Inderdaad, dacht ik ook al aan. Maar eerste ga je niet worden met Spanje in de groep.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:25 schreef Joeriii het volgende:
Leuke deel, nadeel dat we aan pot A gekoppeld zitten. We moeten wel eerste worden, anders tegen Brazilie...
DIe zou ik op een laag pitje zetten.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn mod ambities op het WK forum natuurlijk.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:25 schreef Rabieluh het volgende:
godverdomme weer die beelden stelletje fucklullen.
Klopt. Wel mooie wedstrijden in ieder geval, kan alleen maar mee gaan vallen nu.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Laatste wedstrijd Chili is wel beter... zal spannend worden.
Geweldige avondquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:25 schreef Rabieluh het volgende:
godverdomme weer die beelden stelletje fucklullen.
Drie aardige spelers. Het is wat.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:25 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Alles behalve. Arthuro Vidal hebben ze oa ook nog, zeker van niveau vdv/sneijder.
islaquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:26 schreef Pedroso het volgende:
Welke topspelers heeft Chili buiten Vidal en Sanches ?
Het is vooral hoe ze voetballen met elkaar . Moeilijk te verslaan collectiefquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:26 schreef Pedroso het volgende:
Tja NL toch precies het zelfde?quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:26 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Drie aardige spelers. Het is wat.
Eduardo Vargasquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:26 schreef Pedroso het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |