Oh ben niet de gelukkigste trader dus zou niet teveel om mij afgaanquote:Op vrijdag 6 december 2013 02:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Jammer, ik ben je achterna gegaan en kon daarna nog goedkoper kopen omdat ik na het plingetje zag dat hij verder daalde.
Waarom ben je weer wakker
Ik vond het gewoon wel een goed idee van jequote:Op vrijdag 6 december 2013 02:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh ben niet de gelukkigste trader dus zou niet teveel om mij afgaankon niet slapen en keek even op bitcoinwisdom en toen zag ik roodrood
Bij mij al 11.8quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Volgens mij werkt jouw BTC-e niet. Hier is die inmiddels 7.1$ waard!
15 !quote:
Grapjas.quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Volgens mij werkt jouw BTC-e niet. Hier is die inmiddels 7.1$ waard!
Dat is wel een beetje raar hoor. Volgens mij klopt er iets niet of ben je scheel?!quote:
Andere tijdzone, hier is het een uur later. Over een uur is het daar ook 11.8!quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje raar hoor. Volgens mij klopt er iets niet of ben je scheel?!
Dat ging vanmiddag ook niet zo hardquote:Op vrijdag 6 december 2013 02:26 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik had hem nu wel op 1050 verwacht eigenlijk.
Oké, dan weet ik in ieder geval wat ik niét moet doen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:27 schreef Toto69 het volgende:
PPC, wat een schijtcoin. Als ik hem ooit nog zonder verlies kan verkopen ga ik wel Ltc traden.
Precies, gewoon sell order instellenquote:Op vrijdag 6 december 2013 02:29 schreef roislecxe het volgende:
Vind het niet erg dat het nu daalt, morgenvroeg is het toch wel weer tegen de 1000. Maar het had best vlotter gemogen.
Ja maar, saai.quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:29 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Precies, gewoon sell order instellen
Haha, paar dagen geleden zaten wij twee om 6:00 nog te fokken hiero.quote:
Juistquote:Op vrijdag 6 december 2013 02:31 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik wil weer dat vage gedoe van gisterennacht. Lekker makkelijk verdienen.
Ik heb afgelopen nacht ook doorgehaald. Vanochtend om 9 uur ofzo in slaap gevallen. Tot 4 uur vanmiddag, lekker stom.quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, paar dagen geleden zaten wij twee om 6:00 nog te fokken hiero.Volgens mij doordeweeks ook nog.
Eergisteren same man. Gelukkig zit ik vanaf volgende week eindelijk op mijn kamertje in A'dam waardoor mijn leven weer in balans raakt.quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:35 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen nacht ook doorgehaald. Vanochtend om 9 uur ofzo in slaap gevallen. Tot 4 uur vanmiddag, lekker stom.
Wordt een vicieus daglichtloos cirkeltje zo.
Geen werkquote:Op vrijdag 6 december 2013 02:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Eergisteren same man. Gelukkig zit ik vanaf volgende week eindelijk op mijn kamertje in A'dam waardoor mijn leven weer in balans raakt.
Heb je geen werk of zo? Of leef je de studentenleventje.
Komt wel goed man!quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:39 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Geen werk![]()
En of ik nou 's nachts wat sollicitaties doe, of overdag dat maakt geen verschil.
M'n vriendin werkt toch overdag, dus die slaapt alweer vanaf een uur of half 11![]()
Best lastig hoor, een ritme goed terugkrijgen als het helemaal verkloot is.
Helemaal. Deed ik op de middelbare school zelfs al met proefwerken enzo, 's nachts lerenquote:Op vrijdag 6 december 2013 02:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Komt wel goed man!
Klopt ja, heb ik ook echt elke keer wanneer ik vakantie heb. Op de één of andere manier kan ik 's nachts ook beter werken. Heb jij dat ook?
Ik heb het ook niet echt nodig, maar als ik geen wekker zet dan slaap ik meestal wel 9-12 uur. Echter voel ik mij met 5-6 uur slaap altijd energieker en met heel weinig slaap voel ik mij altijd een beetje spacey. Alsof je in een soort roes zit. Lekker care-free ook.quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:46 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ook nooit veel slaap nodig gehad, dat scheelt wel denk.
self employed, maar mijn ziel brokkelt beetje bij beetje af na vele nachten werken .. dus dan moet ik weer even omschakelen naar overdag na verloop van tijd.quote:
jij bent mijn VOC Godin.quote:
CEO/10k a dayquote:Op vrijdag 6 december 2013 02:49 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
self employed, maar mijn ziel brokkelt beetje bij beetje af na vele nachten werken .. dus dan moet ik weer even omschakelen naar overdag na verloop van tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |