Lekker eerlijk down to earthquote:Op maandag 9 december 2013 09:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Hoho ik ben maar een beachboy vergeleken met de anderen in dat rijtje
178 is ideaal om huge mofo te worden natty. Gewoon perfecte lengte dudequote:Op maandag 9 december 2013 09:58 schreef fathank het volgende:
Ik probeer gewoon de dingen eruit te vissen waarvan ik denk dat ik er wat aan heb. Heb een hekel aan overcompliceren. Gewoon vreten en liften en niet teveel mierenneuken op de details. Ik vind 't fascinerend om te zien hoe gestructureerd dreamerbulk bijv bezig is om een strong mofo te worden. Met een compleet uitgedacht programma om zo je zwakke punten aan te pakken.
Daar ben ik te gemakzuchtig voor. Ik loop gewoon lekker de gym in, en heb ik een goeie dag gaat er 5 kg bij, heb ik een kutdag en gaat het niet lekker? Pech gehad, volgende keer beter. Het is voor mij een stukje ontspanning ook, en wil er ook niet te druk mee bezig zijn. Heb 't al druk zat op 't werk (al lijkt dat af en toe niet zo). Om dan ook nog avonden bezig te zijn met van alles en nog wat trainingsgerelateerd is, neuh. Heb ook de ambitie om een huge mofo te worden (sowieso al lastig op 1.78 natuurlijk
#manletstruggles). Misschien nog een paar kg's erbij voor de zomer, maar moet natuuriljk ook wel strandproof blijven
.
178?quote:Op maandag 9 december 2013 09:58 schreef fathank het volgende:
Ik probeer gewoon de dingen eruit te vissen waarvan ik denk dat ik er wat aan heb. Heb een hekel aan overcompliceren. Gewoon vreten en liften en niet teveel mierenneuken op de details. Ik vind 't fascinerend om te zien hoe gestructureerd dreamerbulk bijv bezig is om een strong mofo te worden. Met een compleet uitgedacht programma om zo je zwakke punten aan te pakken.
Daar ben ik te gemakzuchtig voor. Ik loop gewoon lekker de gym in, en heb ik een goeie dag gaat er 5 kg bij, heb ik een kutdag en gaat het niet lekker? Pech gehad, volgende keer beter. Het is voor mij een stukje ontspanning ook, en wil er ook niet te druk mee bezig zijn. Heb 't al druk zat op 't werk (al lijkt dat af en toe niet zo). Om dan ook nog avonden bezig te zijn met van alles en nog wat trainingsgerelateerd is, neuh. Heb ook de ambitie om een huge mofo te worden (sowieso al lastig op 1.78 natuurlijk
#manletstruggles). Misschien nog een paar kg's erbij voor de zomer, maar moet natuuriljk ook wel strandproof blijven
.
Maar ik wil niet zo'n propje worden die breder is dan dat ie lang isquote:Op maandag 9 december 2013 10:01 schreef RaymondK het volgende:
[..]
178 is ideaal om huge mofo te worden natty. Gewoon perfecte lengte dude
tnx broquote:Op maandag 9 december 2013 10:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
178?![]()
Ok welcome to the brotherhood.
We moeten sap hulp bieden jongens.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
quote:Op maandag 9 december 2013 10:23 schreef McNulty het volgende:
[..]
We moeten sap hulp bieden jongens.wtf die had k nog niet gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
lolquote:
quote:Op maandag 9 december 2013 10:46 schreef Dimachaerus het volgende:
-xoxoxoxo-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
quote:Op maandag 9 december 2013 11:43 schreef Ethanolic het volgende:
Damn zojuist een foto gezien waar ik geen gigantische armen op heb. Dat komt natuurlijk door de hoek, maar nu ben ik wel verplicht een extra armtraining in te lassen vandaag.
He is not autism.quote:Op maandag 9 december 2013 12:19 schreef McNulty het volgende:
Aparte gast die Jason Genova. Volgensmij autist ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |