Ja de Belgen hebben een poule die voor elk normaal voetballand met twee vingers in de neus te halen is.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:14 schreef Nober het volgende:
De kans dat Nederland doorgaat is kleiner dan die van de Belgen.
Zwitserland en Ecuador zijn al moeilijk genoeg voor de Fransen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:15 schreef Fargo het volgende:
Platini heeft ook zijn zin met die armetierige poule van die Fransen...
Adriana Lima, Gisele Bündchen... zoveel mooiere vrouwen in/uit dat land.quote:
http://bus-simulator.nl.softonic.com/quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:36 schreef Jor_Dii het volgende:
Weet iemand een simulator online te vinden?
Wow, super grappigquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:37 schreef MolFan het volgende:
[..]
http://bus-simulator.nl.softonic.com/
in 2010 zaten we nou niet echt in een hele zware poule volgens mij hoorquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:41 schreef MolFan het volgende:
Is het ooit weleens voorgekomen dat Nederland echt in een makkelijke poule zat? Volgens mij nog nooit namelijk, best bizar.
nog nét. Ik had van Blatter toch wel een jonger blaadje verwachtquote:
Japanquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:42 schreef hvan het volgende:
[..]
in 2010 zaten we nou niet echt in een hele zware poule volgens mij hoor
1994 Belgie, Marokko en Saoedi Arabie. achteraf was het wel moeilijk zat, dat dan wel weerquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:43 schreef MolFan het volgende:
[..]
Japan
Denemarken
Kameroen
Gewoon landen waar je van kan verliezen, maar hebben we ooit weleens 2 a 3 landen getroffen ala Iran ofzo? Volgens mij nog nooit.
Geen enkele zware tegenstander..quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:43 schreef MolFan het volgende:
[..]
Japan
Denemarken
Kameroen
Gewoon landen waar je van kan verliezen, maar hebben we ooit weleens 2 a 3 landen getroffen ala Iran ofzo? Volgens mij nog nooit.
1994 met België, Marokko en Saoudi-Arabië.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:43 schreef MolFan het volgende:
[..]
Japan
Denemarken
Kameroen
Dat die shit bijgehouden word door bepaalde ledenquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:00 schreef Arcee het volgende:
#8 van deze reeks komt bescheiden binnen op #248 in De 250 snelste topics van FOK! ooit.
Spanje is te pakken, zeker nu. Verdedigend niet denderend en allemaal wat jaartjes ouder. Achtste finale gaat er al minimaal 1 topland uit en in de kwart zelfs 2 waarschijnlijkquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:23 schreef Schanulleke het volgende:
Lastig poultje. Ik voorzie dat we een geweldige wedstrijd tegen Spanje spelen en dan vervolgens eikelig verliezen van Chili en onmachtig gelijk spelen tegen Australië...
twitter:FraudeMundial14 twitterde op vrijdag 06-12-2013 om 00:38:53Grupo del Mundial: Argentina, Nigeria, Iran, Bosnia #FifaFraude reageer retweet
Net als deze:quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:40 schreef Gramulanion het volgende:
Bizar. Dit is getweet om 00:38 vandaag:twitter:FraudeMundial14 twitterde op vrijdag 06-12-2013 om 00:38:53Grupo del Mundial: Argentina, Nigeria, Iran, Bosnia #FifaFraude reageer retweet
twitter:FraudeMundial14 twitterde op vrijdag 06-12-2013 om 00:37:04El pais sorteado del Bombo 4 que pasara a ser parte del Bombo 2 sera Italia #FifaFraude reageer retweet
Hier zegt hij/zij/het ook dat Italië uit Pot 4 wordt gehaald!quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:40 schreef Gramulanion het volgende:
Bizar. Dit is getweet om 00:38 vandaag:twitter:FraudeMundial14 twitterde op vrijdag 06-12-2013 om 00:38:53Grupo del Mundial: Argentina, Nigeria, Iran, Bosnia #FifaFraude reageer retweet
twitter:FraudeMundial14 twitterde op vrijdag 06-12-2013 om 00:37:04El pais sorteado del Bombo 4 que pasara a ser parte del Bombo 2 sera Italia #FifaFraude reageer retweet
Staat daarvoor, het is niet zijn bedoeling om de spanning van de loting voor de rest van de wereld te verpesten.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:01 schreef Tranquilize het volgende:
Waarom wordt er dan maar één groep genoemd?
Ik twitter niet, maar hoe kun je nu in het verleden twitteren? Of kun je oude tweets aanpassen?quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:06 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hoe heeft hij het gedaan volgens jou?
twitter:DuBlanqeBogarde twitterde op vrijdag 06-12-2013 om 22:01:06@plestik @juleszane die app die hij gebruikt heet ook fraudemundial en die linkt weer naar een website niet meer bestaat. hoax reageer retweet
mwah, overtuigt me nog niet echt.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]twitter:DuBlanqeBogarde twitterde op vrijdag 06-12-2013 om 22:01:06@plestik @juleszane die app die hij gebruikt heet ook fraudemundial en die linkt weer naar een website niet meer bestaat. hoax reageer retweet
Belgie was toen reekshoofd.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
1994 met België, Marokko en Saoudi-Arabië.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:09 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
mwah, overtuigt me nog niet echt.
Ajacied422 is eng vaak terug te vinden als topic starter van die snelste topicsquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:00 schreef Arcee het volgende:
#8 van deze reeks komt bescheiden binnen op #248 in De 250 snelste topics van FOK! ooit.
Toch mooi!quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:00 schreef Arcee het volgende:
4quote:
Hij is dan ook een echte Lapohunter.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:44 schreef JanPiraat het volgende:
Ajacied422 is eng vaak terug te vinden als topic starter van die snelste topics
Meer een topickaper.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hij is dan ook een echte Lapohunter.
iddquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik zeg het niet graag over mensen maar als die Blatter ooit de pijp uit gaat is het echt feest... wat een verschrikkelijk zelfingenomen walgelijk figuur....
True, maar er was een tijd waarin je de lapo moest hunten om het topic te kunnen kapen.quote:
In de tijd van 422 vrijwel niet.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
True, maar er was een tijd waarin je de lapo moest hunten om het topic te kunnen kapen.
Ook weer waar, des te makkelijker kapen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
In de tijd van 422 vrijwel niet.
VBL / [WK 2014] Het wedstrijdprogrammaquote:Op zaterdag 7 december 2013 10:49 schreef Jason22 het volgende:
In de beginpost staat dat Spanje nederland om 22.00 uur begint. Volgens mij moet het 21.00 uur zijn.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:36 schreef tjoptjop het volgende:
Al vond ik het afkappen van dat minuutje stilte wel een bazenactie
Die worden wel recht naar de finale gefloten ... Daar zou ik mij geen zorgen over maken.quote:Op zaterdag 7 december 2013 11:12 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk overigens dat Brazilie het ook nog best lastig gaat krijgen... Mexico en Kroatie zijn typische toernooiploegen en Kameroen is ook geen makkie
Die egotrippende zichzelf Blattergod verklaarde is dan ook een walgelijk mensje.quote:Op zaterdag 7 december 2013 11:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
Fifa president strikes a discordant note at World Cup draw
Blatter interrupts a minute’s silence with calls to ‘celebrate humanity, celebrate Nelson Mandela and most of all celebrate football. Applaud please!’
Usually when a minute’s silence is abandoned at football events it is because of disrespectful fans. But yesterday at the World Cup finals draw in Brazil it was Fifa president Sepp Blatter who interrupted one he himself called in memory of Nelson Mandela after less than ten seconds.
“Let’s celebrate humanity, celebrate Nelson Mandela and most of all celebrate football. Applaud please!,” he urged the 1,300 dignitaries at the event who had been mutedly paying their respects. His call was followed by a few seconds of polite applause before Fifa’s draw show quickly moved on.
http://www.irishtimes.com(...)d-cup-draw-1.1619989
Ze zullen het toch moeten vliegen, dan maakt 700 of 1500 niet zoveel meer uit, 6000 is wel extreem.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:08 schreef sausagin het volgende:
België moet de minste kilometers van alle landen afleggen :
709 KM. Terwijl de VS er bijna 6000 moet
http://www.espn.com.br/no(...)ja-todos-os-trajetos
In de VS zijn ze dat wel redelijk gewend hoor, kijk die afstanden in de MLS maar, dat doen ze ook wekelijks.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
6000 km is bizar. Je bent helemaal verrot van al dat reizen!!
Dat is ook het ergste niet, die klimaat veranderingen hebben grotere invloedquote:Op zaterdag 7 december 2013 12:17 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
In de VS zijn ze dat wel redelijk gewend hoor, kijk die afstanden in de MLS maar, dat doen ze ook wekelijks.
Ook in de VS hebben ze redelijk veel verschillende klimaten, dus die kunnen daar beter mee omgaan denk ik dan de Europeanen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is ook het ergste niet, die klimaat veranderingen hebben grotere invloed
Ik denk dat Platini hier niets mee te maken heeft. Het is gewoon toeval. dat Frankrijk is deze poule is gekomen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:15 schreef Fargo het volgende:
Platini heeft ook zijn zin met die armetierige poule van die Fransen...
quote:
Behalve dat Frankrijk in pot 2 had moeten zitten ipv Italië.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:39 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik denk dat Platini hier niets mee te maken heeft. Het is gewoon toeval. dat Frankrijk is deze poule is gekomen.
Bovendien verloor Spanje bij het vorige WK van Zwitserland (dacht ik).
1 wedstrijd in Manaus staat wel gelijk aan 2 wedstrijden achter elkaar elders, zal niet om aan te zien zijn verwacht ikquote:Op zaterdag 7 december 2013 12:22 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ook in de VS hebben ze redelijk veel verschillende klimaten, dus die kunnen daar beter mee omgaan denk ik dan de Europeanen.
Dat is wel waar, eigenlijk belachelijk dat Manaus een speelstad is.quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
1 wedstrijd in Manaus staat wel gelijk aan 2 wedstrijden achter elkaar elders, zal niet om aan te zien zijn verwacht ik
Klopt eerste wedstrijd verloren ze met 1-0 van Zwitserland. Helaas vond wel Casillas in die wedstrijd zijn vorm terug...quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:39 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik denk dat Platini hier niets mee te maken heeft. Het is gewoon toeval. dat Frankrijk is deze poule is gekomen.
Bovendien verloor Spanje bij het vorige WK van Zwitserland (dacht ik).
Er gaat veel op smerige wijze bij de FIFA, maar dit vind ik toch wel weer vergezocht.. Sommige complot theorieen die over de wereld gaan. Doet me altijd denken aan South park: "Chicken and COW??" Hahaquote:Op zaterdag 7 december 2013 13:19 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Wel bizar dat alle landen die in de race waren om het WK 2014 te organiseren makkelijke pouls hebben.
Zowel Columbia, Argentinië als Brazilië hebben zeer eenvoudige poules. Zouden Argentinië en Columbia zich bewust hebben teruggetrokken voor de organisatie van het WK in ruil voor een makkelijke poule?
Wat heeft Mandela met de WK loting te maken ? Zuid-Afrika doet niet eens mee ...quote:Op maandag 9 december 2013 10:06 schreef WhateverWhatever het volgende:
Mafifa!
Wat een amateuristisch loting zeg met totaal geen respect voor Mandela
Ja maar hij hield van voetbal.quote:Op maandag 9 december 2013 10:08 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Wat heeft Mandela met de WK loting te maken ? Zuid-Afrika doet niet eens mee ...
Iets met RESPECT?quote:Op maandag 9 december 2013 10:08 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Wat heeft Mandela met de WK loting te maken ? Zuid-Afrika doet niet eens mee ...
Geen kut, maar áls je een minuut stilte houd doe het dan ook goed. Niet 12 secondequote:Op maandag 9 december 2013 10:08 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ehm, 11 secquote:Op maandag 9 december 2013 10:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen kut, maar áls je een minuut stilte houd doe het dan ook goed. Niet 12 seconde
Hopelijk wordt er als hij doodgaat geen (minuut) stilte gehouden.quote:Op maandag 9 december 2013 10:29 schreef Karina het volgende:
Blatter dacht: elftal, mmm, 11 seconden.
7 dagen feest. Alleen niet bij de Rolex en Breitling winkels. Die gaan de omzetdaling gegarandeerd merken.quote:Op maandag 9 december 2013 10:31 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hopelijk wordt er als hij doodgaat geen (minuut) stilte gehouden.
En de Afrikaanse bonden zullen het met minder geld moeten doen.quote:Op maandag 9 december 2013 10:32 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
7 dagen feest. Alleen niet bij de Rolex en Breitling winkels. Die gaan de omzetdaling gegarandeerd merken.
Onkruid vergaat niet. Zulk maffiavolk wordt altijd oud. Zie ook Berlusconi, Mugabe.quote:Op maandag 9 december 2013 10:33 schreef H.FR het volgende:
[..]
En de Afrikaanse bonden zullen het met minder geld moeten doen.
Maar hij zal toch een dezer dagen wel het loodje leggen? Hij is toch al 75(?).
Zijn vervanger Platini is gewoon een kopie dus veel zal je met zijn dood niet opschieten.quote:Op maandag 9 december 2013 10:33 schreef H.FR het volgende:
[..]
En de Afrikaanse bonden zullen het met minder geld moeten doen.
Maar hij zal toch een dezer dagen wel het loodje leggen? Hij is toch al 75(?).
Dat is waarquote:Op maandag 9 december 2013 10:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn vervanger Platini is gewoon een kopie dus veel zal je met zijn dood niet opschieten.
Mandelaquote:Op maandag 9 december 2013 10:35 schreef alors het volgende:
[..]
Onkruid vergaat niet. Zulk maffiavolk wordt altijd oud. Zie ook Berlusconi, Mugabe.
Dat lijkt logisch maar de figuren / clubs / landen die dat zouden kunnen doen, hebben allemaal profijt van het huidige systeem (geld) volgens mij.. zal dus niet snel veranderen. Je ziet het bijvoorbeeld al aan een figuur als Van Praag.. hij wil veel te graag een leuk baantje bij de FIFA of de UEFA dus zal het wel uit zijn hoofd laten om kritisch te zijn..quote:Op maandag 9 december 2013 10:41 schreef habitue het volgende:
Het maakt geen kut uit wie je er neerzet. Die hele bond is tot het bot verziekt en corrupt. Afschaffen die hele fifa en wat nieuws opzetten.
quote:YouTube-hit wijst op mogelijke manipulatie tijdens WK-loting
Maandag, 9 december 2013 om 17:07
De wereldvoetbalbond FIFA verrichtte vrijdag de loting voor het WK van 2014. In het verleden lag de FIFA regelmatig onder vuur door aantijgingen over een gemanipuleerde loting. Bekend zijn de gevallen van het WK van 1982 (toen er achter de FIFA-tafel doodleuk werd gezegd dat een deel van de loting opnieuw moest) en die van het WK 1990. In dat laatste jaar zou actrice Sophia Loren gevoeld hebben of de ballen warm of koud waren. Met de loting voor 2014 was op het oog weinig mis, maar in Zuid-Amerika is een video over manipulatie van de loting een werkelijke hit op YouTube.
In een video die al bijna twee miljoen keer is bekeken wijzen de makers op de rol van secretaris-generaal Jérôme Valcke van de FIFA. Valcke is degene die de balletjes met daarin de namen van de landen opent, maar slechts een keer houdt hij zijn handen boven de desk: als het balletje van Brazilië wordt geopend. Daar was het ook mogelijk, want het was op voorhand al zeker dat het lootje van Brazilië in dat anders gekleurde balletje zou zitten.
Bij de andere landen steekt Valcke telkens zijn handen onder de desk, wat het mogelijk maakt om een ander lootje te pakken. Presentatrice Fernanda Lima houdt haar handen wél opzichtig boven het bureau, maar haar taak was niet meer dan het bepalen van de plaats in de groep. Ten slotte wijst het filmpje op het feit dat de door Lima tevoorschijn getoverde lootjes een gekrulde vorm hebben; ze hebben daadwerkelijk in het balletje gezeten. De lootjes met de namen van de landen zijn echter kaarsrecht, zodat Valcke ze mogelijk van het bureau heeft geplukt.
Ach, #care gaat toch niks veranderen iedereen weet ondertussen wel dan fifa corrupt is maar niemand kan/gaat er iets aan doenquote:
Ik verwacht ook niet dat het ooit zal gebeuren hoor. Zijn allemaal kontenkruipers naar boven toe. Enige kans die je maakt is als de toeschouwers massaal wedstrijden boycotten als protest, maar dat zie ik ook niet gebeuren.quote:Op maandag 9 december 2013 12:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat lijkt logisch maar de figuren / clubs / landen die dat zouden kunnen doen, hebben allemaal profijt van het huidige systeem (geld) volgens mij.. zal dus niet snel veranderen. Je ziet het bijvoorbeeld al aan een figuur als Van Praag.. hij wil veel te graag een leuk baantje bij de FIFA of de UEFA dus zal het wel uit zijn hoofd laten om kritisch te zijn..
Gister studio voetbal gekeken?quote:Op maandag 9 december 2013 18:57 schreef Outpost76 het volgende:
Lastige loting iig.
Deze baas speelt op 10 bij Chilli :
Inderdaad. Het is niet zo dat Blatter de enige is die corrupt is. Anders zou dat namelijk niet kunnen, hij heeft natuurlijk al zijn mannetjes nodig bij de FIFA die net zo corrupt zijn.quote:Op maandag 9 december 2013 10:41 schreef habitue het volgende:
Het maakt geen kut uit wie je er neerzet. Die hele bond is tot het bot verziekt en corrupt. Afschaffen die hele fifa en wat nieuws opzetten.
Maar Spanje wil de 4 op een rijquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:34 schreef ThijsTH het volgende:
De FIFA wil niet dat er herhalingen van finales komen. Dus daarom willen ze het Spanje en Nederland zo moeilijk mogelijk maken.
Tot nu toe is het ze aardig gelukt: de laatste 3 WK finales bevatten 6 verschillende landen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |