Ik heb ook volgende week mn theorie examen en ik heb 2 oefenexamen programma's gebruikt, die van verjo en anwb. Moet zeggen dat ik de anwb proefexamens trouwens moeilijker vind (ook vaker bij zak) dan de verjo examens.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:02 schreef koenes het volgende:
Ik heb volgende week donderdag mn theorie examen, en ik heb tot nu toe alleen maar gebruik gemaakt van zo'n oefenprogramma 'traffic explorer'. Hebben mensen ervaring met dit programma?
koop een anwb boekquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:02 schreef koenes het volgende:
Ik heb volgende week donderdag mn theorie examen, en ik heb tot nu toe alleen maar gebruik gemaakt van zo'n oefenprogramma 'traffic explorer'. Hebben mensen ervaring met dit programma?
Alleen daarmee gewerkt en m'n theorieexamen belachelijk hard gevlamd.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:02 schreef koenes het volgende:
Ik neem aan dat 'belachelijk hard gevlamd' positief is?quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:49 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Alleen daarmee gewerkt en m'n theorieexamen belachelijk hard gevlamd.
Mijn tussentijdse toets ging trouwens erg voorspoedig. Geen opmerkingen, alleen tips (niet stressen). Vrijstellingen dan ook binnen.
Overigens, voor degenen die stelden dat beginnen op een automaat waardeloos was: Examinator zei, dat als het aan haar lag, iedereen dat zo zou moeten doen :p.
Hoe dan ook. Gevaarherkenning gedaan met 2 fouten, en de rest met 4.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:11 schreef koenes het volgende:
[..]
Ik neem aan dat 'belachelijk hard gevlamd' positief is?
Ik snap wel wat 'vlammen' betekent maar ik dacht dat je 'belachelijk gevlamd' misschien sarcastisch bedoeldequote:Op vrijdag 6 december 2013 19:19 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Hoe dan ook. Gevaarherkenning gedaan met 2 fouten, en de rest met 4.
Ik beheers het ABN verder vrij goed, maar soms komt er wat 'slang' naar boven. Ik ben pas 18 en kom uit de grote stad, oké.
Oh, haha! Nee! Echt totaal niet.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:57 schreef koenes het volgende:
[..]
Ik snap wel wat 'vlammen' betekent maar ik dacht dat je 'belachelijk gevlamd' misschien sarcastisch bedoelde
Met vlag en wimpel geslaagd! 2 fout gevaarherkenning, 4 verkeersregels en inzicht. Netjes, toch?quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:59 schreef delano.888 het volgende:
Ik weet nog steeds niet of "belachelijk hard gevlamd" nou geslaagd of gezakt is
4 fout vind ik anders best veel!quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:26 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Oh, haha! Nee! Echt totaal niet.
[..]
Met vlag en wimpel geslaagd! 2 fout gevaarherkenning, 4 verkeersregels en inzicht. Netjes, toch?
Is inderdaad niet met vlag en wimpel, maar gehaald is gehaald.quote:Op zaterdag 7 december 2013 11:15 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
4 fout vind ik anders best veel!
Dankje! Precies mijn gedachte.quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:19 schreef padlarf het volgende:
[..]
Gehaald is gehaald, zeker bij zo'n instelling die voornamelijk lijkt te draaien op willekeur.. Gefeliciteerd.
Thanks. Iemand nog last-minute tips?quote:Op zondag 8 december 2013 21:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Succes! Komt vast helemaal goed.
Probeer rustig te blijven; bij een TTT kun je niet slagen of zakken. En ga niet ineens anders rijden, maar rijd zoals je in de les ook rijdt, dat is de reden dat je de toets mag doen en dat gaat goed.quote:Op zondag 8 december 2013 22:26 schreef Neraice het volgende:
[..]
Thanks. Iemand nog last-minute tips?
Niet stressen. Ik liep te trillen als een mallequote:Op zondag 8 december 2013 22:26 schreef Neraice het volgende:
[..]
Eet een banaan, help tegen de zenuwen.quote:Op zondag 8 december 2013 22:26 schreef Neraice het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |