quote:
dit dus.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:35 schreef Scootermuisje het volgende:
Regelmatig brand ik wen cd'tje voor in de auto
Heette toch discmanquote:Op zaterdag 7 december 2013 15:34 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik brand wel eens een Windows XP of Windows 7 install DVD, voor als iemand een oude PC wil opknappen en herinstalleren. Verder eigenlijk nooit
CD-man (draagbare Cd speler) heb ik altijd ondingen gevonden, nooit gebruikt. Heel lang geleden wel walkman gebruikt, daarna mp3 speler, daarna telefoon
Ik denk dat ik sinds 2002 eigenlijk geen doosje met lege CD's meer heb gekocht
oh ja, maar die had ik dus nooit, vergeten hoe het heette.quote:
Zoals ik al eerder zei: een externe harde schijf.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:26 schreef Misty_eyes het volgende:
Weet iemand een goed alternatief om bestanden voor zeer lange tijd op te slaan (minimaal 10 jaar)?
Mijn auto is zo oud dat er een cassettespeler in zit. Maar ik gebruik een FM transmitter met USB en MP3 ondersteuning, voor een tientje of twee in elke auto je eigen muziekquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:16 schreef nikky het volgende:
Jup, helaas heb ik een ingebouwde autoradio zonder de gemakken van een usb of aux ingang. Om hem te vervangen heb ik meer nodig dan een nieuwe radio.
Kan je me die eens uitleggen? Hoezo heb je om hem te vervangen meer dan een nieuwe radio nodig?quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:16 schreef nikky het volgende:
Jup, helaas heb ik een ingebouwde autoradio zonder de gemakken van een usb of aux ingang. Om hem te vervangen heb ik meer nodig dan een nieuwe radio.
Een standaard radio past niet. Ik heb stuurbediening = extra kabel. Daarnaast moet ik een opvulling hebben voor het gat dat ontstaat wanneer ik er een "normale" radio in plaats.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
Kan je me die eens uitleggen? Hoezo heb je om hem te vervangen meer dan een nieuwe radio nodig?
Als je een radio met usb op de kop kan tikken is het een kwestie van oude eruit/nieuwe erin.
Wat heb je nog meer nodig dan?
Daar zijn wel pasklare oplossingen voor hoor nikky.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:07 schreef nikky het volgende:
[..]
Een standaard radio past niet. Ik heb stuurbediening = extra kabel. Daarnaast moet ik een opvulling hebben voor het gat dat ontstaat wanneer ik er een "normale" radio in plaats.
Ik heb nu dit:
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd. Stekkers onder de tachtig euro ben ik nog niet tegen gekomen. De radio moet ook compatible zijn met stuurbediening. Wat voor merk maakt mij niet zoveel uit.... Alleen mijn portemonnee moet niet zoveel merken. ¤150 Max voor alles.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Daar zijn wel pasklare oplossingen voor hoor nikky.
Hoeft zeker niet duur te zijn, verloopstekker zodat stuurbediening mogelijk blijft en een opvulling zodat je een extra bakje hebt ipv een gat in je dashboard. En dan een radio die een usb ingang heeft.
Daar ben je voor minder dan 100 euro wel mee klaar.
Geen auto hifispeciaalzaken in de buurt daar?quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:59 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Stekkers onder de tachtig euro ben ik nog niet tegen gekomen. De radio moet ook compatible zijn met stuurbediening. Wat voor merk maakt mij niet zoveel uit.... Alleen mijn portemonnee moet niet zoveel merken. ¤150 Max voor alles.
Dus ik zoek nog even verder, maar verstand van dit soort dingen heb ik niet.
Mediamarktquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Geen auto hifispeciaalzaken in de buurt daar?
Hier in de buurt heb ik destijds ik geloof 12 euro voor een verloopstekker betaald en die werd er ook even ingeklikt en getest voor niks
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |