Geen idee, ik heb geen bord gezien.quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 17:50 schreef Anne het volgende:
Pas op voor de scherpe randjes in ieder geval.
Njet, ik heb geen zin om mijn eigen quote op te gaan zitten zoeken, maar in dit uitzonderlijke geval kan ik mij helemaal vinden in Alekxszzsz zijn visie.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:30 schreef 2cv het volgende:
Je bent de eerste (en enige) die beweert dat ik een bord voor m'n kop heb ...
het is alleen jammer dat je er zo'n tunnelvisie van krijgtquote:Op donderdag 12 december 2013 00:02 schreef 2cv het volgende:
Dat niet op willen zoeken of zelfs geen hint geven komt je geloofwaardigheid niet ten goede.
En los daarvan: als ik een bord voor m'n kop heb zal ik dat zelf toch het beste weten omdat dat bord dan voor míjn kop zit ?
nu ook met 4quote:Op donderdag 12 december 2013 10:29 schreef .Neovo. het volgende:
Goedemorgen.
Vette velgen. Ziet er netjes uit.
Fixedquote:Op donderdag 12 december 2013 15:15 schreef Sounddragon het volgende:
Ding is was wit, en ik rijd 1200-1500km/wk door de pekel, hoe lang heb ik daar lol van denk je?
zijn OEM wielen, die kunnen wel wat hebben.quote:
ja, sorry, ik was de roestbruine plekken vergetenquote:
Wat zul jij veel lol hebben bij het tankstationquote:Op donderdag 12 december 2013 15:15 schreef Sounddragon het volgende:
Ding is wit, en ik rijd 1200-1500km/wk door de pekel, hoe lang heb ik daar lol van denk je?
Daar heb je een punt. Wat kost een liter euro er nu eigenlijk?quote:Op donderdag 12 december 2013 17:53 schreef Anne het volgende:
Hij tankt in België, dus dat heeft ie af en toe best wel.
Heb je niet eens gezien joh. Toeter dan ook even.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:11 schreef Alexxxxx het volgende:
zo, vandaag weer een paar keer naar Neovo gezwaaid, goede zaken gedaan weer
quote:Op donderdag 12 december 2013 18:55 schreef Barcaconia het volgende:
Mijn nieuwe ruitensproeierantivries stinkt. En stinkt niet zomaar, je gaat bijna kapot in de auto.
Wie verzint zoiets
Ach, ik heb een stapel oude banden op de achterbank liggen. Volgens mij zit er aan één van die banen poep ofzoquote:Op donderdag 12 december 2013 18:55 schreef Barcaconia het volgende:
Mijn nieuwe ruitensproeierantivries stinkt. En stinkt niet zomaar, je gaat bijna kapot in de auto.
Wie verzint zoiets
hoeveel euro krijg je voor een euro?quote:Op donderdag 12 december 2013 18:54 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Wat kost een liter euro er nu eigenlijk?
Waar heb je je mammoetskelter nu dan?quote:Op donderdag 12 december 2013 20:29 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ach, ik heb een stapel oude banden op de achterbank liggen. Volgens mij zit er aan één van die banen poep ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |