Waar is dat mens die hier op FOK Friesland vertegenwoordigde?quote:
Tsja toch heeft ze ietswat de wereld boeitquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, het gaat om het totaalpakket.
Celine Dion zingt ook enorm goed, maar dat vind ik ook afgrijselijk.
Duct tape?quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja toch heeft ze ietswat de wereld boeit
quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:43 schreef iBenny het volgende:
Nelson Mandela... z'n "I have a dream"-speech
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
Jammer dat die Yuli weg is, daar kon je tenminste nog om lachenquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind overigens dat ze die liveshows veel te rap erdoorheen jagen, qua kandidaten dan... voel met niemand een echte band, behalve met de mensen die ik veracht
Sowieso worden talentenjachten afgeraffeld de laatste jarenquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind overigens dat ze die liveshows veel te rap erdoorheen jagen, qua kandidaten dan... voel met niemand een echte band, behalve met de mensen die ik veracht
Ik lach er om wel meer eigenlijkquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:44 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Jammer dat die Yuli weg is, daar kon je tenminste nog om lachen
quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:45 schreef iBenny het volgende:
Ik vond Nelson Mandela de rol van god wel goed vertolken in Bruce Almighty
quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:45 schreef iBenny het volgende:
Nelson zit gewoon in het vakantiehuisje van Elvis.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:45 schreef iBenny het volgende:
Hij was toch de eerste zwarte president van Amerika!quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:45 schreef iBenny het volgende:
[LIVETOPIC] 22:45 Nelson Mandela is nog steeds dood
https://twitter.com/WhoisMandela Meest deprimerende Twitter-account ookquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:43 schreef iBenny het volgende:
Nelson Mandela... z'n "I have a dream"-speech
Wel mooi dat hij ook (per ongeluk?) zulke tweets retweetquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
https://twitter.com/WhoisMandela Meest deprimerende Twitter-account ookMet pareltjes als:
"RIP Nelson Mandela. He was unreal in the bucket list, god bless fella."
twitter:koisxprincess twitterde op vrijdag 06-12-2013 om 00:29:31How the fuck do you not know who Nelson Mandela is? You uncultured shit. reageer retweet
Eh, voor de balans misschienquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:51 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Wel mooi dat hij ook (per ongeluk?) zulke tweets retweettwitter:koisxprincess twitterde op vrijdag 06-12-2013 om 00:29:31How the fuck do you not know who Nelson Mandela is? You uncultured shit. reageer retweet
Eens. Dit hoop ik ook.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:26 schreef MissJ het volgende:
Voor de finale gok ik op:
Jennifer
Julia
Mitchell
Wudstik
Dit is ook wat ik hoop
Shirma er uit?quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik gok op Jennifer- Gerrie- Mitchell- Wudstik...
Jennifer gaat als eerste, Wudstick als tweede en Mitchell wint.
dan moet Mitchell toch iets anders presteren dan de laatste wekenquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik gok op Jennifer- Gerrie- Mitchell- Wudstik...
Jennifer gaat als eerste, Wudstick als tweede en Mitchell wint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |