Ja, zo boeiend vind ik het niet. Kan tochquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Meh?
Jouw reactie op een topshow in wording is meh?
Kantinekneus momentje geeft toch een nare nasmaak.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Meh?
Jouw reactie op een topshow in wording is meh?
Als je niet gekeken hebt dan kan dat.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:09 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ja, zo boeiend vind ik het niet. Kan toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:09 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik kijk en vind het gewoontjes.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je niet gekeken hebt dan kan dat.
Gaat lekker over voetbal, soms grapje tussendoor. Schelveccio in topvorm. Regelrechte TOPshow!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat kan niet.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:09 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Geniaal fragmentje.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:11 schreef Abed het volgende:
Oh jeej zeg wat een kleuterschoolgedoe, omdat hij toevallig wat dingen in Amerika gedaan heeft wat hij hevig overdrijft.
Ik peins er niet over.
Jij gaat geen andere woordjes verzinnen voor mij.
Als je geen grotere problemen hebt in Leeuwarden komen jullie de winter wel door.
Als het stukje er toch verknipt in staat dan breekt de pleuris uit.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geniaal fragmentje.Heb je de youtube link nog?
Je "zeur imago" dat je namens Tjacka hebt gekregen heeft je kansen geen goed gedaan.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik spoedig zelfs TT's aanpassen.
Daar gaan we weer.
Tja... tips?quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je "zeur imago" dat je namens Tjacka hebt gekregen heeft je kansen geen goed gedaan.
JUICHENquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sterke Louis imitatie van Wilfred.
Jammer dat hij niet stopt met ademen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:14 schreef Gramulanion het volgende:
Nico Dijkshoorn is gestopt met Twitter.
Maar dat geheel terzijde.
als hij Spartaan genoemd wordt spreekt hij de mensen niet meer tegenquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:15 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Emile is misschien wel Spartaan, maar hij is vooral Xerxaan.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johan is in zijn boeddhistische fase.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wel in het gezonde?
Homofilie is ongezond?
Helaas.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik dacht dat Emile zijn eigen blooper in wilde leiden.
Wat VI toch kan bewerkstelligenquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:18 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Godver, vlam in pan, keuken zwart. Net iets te lang gekeken naar dit.
Stinken dat het doet.
Jij was zeker geen onbespoten groente aan het wokken.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:18 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Godver, vlam in pan, keuken zwart. Net iets te lang gekeken naar dit.
Stinken dat het doet.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Emile stond achter de goal in 1990.
Hij moet de groente nu wél bespuitenquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
Jij was zeker geen onbespoten groente aan het wokken.
Nog nooit gehad. Waren ook geen lullige vlammetjes.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat VI toch kan bewerkstelligen![]()
Dat wordt het hele weekend poetsen.
Stokbroodje kip-sateschnitzelquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
Jij was zeker geen onbespoten groente aan het wokken.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
GGMM en ik vinden dit apart nieuws. Maar we lachen wel een beetje.
quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:23 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ik woon ook thuis. Ik zit niet bij de daklozenopvang.
uh, oké.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:24 schreef Kun-Aguero het volgende:
[ [url=http://ad-emea.doubleclick.net/click;h=v8/3eb0/c/18a/%2a/u;277383774;0-0;0;104804748;4307-300/250;56377953/56267168/1;u=xbAAXbk6oKuHURtcqwKsk-hN3pcuOdZqsaJZNzBoAqLUooRNjO0sZ9sI3v_0R8CHwC7FSLGTDEimkZP7h2CAJqRi65W4fQkPdnWA;~sscs=%3fhttp://adclick.g.doublecl(...)ign%3DH4Z]afbeelding[/url] ]
Niet echt prima, maar goed genoeg voor nu.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niks mis mee toch? Als iedereen het prima vindt?
Ga er toch niet serieus op in, man.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:25 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dan moet je even wat meer belasting betalen, dan kan ik op mijzelf gaan wonen van de Stufi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik zou het serieus niet erg vinden als hij mijn huur betaald hoor.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:25 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Ga er toch niet serieus op in, man.
Ah tofquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:25 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Niet echt prima, maar goed genoeg voor nu.
Gelukkig is de opleiding bijna klaar
quote:
Dan zou hij dat toch zo langzamerhand wel moeten weten.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe nou niet. GGMM heeft het al zo zwaar om zijn eerste 10 Fok! jaren te compenseren.
B&H / Avril Lavigne.... mooie bab(e)(y)quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe nou niet. GGMM heeft het al zo zwaar om zijn eerste 10 Fok! jaren te compenseren.
Vooruit we vergeven je.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:28 schreef GGMM het volgende:
Ik wil mezelf nog wel eens onterecht naar de voorgrond schuiven, sorry Karina en johannes.
Kan de beste overkomen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:28 schreef GGMM het volgende:
Ik wil mezelf nog wel eens onterecht naar de voorgrond schuiven, sorry Karina en johannes.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
B&H / Avril Lavigne.... mooie bab(e)(y)
Waar de legende begon.
Ze houden ook van Hans, dus het moet goed komen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoop dat ze van schreeuwerige vragenstellers houden.
Ik vergeef het... je.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:28 schreef GGMM het volgende:
Toivonen in dat ene seizoen waarin die elke keer ging liggen was echt bloedirritant.quote:
Ze zouden die twee eens uit moeten nodigen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
De zoon van Merab heeft nu aan zijn vader uitgelegd dat Maher van PSV een kutje is.
Dus die Maher wordt nu gelyncht door iemand uit de Georgische onderwereld?quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
De zoon van Merab heeft nu aan zijn vader uitgelegd dat Maher van PSV een kutje is.
Ik betwijfel het. Ik heb de laatste Pieter-jan Derks ook al doorgestuurd namelijk.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit overtuigt wat meer denk ik
quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:32 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dus die Maher wordt nu gelyncht door iemand uit de Georgische onderwereld?
Welke naam heb je gebruikt?quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit overtuigt wat meer denk ik
Michael Berenklauw uit Den Haagquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:33 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Welke naam heb je gebruikt?
Toch wel iets grappigs mag ik hopen? Daar wordt op geselecteerd volgens mij.
Henk Spermatank.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:33 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Welke naam heb je gebruikt?
Toch wel iets grappigs mag ik hopen? Daar wordt op geselecteerd volgens mij.
Tijmen Tarrelmansquote:
Henk de Cock.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die zal veel gepest zijn met zo'n achternaam
Bus vol miljonairs ook een tijdje niet meer gehoord.quote:
Jammer dat Dick en Cock Jol geen broers van elkaar zijn xDquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Henk de Cock.
Die zal vast vroeger de lul zijn geweest xD
Drie uitzendingen geleden nog.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bus vol miljonairs ook een tijdje niet meer gehoord.
Nu alleen nog "Not Dun".quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bus vol miljonairs ook een tijdje niet meer gehoord.
Die voetballen ook. Bij het CDA sterrenteam.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:37 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
KdB? Knevel en Van den Brink?
Die voetballen niet op zondag.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:37 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
KdB? Knevel en Van den Brink?
Net als Folkert Velten.quote:
quote:
quote:We are using cookies to give you the best experience on our site. Cookies are files stored in your browser and are used by most websites to help personalise your web experience. By continuing to use our website without changing the settings, you are agreeing to our use of cookies. More information - See more at: http://www.badumtss.net/#sthash.ZbGMja4Y.dpuf
Dirk Kuyt uit Katwijk heeft tot zijn twintigste geen wedstrijd gespeeld uit religieuze overwegingen, anders was hij de grootste geweest.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:38 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Net als Folkert Velten.
Ze zeggen dat ie anders international was geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |