fixed thatquote:Op maandag 27 januari 2014 17:29 schreef reatrix het volgende:
Ook handig om te weten voor mensen waar je ongeveer woont?
dan doe je een bod.quote:
doos alleen losgeweest voor controle,verder zit alles nog netjes in de zakjes en allesquote:
300 neem ik nieteens serieus,begin maar bij 400quote:Op maandag 27 januari 2014 22:29 schreef D92V het volgende:
Ik heb al een PS4, maar als hij voor een mooi bedrag weg mag wie weet, beginnen met een bod 300.
als je alles even leest staat er duidelijk bieden vanaf 400.en daarbij is de console niet gebruikt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:02 schreef Lilliesleaf het volgende:
Wat wil je nou? .. ik bedoel, je probeert een tweede hands console en game te verkopen voor wel 15 hele euro's onder nieuwprijs. Ik denk dat mensen dan liever even de grens over rijden voor een nieuw exemplaar + garantiebewijzen ipv naar Enschede rijden om daar een tweede hands console te kopen.
Het is en blijft toch wel 2e hands. Ik heb in hetzelfde schuitje te vaak gezeten. Mensen gaan eerder met de auto naar duitsland naar een winkel om e.a. te kopen dan voor bijv; 25 euro goedkoper bij iemand thuis.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:03 schreef Vaas3 het volgende:
[..]
als je alles even leest staat er duidelijk bieden vanaf 400.en daarbij is de console niet gebruikt.
en bon plus garantiebewijzen zijn hier ook aanwezig.
dus maak je geen zorgen![]()
bod genoteerdquote:Op dinsdag 28 januari 2014 07:53 schreef MaikelS het volgende:
[..]
Het is en blijft toch wel 2e hands. Ik heb in hetzelfde schuitje te vaak gezeten. Mensen gaan eerder met de auto naar duitsland naar een winkel om e.a. te kopen dan voor bijv; 25 euro goedkoper bij iemand thuis.
Mocht ik mijn xbox 360 verkopen, dan ben ik eventueel je een bod te doen van 410 euro. Moet ook nog minimaal 1,5 uur in de auto naar je toe en terug, is ook 4 tientjes benzine.
je hebt een DMquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:03 schreef Deshain het volgende:
Vraagprijs geboden, wanneer kan ik hem ophalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |