Haha hoezo dan?quote:Op woensdag 11 december 2013 15:37 schreef K44S het volgende:
Ik begin nu toch wel nieuwsgierig te worden naar jouw situatie !
Hoezo niet de gezelligste in de kroeg
Doet iedereen eigenlijk wel, verder vond ze de stemming niet prettig hierquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:28 schreef kuolema het volgende:
[..]
Ik denk/voel bijna niks, het is leeg vanbinnen, maar heel naar. Zat er al een tijdje aan te komen.
Kost me al heel veel moeite om dit te typen, ben nogal sloom. Ik heb mijn studie ALWEER officieel verkloot. Dat is de trigger nu.
[..]
Wat, je vermaakt je met het leed van anderen?
[..]
Ik zou willen dat ik zo kon denken. Wat zou het een rust geven om zo naïef te kunnen zijn.
'gewoon rationele logische oplossingen' wat is dat nou weer? We kunnen overal wel 'verklaringen' voor bedenken maar hoe echt het ook lijkt, dat is geen garantie.
Niet? Ik vond het gewoon opvallend hoe down iedereen de laatste tijd is, terwijl het paar weken terug nog met velen wel positief ging.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:41 schreef K44S het volgende:
verder vond ze de stemming niet prettig hier
Ik ben best positief.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet? Ik vond het gewoon opvallend hoe down iedereen de laatste tijd is, terwijl het paar weken terug nog met velen wel positief ging.
Misschien te kort aan vitamine D ( zon ).quote:Op woensdag 11 december 2013 15:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha hoezo dan?
Tja de laatste tijd sowieso wat down. Dus dat merk je ook als ik in de kroeg zit. Niet altijd even spraakzaam, beetje voor me uit staren enzo.
Ligt ook een beetje aan de rest van de kroeggasten natuurlijk hoe of wat ik ben dan.
Neuh, gewoon zenuwen/stress mbt aankomende veranderingen van wonen/werken.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:49 schreef K44S het volgende:
Misschien te kort aan vitamine D ( zon ).
Ik vind barhangen een van de meest fijne dingen in een kroeg.
Lekker voor je uit zitten kijken, af een toe een biertje bestellen, beetje nadenken, om mee heen kijjken naar de mooie dames, en als het ff kan gewoon lachen om iets super onozels
gelukkigquote:Op woensdag 11 december 2013 15:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben best positief.
Alleen mag die klotewinter van mij weer voorbij zijn.
Ik zou bijna een moord doen voor een eigen huisjequote:Op woensdag 11 december 2013 15:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Neuh, gewoon zenuwen/stress mbt aankomende veranderingen van wonen/werken.
Klopt zeker! Tis voor mij zowat tweede huis gewordenEnige wat ik ga misschien hierzo.
[..]
gelukkig
Je woont nu thuis? Hoe oud ben je eig?quote:Op woensdag 11 december 2013 15:52 schreef K44S het volgende:
Ik zou bijna een moord doen voor een eigen huisjeheerlijk, geen gezeur meer dat bepaalde dingen "moeten".
En wat werk betreft loop ik zelf ook absoluut niet binnen, maar dat is een bewuste keuze omtrend het fulltime leren ( wat ik vrijwel -na- het vmbo niet meer deed ), het is maar voor een jaartje. En evt doorleren...
Ja woon "helaas" nog thuis, ik hoop volgende week vrijdag 23jaar te worden.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je woont nu thuis? Hoe oud ben je eig?
Dat je niet meer thuis woonde voordat je ging studeren bedoel je?quote:Op woensdag 11 december 2013 16:01 schreef K44S het volgende:
Ja woon "helaas" nog thuis, ik hoop volgende week vrijdag 23jaar te worden.
Maar dat ik niet meer thuis woon heeft meer op religieus vlak te maken.
Heb altijd thuis gewoond.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat je niet meer thuis woonde voordat je ging studeren bedoel je?
Oww dan bedoel je zeker "dat je niet meer thuis WILT wonen"quote:Op woensdag 11 december 2013 16:06 schreef K44S het volgende:
[..]
Heb altijd thuis gewoond.
Maar voor een 1jarig MBO opleiding in Utrecht, ga ik geen moeite doen voor een appartement.
PrUcies !quote:Op woensdag 11 december 2013 16:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oww dan bedoel je zeker "dat je niet meer thuis WILT wonen"
Hoe staat dat met die nieuwe baan, dat nieuwe huis?quote:Op woensdag 11 december 2013 16:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oww dan bedoel je zeker "dat je niet meer thuis WILT wonen"
Aah ok, duidelijkquote:Op woensdag 11 december 2013 16:08 schreef K44S het volgende:
PrUcies !
Maar de kroeg is dan beetje je 2e thuis, geen vriendje om te vermaken ??
Nieuwe baan is binnen, per 1 feb. Nieuw huisje schiet niet op.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:15 schreef sitting_elfling het volgende:
Hoe staat dat met die nieuwe baan, dat nieuwe huis?
Tig jaar niet, klinkt alsof je in de 30+ jaren zitquote:Op woensdag 11 december 2013 16:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aah ok, duidelijk![]()
Lol.. nee, al tig jaar niet
[..]
Nieuwe baan is binnen, per 1 feb. Nieuw huisje schiet niet op.
Neuh, 27 en zo'n 6 jaar vrijgezel nuquote:Op woensdag 11 december 2013 16:40 schreef K44S het volgende:
Tig jaar niet, klinkt alsof je in de 30+ jaren zit
Best lekker op z'n tijd toch....quote:Op woensdag 11 december 2013 16:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Neuh, 27 en zo'n 6 jaar vrijgezel nu
Ik post bijna nooit maar het doet me ergens wel goed dat ik niet de enige ben.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Neuh, 27 en zo'n 6 jaar vrijgezel nu
'op z'n tijd' indeed.. dit is gewoon te langquote:Op woensdag 11 december 2013 16:47 schreef K44S het volgende:
Best lekker op z'n tijd toch....
Ik voel me enkel wat minder op me gemak, en denk te snel aan m'n ex op van die "gezellige avondjes"
Gelukkig ga ik met stel vrienden ( traditioneel ) naar Dieka in Markelo op 2e kerstdag.
Eventjes weer kinderachtig zuipen
Waar ga je wonen ?
Natuurlijk ben je niet de enige. De eerste die echt uniek is moet ik nog tegenkomenquote:Op woensdag 11 december 2013 16:53 schreef En_dan_nog_iets het volgende:
Ik post bijna nooit maar het doet me ergens wel goed dat ik niet de enige ben.
Breekt 't je niet op?
Ho ho, dat is niet de Cue die we willen zienquote:Op woensdag 11 december 2013 16:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk ben je niet de enige. De eerste die echt uniek is moet ik nog tegenkomen
Tja.. ik heb m'n downperiodes en schat de kans dat ik nog iemand tegen kom steeds kleiner in.
Al weet ik ook wel dat het gewoon net mazzel is, en dat de geschiedenis niets zegt over de toekomst.
hahah, nou dan kom ik een keer biertje bij je doenquote:Op woensdag 11 december 2013 16:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
'op z'n tijd' indeed.. dit is gewoon te lang![]()
Ow nice, je vermaakt je wel dus![]()
Lol Dieka ja? Haha. Ooit 1x geweest.
Ik ga van Enschede naar Amersfoort/Utrecht
Zo sta ik er al een jaar of 2 in hoorquote:Op woensdag 11 december 2013 17:02 schreef sitting_elfling het volgende:
Ho ho, dat is niet de Cue die we willen zien.. kop op eh! Je klonk een stuk positiever hiervoor. Wel jammer dat je al weer 6 jaar 'echt' vrijgezel bent. Tussen 20-27 zijn de relatie jaren die je hebt (of ze wel of niet lukken) toch een schat aan ervaring denk ik.
Ben je niet teveel eisend ::Pquote:Op woensdag 11 december 2013 17:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo sta ik er al een jaar of 2 in hoorZeker aangezien ik de afgelopen twee jaar best wat mensen heb ontmoet en het blijkt gewoon nooit wat te zijn. Bij eentje een beetje twijfel gehad en thats all.
Yup, maarja die heb ik niet. En mijn langdurige vorige relatie kan ik ook weinig uithalen, want toen was ik heel anders dan ik nu ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |