Spangas? Of bedoel je die clip er na?quote:
quote:Op maandag 9 december 2013 19:19 schreef MrBadGuy het volgende:
Ow ow nu komt Tinco er ook nog bij![]()
Race war
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
opgezegd@fok.nl
quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:25 schreef FoXje het volgende:
Ik las in de krant datVoorpagina neem ik aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Godver, nu zie ik de hele tijd Aadquote:Op dinsdag 10 december 2013 08:38 schreef regiliopeace het volgende:
PS. Deef begint steeds meer op Aad de Mos te lijken
Er is een periode geweest waarin ze je naar goed gebruik kaal knipten en met stront insmeerden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:55 schreef MrBadGuy het volgende:
Zo maar eens kijken hoe Deef politiek correct wordt buitengesloten omdat hij eerlijk heeft bekend
Daarom ook de 1,5quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:04 schreef Latert het volgende:
Een 1,5, en dan verrast zijn![]()
Goed inzicht Deef.
Houdt het ras graag zuiverquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:07 schreef Latert het volgende:
Tinco vindt het niet goed dat Abel op donker valt
zo werkt discriminatie nou eenmaal.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:11 schreef Latert het volgende:
Dus ze mogen Deef wel glutenlijer noemen, en Deef ligt er meteen uit na 1x rotmarokkaan?
Gewoon een keer een beurt gehad.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:11 schreef Karina het volgende:
Moeder is bij een wonderdokter geweest.
Van de vaders van Vallonquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Gewoon een keer een beurt gehad.
Nogal ja.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:14 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
'Wat zie jij eruit'
Kunnen ze tegen iedereen zeggen.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:17 schreef Latert het volgende:
Tinco en Mural wisselen steeds colbertjes uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |