Ja dat zijn ook twee van mijn favorieten!quote:Op maandag 27 januari 2014 12:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wist niet dat hij ook kinderboeken schreef, vond american gods en stardust erg leuk
Meest vrijzinnig stad ter wereld?quote:
N=1.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Meest vrijzinnig stad ter wereld?
LOL
Het is de enig stad waar ik met een vriendje zoende en de grachtengordelbewoners opmerkingen maakten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben hier ook wel benieuwd naar.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:47 schreef takkfyrir het volgende:
Ik ben eigenlijk niet zo´n fan van autobiografische boeken. Maar vorig jaar plukte ik op goed geluk Engelen vallen langzaam van Karl Ove Knausgård mee uit de bieb, en als ik nu zo terugkijk is dat met afstand het beste boek dat ik in 2013 heb gelezen. Hoog tijd om meer van ´m te lezen dus, en daarom begin ik nu met hoge verwachtingen aan het eerste deel van Knausgårds reeks.
[ afbeelding ]
En dan volgt er aan het einde van het boek nog een pagina of vijf met beschrijvingen van andere werken van de auteur (of, als die er niet zijn, van ´soortgelijke´ boeken volgens de uitgever), met uiteraard ook uitgebreide lofzangen op deze eveneens zeer grote meesterwerken.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:15 schreef Maxerazzi het volgende:
Is ook zo leuk met Engelse paperbacks. Daar smijten ze altijd een rits superlatieven op de kaft, wat blijkbaar niet afdoende is, waarna de eerste drie pagina's van het boek ook nog 's vol staan met lovende kritieken.
Jij hebt nog niets van ´m gelezen? Na Engelen vallen langzaam kan deze bij mij alleen maar tegenvallen vrees ik, maar ik ben benieuwd.quote:
This book changed my life: K. Corbainquote:Op maandag 27 januari 2014 20:15 schreef Maxerazzi het volgende:
Is ook zo leuk met Engelse paperbacks. Daar smijten ze altijd een rits superlatieven op de kaft, wat blijkbaar niet afdoende is, waarna de eerste drie pagina's van het boek ook nog 's vol staan met lovende kritieken.
leest dit een beetje makkelijk weg Jimmy?quote:
Zijn ze in jouw Duitse streek waar je woont zo veel liberaler geworden dan in Amsterdam?quote:Op maandag 27 januari 2014 19:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Meest vrijzinnig stad ter wereld?
LOL
Het is de enig stad waar ik met een vriendje zoende en de grachtengordelbewoners opmerkingen maakten
Jaquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zijn in dit boek niet behoorlijk wat stukken gewijd aan Frieda Menco?
Wel indrukwekkend .. kan het wel aanraden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:59 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik als jonge tiener erg geschokt was door de film hiervan. Is het boek wat?
Ik heb het een keer geprobeerd te lezen. De eerste drie hoofdstukken vond ik toen geweldig fascinerend en heb ik nagenoeg aan een stuk door gelezen. Daarna vond ik het ook tergend traag worden en verdween mijn enthousiasme. Na ongeveer een derde van het boek gelezen te hebben merkte ik dat ik de wil om te leven aan het verliezen was... Misschien dat ik tijdens de zomervakantie nog een poging waag als ik de moed bijeen kan sprokkelenquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:22 schreef Gehenna het volgende:
[ afbeelding ]
Ulysses, voor de één een onvolprezen meesterwerk, voor de ander 850 pagina's aan egotripperij. Ik ben inmiddels een stuk op weg, en bevindt me ergens in het midden van die 2 extremen. Aan de ene kant vind ik 'm tot nu toe briljant, maar aan de andere kant is het ook wel tergend traag..
Dit heb ik dus ook, eerste (pak 'm beet) 10 hoofdstukken vond ik reuze interessant. Daarna werd het verschrikkelijk saai met hier een daar een leuk hoofdstuk (#13 was ook wel weer grappig), nu bij hoofdstuk 16, maar de lol is er wel behoorlijk uit. Het is nu af willen maken wat ik gestart hebquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:51 schreef Kobresia het volgende:
[..]
Ik heb het een keer geprobeerd te lezen. De eerste drie hoofdstukken vond ik toen geweldig fascinerend en heb ik nagenoeg aan een stuk door gelezen. Daarna vond ik het ook tergend traag worden en verdween mijn enthousiasme.
Heb de gratis kindle versie net geladenquote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:39 schreef takkfyrir het volgende:
en dan is het hoog tijd voor Nooit meer slapen van Hermans.
[ afbeelding ]
Dat is een oudje die ik niet had zien aankomen.quote:
Heel veel mensen en landen kijken liever weg bij de zelfkant dan het probleem te accepteren en er wat aan te gaan doen.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:31 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dat is een oudje die ik niet had zien aankomen.Herken het uit mijn jeugd en waar de film met name voor grote consternatie zorgde in de diverse Duitse media.
Inderdaad. Het is nog steeds aan de orde van de dag.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heel veel mensen en landen kijken liever weg bij de zelfkant dan het probleem te accepteren en er wat aan te gaan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |