quote:Op maandag 9 december 2013 10:23 schreef McNulty het volgende:
[..]
We moeten sap hulp bieden jongens.wtf die had k nog niet gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
lolquote:
quote:Op maandag 9 december 2013 10:46 schreef Dimachaerus het volgende:
-xoxoxoxo-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
quote:Op maandag 9 december 2013 11:43 schreef Ethanolic het volgende:
Damn zojuist een foto gezien waar ik geen gigantische armen op heb. Dat komt natuurlijk door de hoek, maar nu ben ik wel verplicht een extra armtraining in te lassen vandaag.
He is not autism.quote:Op maandag 9 december 2013 12:19 schreef McNulty het volgende:
Aparte gast die Jason Genova. Volgensmij autist ofzo.
quote:Op maandag 9 december 2013 12:47 schreef Vice. het volgende:
[..]
Wat is er mis met jou dat je forever alone bent dan? :o
quote:
Velen hebben het geprobeerd, allen hebben gefaaldquote:Op maandag 9 december 2013 14:19 schreef no1uknow het volgende:
wie kan deze arme jongen wat zelfvertrouwen aanpraten?
[..]
[..]
lolquote:Op maandag 9 december 2013 14:22 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Vanaf 1 januari (weer) in een sportschool bij u in de buurt...
welke? ik zoek nog steeds een nieuwe maar in de buurt is allemaal kut en duurquote:Op maandag 9 december 2013 14:22 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Vanaf 1 januari (weer) in een sportschool bij u in de buurt...
Nee, ik bedoelde meer dat vanaf 1 januari weer allerlei randdebielen met goede voornemens in de weg gaan lopen in de sportschool.quote:Op maandag 9 december 2013 14:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
ik pikte gewoon een leuke curl gif uit google
is het een bekende?
Vraag het eens op DBB.quote:Op maandag 9 december 2013 14:23 schreef no1uknow het volgende:
[..]
welke? ik zoek nog steeds een nieuwe maar in de buurt is allemaal kut en duur
lol moeilijk he lezendacht nog even dat ik in het BB topic zat
Dit dan weer wel. Veel van die pro-BB-ers zijn midgets.quote:Op maandag 9 december 2013 10:01 schreef RaymondK het volgende:
[..]
178 is ideaal om huge mofo te worden natty. Gewoon perfecte lengte dude
Eeh: vergeet je niet iemand?quote:Op maandag 9 december 2013 09:08 schreef Champy het volgende:
[..]
Stereotomy
Dreamerbulk
Verbosity
Snakey
Klokov
Fathank
RaymondK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |