abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 18 januari 2014 @ 22:29:27 #61
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_135658426
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 22:25 schreef hofferin het volgende:

[..]

na verzin een leuk onderwerp en dan kunnen we daar over praten ( mischien zelfs bij kaarslicht)
Tot mijn spijt moet ik je dan toch echt meedelen dat ik een romantisch onderonsje niet zo zie zitten, aangezien ik toch echt straight ben B-)
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
  Moderator zaterdag 18 januari 2014 @ 23:00:22 #62
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_135659680
Tenzij je stiekem toch een intelligente en aantrekkelijke vrouw bent. Mocht je bij het invullen van je profiel per ongeluk "man" hebben ingevuld ipv vrouw: stuur mij even je telefoonnummer via DM :9
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
  Moderator zaterdag 18 januari 2014 @ 23:51:33 #63
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_135661628
Gelukkig zijn hofferin zijn zinnen allemaal foutloos. Ik heb er een bakje pinda's bijgepakt, what's next? _O-
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Eindredactie Games vrijdag 24 januari 2014 @ 13:23:01 #64
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_135890265
In het topic V&A / [TK] 11 toptitels voor de Xbox 360 (o.a. AC, GoW, GTA, WalkDead) ! heb ik TS recentelijk gewezen op het feit dat Street Fighter 5 niet bestaat. Ik was ff benieuwd of er al gereageerd was maar kon mijn post in dat topic niet meer vinden. Nu zie ik dat mijn hele post verwijderd is en de TS heeft (alleen) in zijn laatste reactie van Street Fighter 5, Street Fighter 4 gemaakt :?

Nogal vreemd aangezien het niet een verwijtende post was, sterker nog, ik suggereerde dat hij wellicht een andere game bedoelde die na SF4 is uitgekomen. Bovendien heb ik interesse (behalve als het SF4 is maar dat is tot op heden nog steeds niet duidelijk).

N.B. Na Street Fighter 4 is nog Street Fighter X Tekken uitgekomen, dus als het om die game gaat zou het een logische vergissing zijn.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Moderator vrijdag 24 januari 2014 @ 13:39:28 #65
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_135891048
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 13:23 schreef 2dope het volgende:
In het topic V&A / [TK] 11 toptitels voor de Xbox 360 (o.a. AC, GoW, GTA, WalkDead) ! heb ik TS recentelijk gewezen op het feit dat Street Fighter 5 niet bestaat. Ik was ff benieuwd of er al gereageerd was maar kon mijn post in dat topic niet meer vinden. Nu zie ik dat mijn hele post verwijderd is en de TS heeft (alleen) in zijn laatste reactie van Street Fighter 5, Street Fighter 4 gemaakt :?

Nogal vreemd aangezien het niet een verwijtende post was, sterker nog, ik suggereerde dat hij wellicht een andere game bedoelde die na SF4 is uitgekomen. Bovendien heb ik interesse (behalve als het SF4 is maar dat is tot op heden nog steeds niet duidelijk).

N.B. Na Street Fighter 4 is nog Street Fighter X Tekken uitgekomen, dus als het om die game gaat zou het een logische vergissing zijn.
Ik kan geen topicnotes, topicreports of wat ook terugvinden, dus ik zou ook niet weten waarom het bericht verwijderd is, misschien een van de collegae?
Over het algemeen verwijderen we niet zo snel bij V&A, alleen als het echt te gek wordt. Meestal wordt er gemod en dan zie je het gewoon staan.
Weet je 100% zeker dat je post in dat topic stond? Voor de zekerheid, niet dat ik je niet geloof.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 13:41:45 #66
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_135891150
Hmm, bovenstaande inderdaad.

Aangezien hij zelf Mod is, knapt hij het denk ik zelf op.
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
  Moderator vrijdag 24 januari 2014 @ 13:49:03 #67
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_135891443
quote:

Collega Kaas- heeft de post inderdaad zelf verwijderd, we hebben het er even over gehad en het is een beetje te snel, noem het automatisme, gegaan. Was niet zijn bedoeling om je voor de kop te stoten. Namens hem en V&A excuses, het was netter geweest om het gewoon te laten staan en je een bedankje te geven, dat zal een volgende keer ook zeker gebeuren.
pi_135891454
quote:

Ik had je tip ter harte genomen want het bleek te kloppen, daarna m'n post aangepast en de jouwe weggehaald. Uit gemakzucht een beetje misbruik van modrechten eigenlijk. Sorry 2dope (en anderen), zal het niet weer doen. O-)
  Eindredactie Games vrijdag 24 januari 2014 @ 13:51:46 #69
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_135891544
Haha no problem. Was puur ff benieuwd of ik last had van alzheimer of dat 't iets anders was.
Maarre, het gaat dus om SFIV? Want als het SF X Tekken is heb ik alsnog interesse :)
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_135891716
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 13:51 schreef 2dope het volgende:
Haha no problem. Was puur ff benieuwd of ik last had van alzheimer of dat 't iets anders was.
Maarre, het gaat dus om SFIV? Want als het SF X Tekken is heb ik alsnog interesse :)
Het werd te genant voor me, want ik bleek een ander spel ook al verkeerd te hebben getypt (Forza Motorsport 4 bleek FM3 toen de user hem ontving - het spel toen maar voor nop weggeven om fout te corrigeren). :'(

Maar nee, het is SFIV. Ook een tof spel hoor! Hebbe? Special price 4 u my fliend. B-)
  vrijdag 24 januari 2014 @ 14:01:36 #71
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_135891939
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 13:55 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Het werd te genant voor me, want ik bleek een ander spel ook al verkeerd te hebben getypt (Forza Motorsport 4 bleek FM3 toen de user hem ontving - het spel toen maar voor nop weggeven om fout te corrigeren). :'(

Maar nee, het is SFIV. Ook een tof spel hoor! Hebbe? Special price 4 u my fliend. B-)
Dus, als ik die overneem, en er een ander hoesje om doe, krijg ik dan ook mijn geld terug? :@
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
pi_135892022
quote:
16s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 14:01 schreef Lt.Surge het volgende:

[..]

Dus, als ik die overneem, en er een ander hoesje om doe, krijg ik dan ook mijn geld terug? :@
Dan eerst een kloontje aanmaken, want als jij je meldt in mijn topic ga ik alles dubbelchecken. })
  Eindredactie Games vrijdag 24 januari 2014 @ 14:13:53 #73
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_135892466
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 13:55 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Oke, jammer. SFIV is inderdaad tof :7
  Moderator zondag 26 januari 2014 @ 14:09:05 #75
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_135960219
quote:
Even een TR plaatsen, zie OP, policy en topicpointer.
  maandag 27 januari 2014 @ 20:47:58 #76
405730 Spaardertje
Sparen, maar ook uitgeven!
pi_136023232
Even een vraagje. Mag ik 2 kaartjes van OneRepublic tegen kostprijs aanbieden? Ik ben namelijk door vervelende omstandigheden verhinderd, maar heb wel 2 kaartjes. Ik hoef er dus niets aan te verdienen.
Student, 21 jaar, interesses: gezondheidszorg, reizen en crowdfunding. Tevens zeer gelukkig in de liefde! ❤️
  Moderator maandag 27 januari 2014 @ 20:50:12 #77
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_136023371
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 20:47 schreef Spaardertje het volgende:
Even een vraagje. Mag ik 2 kaartjes van OneRepublic tegen kostprijs aanbieden? Ik ben namelijk door vervelende omstandigheden verhinderd, maar heb wel 2 kaartjes. Ik hoef er dus niets aan te verdienen.
Dat mag, als het hardcopy kaartjes zijn en inderdaad tegen kostprijs is geen probleem. E-tickets mogen echter niet.
pi_136047164
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:00 schreef Lt.Surge het volgende:
Vraagprijs verplicht.
Bieden vanaf doen we niet aan, anders bied ik een slotje.
Even een reactie hierop, want ik vind dit nog steeds een erg rare regel.

Voorbeeld:
Als ik bijvoorbeeld een radio wil verkopen voor 300 euro, maar ik wil hem sowieso niet weg doen voor minder dan 200 euro, waarom mag ik dan niet zeggen: "bieden vanaf 200 euro"?
Want als ik het anders formuleer, bijvoorbeeld: "lager bieden dan 200 euro heeft geen zin, want daar gaat ie niet voor weg" komt exact op hetzelfde neer, maar dat mag dan weer wel 8)7

Door het verbieden van een "bieden vanaf" heb je dus vaak dat mensen achterlijk laag gaan bieden en dit dan weer voor het nodige gezeik zorgt. Dus ik snap het bezwaar niet zo goed.

:*

[ Bericht 0% gewijzigd door very op 28-01-2014 14:12:21 ]
People assume too much.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 13:04:18 #79
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_136047369
Je hebt toch een prijs die je graag wil hebben? Als dat 200 is, is dat je vraagprijs. Als er meerdere mensen zijn die meer willen betalen kunnen ze dat gewoon melden. En anders noem je 250 als vraagprijs. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_136049933
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 13:04 schreef Catch22- het volgende:
Je hebt toch een prijs die je graag wil hebben? Als dat 200 is, is dat je vraagprijs. Als er meerdere mensen zijn die meer willen betalen kunnen ze dat gewoon melden. En anders noem je 250 als vraagprijs. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Ik vraag het hier omdat ik feedback zoek van een mod. Een discussie met andere users is zinloos.
People assume too much.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 14:12:28 #81
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_136049993
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 14:10 schreef very het volgende:

[..]

Ik vraag het hier omdat ik feedback zoek van een mod. Een discussie met andere users is zinloos.
De regels zijn allemaal niet zo heel moeilijk te interpreteren en de oorsprong ervan is ook wel duidelijk.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_136050076
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 14:12 schreef Catch22- het volgende:

[..]

De regels zijn allemaal niet zo heel moeilijk te interpreteren en de oorsprong ervan is ook wel duidelijk.
Nogmaals: een discussie met andere users is zinloos :{w
People assume too much.
  Moderator dinsdag 28 januari 2014 @ 14:17:41 #83
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_136050169
Ooit, in een ver V&A verleden kwamen er topics als paddestoelen uit de grond schieten met "bieden vanaf 1 euro". Uiteindelijk bleek dit een soort eBay-strategie, want men bood dan bijvoorbeeld een horloge aan met een nieuwwaarde van zeg 200 euro, wilden dat verkopen voor zeg 125 euro en openden dan een "bieden vanaf 1 euro"-topic.
Degene die dan "het hoogste bod" had, zeg 55 euro wilde het item dan, immers de bieden vanaf-prijs is behaald. Zo kwam er een hoop gezeur en gedoe.

Buiten dat zijn er volgens mij aan veilingen bepaalde regels gebonden (maar bind me er niet op vast) en is het mogelijk ook daarom dat we geen 'veiling'-principe aanhouden. Er kan wel geboden worden als in "ik geef je bedrag x voor je item", maar niet 'per opbod'.
pi_136050271
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 14:17 schreef djkoelkast het volgende:
Ooit, in een ver V&A verleden kwamen er topics als paddestoelen uit de grond schieten met "bieden vanaf 1 euro". Uiteindelijk bleek dit een soort eBay-strategie, want men bood dan bijvoorbeeld een horloge aan met een nieuwwaarde van zeg 200 euro, wilden dat verkopen voor zeg 125 euro en openden dan een "bieden vanaf 1 euro"-topic.
Degene die dan "het hoogste bod" had, zeg 55 euro wilde het item dan, immers de bieden vanaf-prijs is behaald. Zo kwam er een hoop gezeur en gedoe.

Buiten dat zijn er volgens mij aan veilingen bepaalde regels gebonden (maar bind me er niet op vast) en is het mogelijk ook daarom dat we geen 'veiling'-principe aanhouden. Er kan wel geboden worden als in "ik geef je bedrag x voor je item", maar niet 'per opbod'.
Ok helder. Thanks ^O^

Deze manier van "bieden vanaf" is inderdaad een ander verhaal dan in mijn voorbeeld, en hier snap ik de nadelen dal wel weer van. Maar als ik het goed begrijp is het dus wel gewoon mogelijk om in je advertentie te zetten: "lager bieden dan (bedrag) is zinloos."?
People assume too much.
  Moderator dinsdag 28 januari 2014 @ 14:22:43 #85
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_136050377
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 14:20 schreef very het volgende:

[..]

Ok helder. Deze manier van "bieden vanaf" is inderdaad een ander verhaal dan in mijn voorbeeld, en hier snap ik de nadelen wel van.

Thanks ^O^
Ik snap dat jouw bedoeling beter is dan de 'vanaf 1 euro'-mensen, maar we kunnen niet het een wel toelaten en het ander niet, want dan moet je een ondergens stellen, maar dat kan ook weer niet, want bieden vanaf 100 euro op een item van 10000 is hetzelfde als 1 euro op de 100.
  Moderator dinsdag 28 januari 2014 @ 14:25:17 #86
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_136050483
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 14:20 schreef very het volgende:

[..]

Maar als ik het goed begrijp is het dus wel gewoon mogelijk om in je advertentie te zetten: "lager bieden dan (bedrag) is zinloos."?

Dan zou ik in het topic zetten bijvoorbeeld:

Richtprijs ¤ 100, gaat niet voor minder weg

of:

Richtprijs: ¤ 120, maar minimaal ¤ 100

Iets in die richting. Het is ook niet echt 'bieden' maar proberen een deal te sluiten op een bepaalde prijs. Als dat onder de 100 euro sowieso niet gaat lukken (in het voorbeeld) dan is het alleen maar helderder om dat er bij te zetten.
pi_136050799
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 14:22 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Ik snap dat jouw bedoeling beter is dan de 'vanaf 1 euro'-mensen, maar we kunnen niet het een wel toelaten en het ander niet, want dan moet je een ondergens stellen, maar dat kan ook weer niet, want bieden vanaf 100 euro op een item van 10000 is hetzelfde als 1 euro op de 100.
Dat begrijp ik inderdaad.

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 14:25 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Dan zou ik in het topic zetten bijvoorbeeld:

Richtprijs ¤ 100, gaat niet voor minder weg

of:

Richtprijs: ¤ 120, maar minimaal ¤ 100

Iets in die richting. Het is ook niet echt 'bieden' maar proberen een deal te sluiten op een bepaalde prijs. Als dat onder de 100 euro sowieso niet gaat lukken (in het voorbeeld) dan is het alleen maar helderder om dat er bij te zetten.
Top! Helemaal duidelijk! ^O^
People assume too much.
  maandag 3 februari 2014 @ 19:40:11 #88
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_136297065
TR werkt om vage reden niet, topic V&A / [TK] Humax 5100c interactieve hd ontvanger incl wifi adapter mag dicht... is verkocht.
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_136297793
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 19:40 schreef IkWilbert het volgende:
TR werkt om vage reden niet, topic V&A / [TK] Humax 5100c interactieve hd ontvanger incl wifi adapter mag dicht... is verkocht.
Slotje zit er op ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 5 februari 2014 @ 11:38:51 #90
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_136357196
Heb per ongeluk } ipv ] gebruikt in TT: V&A / [TK} Loopfietsjes, kinderwagen, hobbelpaard
Gaarne even aanpassen :)
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')