M'n vriendin weet alleen wat ik tegen d'r gezegd heb dat het is. Als ik het haar vanavond vraag, dan zou ze zeggen: 'Ja dat is toch zo'n online muntje ofzo?'quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:31 schreef Murdera het volgende:
al mijn geld staat in sell orders, nu kan ik niet meer chatten?
"you need 99$ to chat"
Even $100 storten dus.quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:31 schreef Murdera het volgende:
al mijn geld staat in sell orders, nu kan ik niet meer chatten?
"you need 99$ to chat"
Wtf, nachtdienstje gehad?quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:33 schreef roislecxe het volgende:
Maar, ik ga eens even een uurtje of 3 proberen te slapen. Om 5 uur lukte het van geen kant, dus ben benieuwd.
is deze sell 'wall' van jou dan?quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben al bezig mijn verlies op NMC te nemen.
ftc?quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:54 schreef doo. het volgende:
Denk dat ik vandaag fiat blijf en daarmee tot zondag avond niks doe. Zie geen instapmogelijkheden.
ik op 52, sell order op 78 gezet, heb er wel vertrouwen inquote:Op vrijdag 6 december 2013 10:57 schreef doo. het volgende:
[..]
Zou wel komisch zijn, huisgenoot heeft ingekocht toen die 2x zo veel stond
Weet je wat vertrouwen is ?quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik op 52, sell order op 78 gezet, heb er wel vertrouwen in
Ik moet eigenlijk studeren vandaag dus is verstandiger om op fiat te houden dan om de minuut de koers te bekijken... hahaquote:Op vrijdag 6 december 2013 10:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik op 52, sell order op 78 gezet, heb er wel vertrouwen in
QRK heeft heel veel promotie, maar 98% is premined, dat gaat nooit goed te lullen zijn.quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:59 schreef lf2 het volgende:
[..]
Weet je wat vertrouwen is ?
QRK kopen en op 0.1 BTC verkoop zetten zoals mij= Long Run
quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:59 schreef lf2 het volgende:
[..]
Weet je wat vertrouwen is ?
QRK kopen en op 0.1 BTC verkoop zetten zoals mij= Long Run
Gewoon kopen en sell order erop zetten, dan studeren en vanavond weer kijken.quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:59 schreef doo. het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk studeren vandaag dus is verstandiger om op fiat te houden dan om de minuut de koers te bekijken... haha
Misschien was het wel expres. Om de grafiek te verneuken en daarmee een panic sell te triggerenquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:01 schreef Ranjit het volgende:
Of LTC kopen en sell order op $3600 p/s zetten in de hoop dat iemand een typfout maakt zoals gisteren
Wut? Is dat gebeurd?quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:01 schreef Ranjit het volgende:
Of LTC kopen en sell order op $3600 p/s zetten in de hoop dat iemand een typfout maakt zoals gisteren
Ik wed om 5 BTC dat ze in ieder geval geen flauw idee heeft wat het isquote:Op vrijdag 6 december 2013 10:27 schreef roislecxe het volgende:
Ik zie mijn ma zondag. Wedden om een 1BTC dat ze er nog nooit van gehoord heeft
wtf?quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:01 schreef Ranjit het volgende:
kan trouwens helemaal niet.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:04 schreef WvdL het volgende:
[..]
wel gelijk 20 verkocht ofzo hoop ik :p
edit: misquote
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |