nee want ik heb niet veel geld.quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:21 schreef WvdL het volgende:
[..]
zolang je geen eigen mening vormt.. ook vooral niet mee doen
Wil je er niet aan beginnen of wil je nog even kijken hoe en wat? Anders begin je toch met 0.02 bitcoin ofzoquote:Op vrijdag 6 december 2013 10:24 schreef sararaats het volgende:
[..]
dat dus maar ik deed al niet mee. anyway, ik blijf undercover
nee begin er niet aanquote:Op vrijdag 6 december 2013 10:25 schreef richolio het volgende:
[..]
Wil je er niet aan beginnen of wil je nog even kijken hoe en wat? Anders begin je toch met 0.02 bitcoin ofzo
ben begonenn met 0.2 btc.. na wat schande wijzer te worden.. hoop volgende week weer netjes op 0.2 te staan.. en dan serious profit te makenquote:
Zelfde als mijn ma.... of vriendinquote:Op vrijdag 6 december 2013 10:27 schreef roislecxe het volgende:
Ik zie mijn ma zondag. Wedden om een 1BTC dat ze er nog nooit van gehoord heeft
M'n vriendin weet alleen wat ik tegen d'r gezegd heb dat het is. Als ik het haar vanavond vraag, dan zou ze zeggen: 'Ja dat is toch zo'n online muntje ofzo?'quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:31 schreef Murdera het volgende:
al mijn geld staat in sell orders, nu kan ik niet meer chatten?
"you need 99$ to chat"
Even $100 storten dus.quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:31 schreef Murdera het volgende:
al mijn geld staat in sell orders, nu kan ik niet meer chatten?
"you need 99$ to chat"
Wtf, nachtdienstje gehad?quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:33 schreef roislecxe het volgende:
Maar, ik ga eens even een uurtje of 3 proberen te slapen. Om 5 uur lukte het van geen kant, dus ben benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |