niet gewoon BTC omwisselen voor LTC op Btc-e.com?quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:43 schreef ulq het volgende:
[..]
BTC kopen op bitonic>BTC verkopen voor USD op Btc-e.com>LTC kopen voor USD op btc-e.com
Dat is de makkelijkste/snelste weg
Oh ja klopt helemaal vergeten dat dat ook kan.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:47 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon BTC omwisselen voor LTC op Btc-e.com?
quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:49 schreef ulq het volgende:
[..]
Oh ja klopt helemaal vergeten dat dat ook kan.
Doe zelf geen LTC namelijk, maar je hebt inderdaad gelijk.
Zou nog kunnen zijn dat je het beter op mijn manier kunt doen wanneer de koers erg gunstig zijn daarvoor. Maar lijkt me sterk dat je daar veel mee opschiet.quote:
Ja de BTC lijkt te stabiliseren rond 750USDquote:Op zaterdag 7 december 2013 12:51 schreef SosuaCafe het volgende:
Gaat t al wat beter? Kan ff niet kijken.
Dat heet arbitrage... Daar zijn bots veel beter inquote:Op zaterdag 7 december 2013 12:51 schreef ulq het volgende:
[..]
Zou nog kunnen zijn dat je het beter op mijn manier kunt doen wanneer de koers erg gunstig zijn daarvoor. Maar lijkt me sterk dat je daar veel mee opschiet.
Zonder China zal dat wel lastig worden, al is niets uitgesloten natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:53 schreef SosuaCafe het volgende:
Laten we hopen dat 'ie volgende week naar de 2000 gaat
Bitcoin is zojuist 50% van zijn waarde verloren, laten we die gaan accepterenquote:Op zaterdag 7 december 2013 12:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Het is weer wachten op een positief bericht. Ebay die ltc wil hebben. Of btc mag ook.
De prijs van alle altcoins is direct te relateren aan de prijs van Bitcoin.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:59 schreef QuadrupleU het volgende:
Ik twijfel om NMC of PPC te kopen, LTC tel ik niet mee omdat ik de kans dat deze twee munten naar hun oude bedrag stijgen vrij hoog inschat.
Ik heb even mijn koop en verkoop 'orders' vrij realistisch ingesteld.
PPC. Koop: $2.6 Verkoop $5.4 = 207% verschil dus 107% stijging.
NMC: Koop: $4 verkoop: $8 = 200% verschil dus 100% stijging (verdubbeling)
Nu zie je dat PPC beter verdient maar volgens velen hier is PPC de munt des doods, dus welke prijs gokken jullie dat PPC en NMC terug op komen?
Ik denk dat PPC zeker naar 5 zal gaan en NMC rond de 7-8 zal gaan hangen
In de OPquote:Op zaterdag 7 december 2013 13:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wie heeft het plaatje met de glazen bol klaarstaan?
Vorige keer hielp het niet blijkbaar.quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zoals ik zei, gokkenquote:Op zaterdag 7 december 2013 13:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dit gebeurt niet elke week, dit is geen weekenddip. Dit is gewoon een crash.quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:00 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Zoals ik zei, gokken
Aangezien hier al mensen jaren op zitten is het best te gokken en hoef je die glazen bol niet te posten.
Het gebeurt elke week maar ik heb het pas 1 week meegemaakt, sommige al 30
Eigenlijk zo eens een Pastebin post maken met alle veelgebruikte GIFs, heeft iedereen ze bij de hand.quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |