abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134260964
Ja hoor, mp3's voor in de auto en gewone cd's voor in de werkbus.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_134271626
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 15:26 schreef Misty_eyes het volgende:
Weet iemand een goed alternatief om bestanden voor zeer lange tijd op te slaan (minimaal 10 jaar)?
Zoals ik al eerder zei: een externe harde schijf.

Vanwege het risico op cd-rot heb ik daar voor elke zelfgemaakte cd een eigen mapje, met de afzonderlijke mp3-tjes erin. Dan kan elke cd gewoon opnieuw gemaakt worden, als dat nodig is. :)
pi_134275803
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2013 23:16 schreef nikky het volgende:
Jup, helaas heb ik een ingebouwde autoradio zonder de gemakken van een usb of aux ingang. Om hem te vervangen heb ik meer nodig dan een nieuwe radio.
Mijn auto is zo oud dat er een cassettespeler in zit. Maar ik gebruik een FM transmitter met USB en MP3 ondersteuning, voor een tientje of twee in elke auto je eigen muziek :7
No Dukes of Hazzard in the classroom
  vrijdag 20 december 2013 @ 16:50:36 #29
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_134493386
Toevallig nu, zodat we met het kerstdiner bij de ouders een fatsoenlijk muziekje hebben. De stereoinstallatie van hen komt uit het jaar kruik.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
pi_134521950
Ik gok dat de laatste keer tijdens m'n studie is geweest, met opdrachten die ook digitaal aangeleverd moesten worden. Dat is dus zo'n 5-6 jaar geleden.
Nee.
pi_134551799
Foto's wel.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_134552238
Een tijdje terug weer eens 2 cd's met elk 30 nummers gebrand voor de ouders zodat die ook weer hun lievelingsmuziek voor onderweg hebben in de auto.
pi_134722077
Zo nu en dan muziekschijfje voor in de Auto... Heb geen MP3 hookup op me Standaard auto radio..
-..// PSN & X360: BasicConduct -..// Change Is For The ReTurded
  vrijdag 27 december 2013 @ 13:34:24 #34
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_134743423
Laatst 3 DVD's met een volledige serie aan iemand gegeven. Zelfs nog Lightscribe voor geïnstalleerd, ook omdat die schijfjes die ik heb dat ook zijn.

Duurde wel erg lang dus niet meer.

Wanneer ik ze heb gekocht weet ik niet meer. Lang geleden iig.
reset
pi_134743568
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2013 23:16 schreef nikky het volgende:
Jup, helaas heb ik een ingebouwde autoradio zonder de gemakken van een usb of aux ingang. Om hem te vervangen heb ik meer nodig dan een nieuwe radio.
Kan je me die eens uitleggen? Hoezo heb je om hem te vervangen meer dan een nieuwe radio nodig?

Als je een radio met usb op de kop kan tikken is het een kwestie van oude eruit/nieuwe erin.

Wat heb je nog meer nodig dan? :?
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_134743603
Regelmatig, maar ik gebruik alleen deze



Voor xbox 360 dus
pi_134743679
Ow OT: ja, want ik heb geen mediaplayer in huis en streamen naar de xbox werkt niet altijd even lekker. :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_134743944
Ja hoor, idd hele MP3 cd's voor in de auto. Lekker ruime keuze geen gedoe met USB (die ik toch altijd kwijt raak) of een smartphone die je auto door slingert. Werkt nog prima!
  Milf donderdag 2 januari 2014 @ 13:07:57 #39
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_134980307
quote:
5s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:38 schreef Geralt het volgende:

[..]

Kan je me die eens uitleggen? Hoezo heb je om hem te vervangen meer dan een nieuwe radio nodig?

Als je een radio met usb op de kop kan tikken is het een kwestie van oude eruit/nieuwe erin.

Wat heb je nog meer nodig dan? :?
Een standaard radio past niet. Ik heb stuurbediening = extra kabel. Daarnaast moet ik een opvulling hebben voor het gat dat ontstaat wanneer ik er een "normale" radio in plaats.
Ik heb nu dit:

👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_134989197
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 13:07 schreef nikky het volgende:

[..]

Een standaard radio past niet. Ik heb stuurbediening = extra kabel. Daarnaast moet ik een opvulling hebben voor het gat dat ontstaat wanneer ik er een "normale" radio in plaats.
Ik heb nu dit:

[ afbeelding ]
Daar zijn wel pasklare oplossingen voor hoor nikky.
Hoeft zeker niet duur te zijn, verloopstekker zodat stuurbediening mogelijk blijft en een opvulling zodat je een extra bakje hebt ipv een gat in je dashboard. En dan een radio die een usb ingang heeft.

Daar ben je voor minder dan 100 euro wel mee klaar. :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Milf donderdag 2 januari 2014 @ 19:59:03 #41
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_134995906
quote:
7s.gif Op donderdag 2 januari 2014 17:05 schreef Geralt het volgende:

[..]

Daar zijn wel pasklare oplossingen voor hoor nikky.
Hoeft zeker niet duur te zijn, verloopstekker zodat stuurbediening mogelijk blijft en een opvulling zodat je een extra bakje hebt ipv een gat in je dashboard. En dan een radio die een usb ingang heeft.

Daar ben je voor minder dan 100 euro wel mee klaar. :)
Ik ben benieuwd. Stekkers onder de tachtig euro ben ik nog niet tegen gekomen. De radio moet ook compatible zijn met stuurbediening. Wat voor merk maakt mij niet zoveel uit.... Alleen mijn portemonnee moet niet zoveel merken. ¤150 Max voor alles.
Dus ik zoek nog even verder, maar verstand van dit soort dingen heb ik niet.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  donderdag 2 januari 2014 @ 20:04:21 #42
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_134996120
Cd niet meer, dvd en blu-ray wel voor backups (naast nas en usb-sticks).
Om de 5 jaar kopieer ik de data van de dvd's en zet ik ze op nieuwe media, nu blu-ray, wie weet over 5 jaar waar op.
pi_134997026
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 19:59 schreef nikky het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd. Stekkers onder de tachtig euro ben ik nog niet tegen gekomen. De radio moet ook compatible zijn met stuurbediening. Wat voor merk maakt mij niet zoveel uit.... Alleen mijn portemonnee moet niet zoveel merken. ¤150 Max voor alles.
Dus ik zoek nog even verder, maar verstand van dit soort dingen heb ik niet.
Geen auto hifispeciaalzaken in de buurt daar?

Hier in de buurt heb ik destijds ik geloof 12 euro voor een verloopstekker betaald en die werd er ook even ingeklikt en getest voor niks :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Milf vrijdag 3 januari 2014 @ 00:09:11 #44
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_135009570
quote:
7s.gif Op donderdag 2 januari 2014 20:22 schreef Geralt het volgende:

[..]

Geen auto hifispeciaalzaken in de buurt daar?

Hier in de buurt heb ik destijds ik geloof 12 euro voor een verloopstekker betaald en die werd er ook even ingeklikt en getest voor niks :)
Mediamarkt -O-
Nee dus Haha.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_135353279
Onlangs nog een cd gebrand voor de ouders met crooner muziek uit de jaren 50-60-70.
Hebben zij ook weer wat eigentijdse muziek voor in de auto.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2014 13:34:54 ]
  Redactie Frontpage dinsdag 21 januari 2014 @ 22:27:01 #46
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_135780796
Heb hier nog een paar honderd beschrijfbare dvd's en cd's liggen en ook meer dan honderd jewel cases. En die liggen nu stof te happen :')
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')