Nee, dat is niet handig. Dan kan hij zich beter laten PM'enquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:58 schreef AssiMar. het volgende:
Foto's zullen handig zijn. En is het slim om je nummer op FOK! te zetten? Of is het een speciaal nummer?
dat vond ik dus al. Het was best sarcastisch bedoeld namelijk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:14 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nee, dat is niet handig. Dan kan hij zich beter laten PM'en
colorquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:59 schreef Kawa600 het volgende:
Welke versie is het? de color of de tech/jewel versie? zit namelijk een kleine 100 tot 200 euro prijsverschil in.
scrat_ched bedankt maar voor dat geld daat het hem niet worden.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:47 schreef Scrat_ched het volgende:
Ik durf het voor 65 of 70 euro nog wel te proberen. Waar is hij eventueel ongeveer op te halen?
Check DMquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:55 schreef Wouzziej het volgende:
Bram.Kingston; Ik dacht dat wij een deal hadden met de wekker met iphone/ipod lader...Reageer eens op DM!!!
Schept niet veel vertrouwen dit..quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:55 schreef Wouzziej het volgende:
Bram.Kingston; Ik dacht dat wij een deal hadden met de wekker met iphone/ipod lader...Reageer eens op DM!!!
Doe je de volgende keer een Topic Report?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |