Alsof die 10 min confirmation time een issue is bij Bitcoin. Voor normale betalingen (tot redelijke bedragen, zeg een paar duizend euro) is het in feite allang veilig om nul confirmations af te wachten.quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:07 schreef SosuaCafe het volgende:
*WorldCoin is faster than any other crypto currency at this time with a confirmation time of under 30 seconds. Allowing for mainstream credit card competition.
Nog steeds een fractie van de development en business community die er in 5 jaar rond Bitcoin is opgebouwd.quote:*There is a massive amount of power going into WorldCoins development and the team consists of businessmen, lawyers and entrepreneurs(http://www.worldcoin...g/board-members).
Dat moet ik nog zien. Waarom zouden banken tegen de ene cryptocurrency zijn maar de andere supporten? Terwijl ze daar net zo weinig melk in de pap te hebben brokkelen.quote:*Financial services are being integrated in December along with merchant services for Scharmbeck. This means there will be payment protocols allowed for web services much like PayPal. Also users will have the option of USD to WorldCoin conversion and WorldCoin to USD conversion instantly into their bank accounts (https://scharmbeck.com/).
Tenzij het allemaal niet zo gedecentraliseerd is als andere cryptocurrencies.quote:*Scharmbeck also has FinCen approval this means it is well within the regulatory statures of the U.S. Government (http://www.fincen.go...html?ID=5033370). Shares are also now available for this service as well as a excellent mining pool.
*The WorldCoin Development Team are creating a service which will stop 51% attacks. Bitcoin has this fault, this is already being implemented and can be a breaking bug for Bitcoin.
Hehe inderdaad, ze beginnen onderhand al wel de eerste stuiptrekkingen te vertonenquote:
Ben benieuwd hoe lang het duurdquote:Op vrijdag 6 december 2013 09:27 schreef Distortion het volgende:
Net maar eens 0.13 BTC op bitonic ingewisseld voor 91 euro nowat. Mocht alles in elkaar klappen dan heb ik het geld wat ik er ooit ingestopt heb in ieder geval weer helemaal terug.Ik vrees dat de extreme stijging van de laatste weken er nu wel even uit is.
En ik ben ook benieuwd hoe soepel het krijgen van geld via bitonic gaat.
Ze lijken van wat ik op IRC heb gezien wel nog steeds gewoon betalingen vanuit Bitcoinic naar klanten gewoon door te voeren. Maar ze zijn wel langzamer dan andere banken in mijn ervaring. Ook met normale overboekingen van persoon naar persoon.quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:42 schreef Jace_TBL het volgende:
Oei, Rabo zeg je? Da's toch die met die "ethische commissie" die Bitcoin betalingen wil blokkeren, zogenaamd zodat je geen kinderpron en terrorisme kunt kopen?
Mwa, hoeft ook geen probleem te geven toch. Een rekening is zo geopend bij een andere bank. Binnen een paar dagen gemakkelijk online. En van daaruit naar je eigen Rabo.quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:42 schreef Jace_TBL het volgende:
Oei, Rabo zeg je? Da's toch die met die "ethische commissie" die Bitcoin betalingen wil blokkeren, zogenaamd zodat je geen kinderpron en terrorisme kunt kopen?
The fuck...quote:Op vrijdag 6 december 2013 07:55 schreef Maxbet het volgende:
Nadat OKPAY gaat sluiten voor Amerikanen laten de metsen uit de UK nu beloven geen cryptocurrency te kopen via OKPAY, lijkt me een goed moment om OKPAY niet meer te gaan gebruiken voor BTC-e
[ afbeelding ]
quote:0.8.6 accept-into-block
Increase the default -maxblocksize to 350,000 bytes. Increase the default space for high-priority transactions to 30,000 bytes. WHY: accomodate higher transaction volume, and to measure what percentage of hashing power simply goes along with defaults.
Ik heb alles in fiat nu. Ben even wat voorzichtiger dan vorig weekendquote:Op vrijdag 6 december 2013 09:47 schreef lf2 het volgende:
Zie ik nou een daling ?
Iemand even charts van elke vrijdag
Ja misschien omdat hun ethische commissie alle betalingen nauwkeurig controleert en met de hand goedkeurt. Om de kwaliteit en integriteit te waarborgen enzo.quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:44 schreef Maxbet het volgende:
Ze lijken van wat ik op IRC heb gezien wel nog steeds gewoon betalingen vanuit Bitcoinic naar klanten gewoon door te voeren. Maar ze zijn wel langzamer dan andere banken in mijn ervaring. Ook met normale overboekingen van persoon naar persoon.
Dan zal er wel verdacht verkeer van die VPN af zijn gekomen eerder. Zie je vaker bij el cheapo VPN services.quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:55 schreef QuadrupleU het volgende:
Kut Russen:
Krijg dit nadat ik VPN gebruikt heb, You has been banned. (IP 195.169.188.253)
You has been banned ook echt he hahaquote:Kut Russen: Krijg dit nadat ik VPN gebruikt heb, You has been banned. (IP 195.169.188.253)
quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:54 schreef Maxbet het volgende:
[..]
pas dan even je sig aan naar een PPC adres
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |