daar kan ik hetquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:15 schreef Barcaconia het volgende:
Ik moet nog voor meubels gaan. Daar heb ik helaas geen verstand van dus ik moet hulp inschakelen
Haar huidige inrichting is ook wel leukquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
daar kan ik hetkoffiemeisje
voor aanraden, die heeft t met/voor/bij mij gedaan
die in haar huizen waar ik langs ben geweest ook!quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Haar huidige inrichting is ook wel leuk.
Geen idee wie je bedoelt maar serieuze tips zijn te overwegen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
daar kan ik hetkoffiemeisje
voor aanraden, die heeft t met/voor/bij mij gedaan
DevilsAndDust heet ze hier op fok.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:27 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Geen idee wie je bedoelt maar serieuze tips zijn te overwegen.
doe ze bikini's aan en laat ze in een bak druiven vechten.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:29 schreef Barcaconia het volgende:
In werkelijkheid heb ik al iemand en die laten zitten zou discussie opleveren denk ik
Zegt me niks. En eigenlijk is het ook een beetje vreemd om een willekeurig iemand aan te spreken van "Hee, zou je mijn huis even gezellig samen met mij willen inrichten?quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
DevilsAndDust heet ze hier op fok.
[14.gif]quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:52 schreef Paladijn het volgende:
houten vloer
modern veel te licht interieur
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
OMG! DOOM!quote:Op woensdag 11 december 2013 08:50 schreef Anne het volgende:
Vanmiddag om kwart over twee is het 11-12-13, 14:15.
Ik denk dat ze al vol zitten.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Zoiets zou wel een goeie zijn om te trouwen. Dat kan ik tenminste onthouden.
Helaas, kans voorbij.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ik nu beslis om dan te gaan trouwen.
pleur die ringen maar weer in de kast SD, je verrassing wordt em niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ik nu beslis om dan te gaan trouwen.
We hebben al (vriendschaps-) ringenquote:Op woensdag 11 december 2013 13:25 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
pleur die ringen maar weer in de kast SD, je verrassing wordt em niet.
"Kusje, Henk"quote:Op woensdag 11 december 2013 13:33 schreef Anne het volgende:
[..]
We hebben al (vriendschaps-) ringen. Met een kusje
en naam erin gegraveerd.
Hoe graveer je een kusje in een ring ?quote:Op woensdag 11 december 2013 13:33 schreef Anne het volgende:
[..]
We hebben al (vriendschaps-) ringen. Met een kusje
en naam erin gegraveerd.
Door middel van "-X-".quote:Op woensdag 11 december 2013 15:40 schreef 2cv het volgende:
[..]
Hoe graveer je een kusje in een ring ?
Ik weet wel meer dingen niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Daar heb je ook brillen voor hè? Dat wist Neovo ook niet.
Ik typte het en ik dacht: daar krijg ik opmerkingen over...quote:Op woensdag 11 december 2013 15:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Daar heb je ook brillen voor hè? Dat wist Neovo ook niet.
Zeg, was jouw naam vroeger niet blauwerquote:
Ik ben dan ook een wolfje in schaapskleren.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zeg, was jouw naam vroeger niet blauwerHet is nu een beetje lafjes donker blauw zodat het eigenlijk niet te zien is dat je over hele grote krachten beschikt
Dat harde hoofd komt waarschijnlijk omdat je je al zo vaak hebt gestoten aan dat enorme bord voor je kop.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:14 schreef 2cv het volgende:
Vandaag eens wezen kijken bij een bedrijf dat pneumatische cilinders bouwt. Wellicht kan ik daar werken. Alleen dan moeten we eerst even uitvinden of dat bedrijf mij hebben wil, of ik er wil werken en of het UWV een beetje meewerkt met het aanpassen van mijn uitkering/status voor meer voordeel van een werkgever. Ik heb een heel, heel, heel hard hoofd in dat laatste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |