Ik ben al bezig mijn verlies op NMC te nemen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:07 schreef WvdL het volgende:
ltc gaat lekker.. ltc/btc op btc-e
steeds op 0.0351 kopen en verkopen op 0.03609. dit al 4x gedaan vandaag
zit te overwegen om mijn verliezen op nmc te nemen en op ltc te zetten.. hmm...
wat is wijsheid...
[insert glazen bol pic]

Yep.quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:16 schreef Wijnbo het volgende:
Met een sell t.w.v. een bitcoin of 10 creeer je een ATL bij NMC

Ze heeft gelijk.quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:19 schreef sararaats het volgende:
ik volg het op de voet maar doe niet mee. ons ma denkt dat het corrupt is ofzo

zolang je geen eigen mening vormt.. ook vooral niet mee doenquote:Op vrijdag 6 december 2013 10:19 schreef sararaats het volgende:

wat is een ATL?quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:16 schreef Wijnbo het volgende:
Met een sell t.w.v. een bitcoin of 10 creeer je een ATL bij NMC

JOUW MA!quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:19 schreef sararaats het volgende:

Ik had het verteld aan mijn ma en ze vind dat ik er mee moet stoppen omdat het gevaarlijk is. (volgens de kranten enz. )quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
JOUW MA!
Mijn ma weet namelijk helemaal niet wat bitcoins zijn.

2250?quote:

dat dus maar ik deed al niet mee. anyway, ik blijf undercoverquote:Op vrijdag 6 december 2013 10:23 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik had het verteld aan mijn ma en ze vind dat ik er mee moet stoppen omdat het gevaarlijk is. (volgens de kranten enz. )

nee want ik heb niet veel geld.quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:21 schreef WvdL het volgende:
[..]
zolang je geen eigen mening vormt.. ook vooral niet mee doen

Wil je er niet aan beginnen of wil je nog even kijken hoe en wat? Anders begin je toch met 0.02 bitcoin ofzoquote:Op vrijdag 6 december 2013 10:24 schreef sararaats het volgende:
[..]
dat dus maar ik deed al niet mee. anyway, ik blijf undercover

nee begin er niet aanquote:Op vrijdag 6 december 2013 10:25 schreef richolio het volgende:
[..]
Wil je er niet aan beginnen of wil je nog even kijken hoe en wat? Anders begin je toch met 0.02 bitcoin ofzo

ben begonenn met 0.2 btc.. na wat schande wijzer te worden.. hoop volgende week weer netjes op 0.2 te staan.. en dan serious profit te makenquote:

Zelfde als mijn ma.... of vriendinquote:Op vrijdag 6 december 2013 10:27 schreef roislecxe het volgende:
Ik zie mijn ma zondag. Wedden om een 1BTC dat ze er nog nooit van gehoord heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |