En tevens mn eerste keer dat ik even met alles in 1x even een paar puntjes wilde pakken.quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:10 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik had nog FIAT dus ben ook nog lager dan mn buy order (960) ingestapt op 942

Geweldigquote:

Ik doe niet meer aan meerdere muntjes, door die grap raakte ik veel kwijt omdat ik in die mislukte ppc en ftc ging. Op bter.com heb ik ook ook nog 1007 zetacoins en 99 bbqcoins staan die niks meer waard zijn. Ik laat ze staan met de hoop dat ze ooit veel geld waard zijn. Maar shorttraden doe ik alleen nog maar met LTC en BTC. Heel misschien nog met nmc maar niet zoals die er nu voor staat. Ik heb die een keer voor 0.0047 BTC gekocht en weer verkocht voor 0.0076 BTC, maar het is al langer dan een week maar een vage coin waar ik niks van snapquote:Op vrijdag 6 december 2013 02:11 schreef roislecxe het volgende:
[..]
En tevens mn eerste keer dat ik even met alles in 1x even een paar puntjes wilde pakken.
Normaal zit het of in meerdere munten, of slechts de helft. Nu uiteraard alles. Gelukkig is het BTC, dan wordt het in ieder geval niet lange zit als bij LTC.

Had jij geen buy order van 960?quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee, ik moet nog instappen. Dalen pls

Ongeveer hetzelfde hier. Had een tijd PPC, dat had geen zin. NMC 2x ingekocht en met een miniwinstje verkocht. Zit over het algemeen in LTC en soms BTC. Nu dus BTC maar weer eens keihard op het verkeerde momentquote:Op vrijdag 6 december 2013 02:16 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik doe niet meer aan meerdere muntjes, door die grap raakte ik veel kwijt omdat ik in die mislukte ppc en ftc ging. Op bter.com heb ik ook ook nog 1007 zetacoins en 99 bbqcoins staan die niks meer waard zijn. Ik laat ze staan met de hoop dat ze ooit veel geld waard zijn. Maar shorttraden doe ik alleen nog maar met LTC en BTC. Heel misschien nog met nmc maar niet zoals die er nu voor staat. Ik heb die een keer voor 0.0047 BTC gekocht en weer verkocht voor 0.0076 BTC, maar het is al langer dan een week maar een vage coin waar ik niks van snap

Die had ik gecanceld voor ik ging slapenquote:Op vrijdag 6 december 2013 02:16 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Had jij geen buy order van 960?

Waarschijnlijk wel, das met elke panieksellquote:

949 nuquote:Op vrijdag 6 december 2013 02:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die had ik gecanceld voor ik ging slapen

Jammer, ik ben je achterna gegaan en kon daarna nog goedkoper kopen omdat ik na het plingetje zag dat hij verder daalde.quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die had ik gecanceld voor ik ging slapen

Oh ben niet de gelukkigste trader dus zou niet teveel om mij afgaanquote:Op vrijdag 6 december 2013 02:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Jammer, ik ben je achterna gegaan en kon daarna nog goedkoper kopen omdat ik na het plingetje zag dat hij verder daalde.
Waarom ben je weer wakker

Ik vond het gewoon wel een goed idee van jequote:Op vrijdag 6 december 2013 02:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh ben niet de gelukkigste trader dus zou niet teveel om mij afgaankon niet slapen en keek even op bitcoinwisdom en toen zag ik roodrood

Bij mij al 11.8quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Volgens mij werkt jouw BTC-e niet. Hier is die inmiddels 7.1$ waard!

15 !quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |