Dan zeg je "nee" en loop je door.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:10 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Nee, af en toe vind ik niet erg, Ook niet als ik toch naar de keuken moet. Maar het is ook vaak als ik op het punt sta om bv tanden te gaan poetsen of ik even naar de wc moet.. ''Ging je nou een cola halen?'' Zo is ze gewoon..
Achterlijke klapjostiquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:25 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ook drinken halen terwijl ze het ook zelf kunnen, elke dag weer?
Dit ja.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:11 schreef Xebrozius het volgende:
Of je vermoord haar, dat zal d'r leren.
Alsof iedereen die 20 is al op zichzelf woont, weet je hoe vroeg dat is..quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:46 schreef Kandijfijn het volgende:
Je bent 20? Wat doe je nog thuis? Op uitkering van je moeder teren?
Waarom antwoord je niet dat je keurig werkt?quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:24 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Alsof iedereen die 20 is al op zichzelf woont, weet je hoe vroeg dat is..
Had gekund. Daarbij werk ik inderdaad mocht je het sarcastisch bedoelen, in tegenstelling tot vele zeikerds hier heb ik het er ontzettend naar mijn zin en ga ik elke dag vrolijk naar m'n werk.quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom antwoord je niet dat je keurig werkt?
Ja, ik weet uit een ander recent topic van je dat je werkt, op een afdeling.quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:28 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Had gekund. Daarbij werk ik inderdaad mocht je het sarcastisch bedoelen, in tegenstelling tot vele zeikerds hier heb ik het er ontzettend naar mijn zin en ga ik elke dag vrolijk naar m'n werk.
Nu jullie weer
En dat was?quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, ik weet uit een ander recent topic van je dat je werkt, op een afdeling.
Mijn eerdere vraag staat nog open.
Gut ja, om nou je eigen topic helemaal weer door te spitten! Je moet nog energie bewaren voor als je weer cola moet halen.quote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat het halen van die cola voor je moeder nou het hele probleem is.
Iedere moeder heeft natuurlijk haar goede en slechte kanten ... de mijne pakt weliswaar haar eigen drinken wel, maar zij is weer zeurderig op kleine dingetjes in huis... ach ik heb het zelf niet zo slecht.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:25 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ook drinken halen terwijl ze het ook zelf kunnen, elke dag weer?
Ja, ik had deze opmerking wel gezien, Nou, wel een deel van het probleemquote:Op zaterdag 7 december 2013 13:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Gut ja, om nou je eigen topic helemaal weer door te spitten! Je moet nog energie bewaren voor als je weer cola moet halen.
[..]
Ga daar eens op in. Probeer eens wat coherentie aan te brengen in je gedachten hieromtrent.quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:43 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ja, ik had deze opmerking wel gezien, Nou, wel een deel van het probleem
Nee, laat maar ditquote:Op zaterdag 7 december 2013 13:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ga daar eens op in. Probeer eens wat coherentie aan te brengen in je gedachten hieromtrent.
Alsof ze je een gunst heeft verleendquote:Op zaterdag 7 december 2013 13:59 schreef snakelady het volgende:
Je moeder heeft de eerste plus minus 7 jaar alles voor je gedaan, al je drinken gepakt, eten gekookt, pamper verschoond enz.
Nee, net als dat een cola pakken ook niet zo'n big deal hoeft te zijn,quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:16 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Alsof ze je een gunst heeft verleend
Zal vast een van de vele 'dingetjes' zijnquote:Op zaterdag 7 december 2013 14:22 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, net als dat een cola pakken ook niet zo'n big deal hoeft te zijn,
Ok, dus je wilt ook geen tips meer?quote:
Daar geeft ze geen antwoord op maar dan nog, toen ik nog bij mijn ouders woonde tot mijn 19de deed ik ook dingen voor mijn moeder, dat was normaal, zeker als ze moe was.quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:26 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zal vast een van de vele 'dingetjes' zijn
Nee, maar dan zou ze er waarschijnlijk ook niet over klagenquote:Op zaterdag 7 december 2013 14:31 schreef snakelady het volgende:
[..]
Daar geeft ze geen antwoord op maar dan nog, toen ik nog bij mijn ouders woonde tot mijn 19de deed ik ook dingen voor mijn moeder, dat was normaal, zeker als ze moe was.
Net als ik dat doe voor mijn vriend of mijn kinderen en andersom ook, is het echt zo raar dat je in een gezin elkaar helpt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |