Ja, wel goed thanks. Hoe komt het dat je hier niet meer zoveel bent en hoe is het met jou?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:47 schreef Spatieloos het volgende:
Alles goed Stu? Ik praat niet meer zo veel meer met je omdat ik er niet meer zo vaak ben hierzo en hoi!
geen tc voor mij manquote:Op donderdag 5 december 2013 21:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Probeer /r/nofap. Dat houd je wel een paar jaar bezig!
Of kom TC!
Ik was tijdje verslaafd aan Civilization V en ehhh ja ik weet niet, ik vond FOK! niet meer zo leuk dat is zo'n sinus en nu ga ik het weer leuk vinden denk ik, en beetje druk met school denk ik ook wel ja.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, wel goed thanks. Hoe komt het dat je hier niet meer zoveel bent en hoe is het met jou?
Heb gisteren 1 spel gespeeld, is best leuk.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik was tijdje verslaafd aan Civilization V en ehhh ja ik weet niet, ik vond FOK! niet meer zo leuk dat is zo'n sinus en nu ga ik het weer leuk vinden denk ik, en beetje druk met school denk ik ook wel ja.
Ik was ziek, nog heel klein beetje nu, maar zometeen ben ik beter en dan voel ik me heel goed
Verder voel ik me steeds positiever in het leven staan en groeit mijn zelfvertrouwen met de dag. Vorig jaar was ik een negatieve onzekere jongen en nu ben ik een coole aardige perfecte arrogante bijna zelfverzekerde positieve jongen
geen zin in met mijn vermoeide hoofdquote:
1 spelquote:Op donderdag 5 december 2013 21:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb gisteren 1 spel gespeeld, is best leuk.
Klinkt als een goede ontwikkelingquote:Op donderdag 5 december 2013 21:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik was tijdje verslaafd aan Civilization V en ehhh ja ik weet niet, ik vond FOK! niet meer zo leuk dat is zo'n sinus en nu ga ik het weer leuk vinden denk ik, en beetje druk met school denk ik ook wel ja.
Ik was ziek, nog heel klein beetje nu, maar zometeen ben ik beter en dan voel ik me heel goed
Verder voel ik me steeds positiever in het leven staan en groeit mijn zelfvertrouwen met de dag. Vorig jaar was ik een negatieve onzekere jongen en nu ben ik een coole aardige perfecte arrogante bijna zelfverzekerde positieve jongen
Okay dan niet. Ga anders fantasiebowlen ofzo! Of ga youtube filmpjes kijken of een film of ga je Facebook voor de 7e keer vandaag checken of zet Google Calender als je startpagina voor een betere planning/agenda zoals ik gisteren heb gedaan.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
geen zin in met mijn vermoeide hoofd
1 potje. Even met een vriendquote:
Oooooh zooo. Ja ik speel meestal gewoon van die lange games tegen AI met langzaam en huge map dus ik dacht, 1 spel in 1 dag huh dat kan toch niet, maar was vergeten dat je natuurlijk ook gewoon keisnel een potje kan doen met je beste vriend. Ik heb nog nooit online gedaanquote:Op donderdag 5 december 2013 21:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
1 potje. Even met een vriend
lol kijk hier allemaal, deze jongen heeft geen webcam.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar ik ben bang dat ik word uitgelachen omdat ik geen webcam heb
Hahhahahaha wat een skklquote:Op donderdag 5 december 2013 22:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
lol kijk hier allemaal, deze jongen heeft geen webcam.
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
lol kijk hier allemaal, deze jongen heeft geen webcam.
I knoooooow.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
appel, sherlock is awesooooooome
Vanmiddag gedaan. Ging ongeveer zo:quote:Op donderdag 5 december 2013 21:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien moet je het weer eens in de VBL SC proberen Cachie.
sup?quote:
Zou jij het met zo iemand volhouden?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:04 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
I knoooooow.Ik zou bijna met 'm trouwen. Kon ik 'm nog maar een keer zien zoals toen ik 'm nog niet had gezien ditdat.
je bent zo geliefdquote:Op donderdag 5 december 2013 22:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vanmiddag gedaan. Ging ongeveer zo:
Hallo
-Rot op
-Ga weg
-je komt alleen maar trollen
Weet ik niet.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zou jij het met zo iemand volhouden?
Die gast kijkt recht door je heen
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Maar hij is wel een lekker ding.
Is positieve aandacht niet een stuk fijner?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als ik aandacht te kort kom dan moet ik daar zijn ja.
Het was meer sarcasme.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is positieve aandacht niet een stuk fijner?
Valt mee. Twee chocolade letters, pakje speculaas, marsepein, gevuld speculaas en dat was het volgens mijquote:Op donderdag 5 december 2013 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog allemaal chocoladeletters en kruidnoten gekocht?
Bedankt.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hema, kruidvat, etos, bijenkorf etc etc. Zelfs HM!
hoe oud is die dude?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:11 schreef supersof het volgende:
gvd
http://www.hbvl.be/nieuws(...)utm_campaign=seeding
geen ideequote:
Valt enorm mee, ja.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Valt mee. Twee chocolade letters, pakje speculaas, marsepein, gevuld speculaas en dat was het volgens mij.
Meer hadden ze niet en ik ben zelf niet zo'n fan van speculaasquote:Op donderdag 5 december 2013 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Valt enorm mee, ja.
Ik ga morgen eens de Hoogvliet plunderen van hun strooigoed.
Zou zomaar 18 kunnen zijn ofzo.quote:
Zit er ook nog (groot) verschil in merk ofzo?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hema, kruidvat, etos, bijenkorf etc etc. Zelfs HM!
Lekker strak man.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zou zomaar 18 kunnen zijn ofzo.
Ik kan me niet voorstellen een 13-jarige te ballen
Nee, er is een soort.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:14 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zit er ook nog verschil in merk ofzo?
Ja maar dat weet ik nietquote:Op donderdag 5 december 2013 22:14 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zit er ook nog verschil in merk ofzo?
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zou zomaar 18 kunnen zijn ofzo.
Ik kan me niet voorstellen een 13-jarige te ballen
hehequote:Op donderdag 5 december 2013 22:15 schreef Crack_ het volgende:
Sterker nog, zet mij langs een 13 jarige en je ziet 't verschil amper.
Was dat alles? Jeetjequote:Op donderdag 5 december 2013 22:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Meer hadden ze niet en ik ben zelf niet zo'n fan van speculaas. Morgen ga ik ook nog even naar de Lidl. Na kerst plunderen is wel beter, veel lekkerdere dingen
Nouja, die in ieder geval nietquote:Op donderdag 5 december 2013 22:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar dat weet ik niet.
[..]. Er zijn zát 13 jarige die geowon niveautje van 16 t/m 18 zijn hoor
.
Ahh, dat is een mindere planning jaquote:Op donderdag 5 december 2013 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was dat alles? Jeetje![]()
Ben geen fan van de Lidl, kom er bijna niet meer, ondanks dat de winkel bijna naast me zit.
Met Kerst ligt er veel beter spul, ja. Afgelopen jaren allemaal van die vleespakketten gehaald en dan met vrienden een groot feestmaal
Maar nu doen we het voor Kerst, wat wel jammer is.
Oh, scheelt weer.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:07 schreef Crack_ het volgende:
En Appel, mijn konijn is niet bang voor vuurwerk. Jouwe wel?
Uhuquote:Op donderdag 5 december 2013 22:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh dan was je er vroeg bij
Ahww, sneu welquote:Op donderdag 5 december 2013 22:19 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, scheelt weer.
Die van mij scheet 'm vanmiddag wel een beetje, ja.
Vind het altijd een beetje bizar dat alle vrouwen er zou vroeg bijzijn, vooral in vergelijking met de mannen.quote:
Mja, om nou voor jezelf een hert of lam klaar te gaan maken, rode wijnsaus erbij te maken....te veel moeite.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh, dat is een mindere planning ja. Ach, gewoon voor jezelf ngo keer feestmaal
.
En waarom hou je niet van de lidl?
Ik durfde toen nog amper tegen meisjes te pratenquote:
Hmm.. weird. Jammer joh, lidlquote:Op donderdag 5 december 2013 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind het altijd een beetje bizar dat alle vrouwen er zou vroeg bijzijn, vooral in vergelijking met de mannen.
[..]
Mja, om nou voor jezelf een hert of lam klaar te gaan maken, rode wijnsaus erbij te maken....te veel moeite.
Ik word vaak misselijk van de spullen van de Lidl. Lijkt alsof er iets inzit waar ik niet tegen kan.
Het valt nog enigszins mee, volgens mij kan het erger. Maar het rommelen kan 'ie niet zo waarderen. Als 'ie nou gewoon bij mij zou komen, zodat ik 'm kon troosten...quote:
Mja, ik ging gewoon met veel oudere mensen (vooral jongens) omquote:Op donderdag 5 december 2013 22:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik durfde toen nog amper tegen meisjes te praten
En dat ze op oudere jongens vallen. Dus een 13-jarige jongen die met een 10-11-jarige seks heeft? Gebeurt pittig weinig volgens mijquote:Op donderdag 5 december 2013 22:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm.. weird. Jammer joh, lidl
Ja.. maar denk dat het bij vrouwen wat meer meespeelt om er bij te horen. Bewust of niet
Verwachtte ook neit echt at het met een 13-jarige jongen wasquote:Op donderdag 5 december 2013 22:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, ik ging gewoon met veel oudere mensen (vooral jongens) om. Ik was één van de weinige alternatievelingen in mn dorp en de enige andere waren oudere mensen en dan trek je al gauw naar elkaar toe
.
Gheheehhequote:Op donderdag 5 december 2013 22:21 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Het valt nog enigszins mee, volgens mij kan het erger. Maar het rommelen kan 'ie niet zo waarderen. Als 'ie nou gewoon bij mij zou komen, zodat ik 'm kon troosten...
Zucht.
10-11 is ook nogal jong hequote:Op donderdag 5 december 2013 22:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En dat ze op oudere jongens vallen. Dus een 13-jarige jongen die met een 10-11-jarige seks heeft? Gebeurt pittig weinig volgens mij
En, ging 't?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:22 schreef Omdatappel het volgende:
Net gitaar gespeeld. Dat was echt een half jaar geleden ofzo, jeetje.
Ruilen? Jouw Frits tegen mijn Arnold?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gheheehhe.
Wat doet ie dan eigenlijk?
my pointquote:Op donderdag 5 december 2013 22:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gheheehhe.
Wat doet ie dan eigenlijk?
[..]
10-11 is ook nogal jong he.
12 is toch wel minimale leeftijd ongeveer denk ik. Zullen vast paar jongere zijn maar zelden..
Heb ik wel gehadquote:Op donderdag 5 december 2013 22:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Verwachtte ook neit echt at het met een 13-jarige jongen was
Voor geen meter.quote:
Dat inderdaadquote:Op donderdag 5 december 2013 22:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik durfde toen nog amper tegen meisjes te praten
Hun groente en fruit is wel goed, al heeft de Turk een veel bredere selectie wat dat betreft.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm.. weird. Jammer joh, lidl
Ja.. maar denk dat het bij vrouwen wat meer meespeelt om er bij te horen. Bewust of niet
een 15-jarige met een 12-jarig jochie? Damn, that's newquote:Op donderdag 5 december 2013 22:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb ik wel gehad. Toen ik 15 was had ik een vriendje van toen 12 (ja echt) en die werd 13. Tenminste, ik kan me echt herinneren dat ie 12 was
.
groetjes aan furdiquote:Op donderdag 5 december 2013 22:23 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Voor geen meter.
Maar moest even een stukje spelen en zingen om Furdi iets te laten horen.
Heet jouw konijn Arnold?! Ik dacht sherlock maar dat zal dan wel die van bloempje. zijnquote:Op donderdag 5 december 2013 22:23 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ruilen? Jouw Frits tegen mijn Arnold?
Zielig in een hoekje zitten mopperen voornamelijk. What's new.
Wel tof dat je dat dan gewoon doetquote:Op donderdag 5 december 2013 22:23 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Voor geen meter.
Maar moest even een stukje spelen en zingen om Furdi iets te laten horen.
Nee, ik heb ook één vriendin die nog maagd is. Boeit ook echt niemand wat.. en terecht. Waaom zou dat wat uitmakenquote:Op donderdag 5 december 2013 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat inderdaad
Ik had een meisje om de hoek wonen die ik leuk vond. En iedere keer als ze voorbij fietste en zwaaide, dan hield mijn hoofd op mijn werken.
Of mijn buurmeisje, die verliefd op mij was en dat zei en ik zei: Euh, ok. Ja, ik moet naar huis want we eten vroeg.
Meisjes, keieng man
[..]
Hun groente en fruit is wel goed, al heeft de Turk een veel bredere selectie wat dat betreft.
Ja, misschien wel. In mijn vriendengroep was ik met afstand de eerste, op mijn 16de. Sterker nog, ik ken nog zeker 3 mannen van 27 die maagd zijn. En het boeit niemand wat.
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
een 15-jarige met een 12-jarig jochie? Damn, that's new
Eerste kerstgala, vroeg een meisje of ze met me wilde dansenquote:Op donderdag 5 december 2013 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat inderdaad
Ik had een meisje om de hoek wonen die ik leuk vond. En iedere keer als ze voorbij fietste en zwaaide, dan hield mijn hoofd op mijn werken.
Of mijn buurmeisje, die verliefd op mij was en dat zei en ik zei: Euh, ok. Ja, ik moet naar huis want we eten vroeg.
Meisjes, keieng man
[..]
Hun groente en fruit is wel goed, al heeft de Turk een veel bredere selectie wat dat betreft.
Ja, misschien wel. In mijn vriendengroep was ik met afstand de eerste, op mijn 16de. Sterker nog, ik ken nog zeker 3 mannen van 27 die maagd zijn. En het boeit niemand wat.
Geloof ik wel hoorquote:Op donderdag 5 december 2013 22:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heet jouw konijn Arnold?! Ik dacht sherlock maar dat zal dan wel die van bloempje. zijn.
Nee, wil niet ruilen. Gwhehe, hoe moppert ie dan?! Kan me niet voorstellen wat ie dan doet
[..]
Wel tof dat je dat dan gewoon doet.
[..]
Nee, ik heb ook één vriendin die nog maagd is. Boeit ook echt niemand wat.. en terecht. Waaom zou dat wat uitmaken
[..]. Was een liefje hoor
Sherlock is die van Bloem, ja.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heet jouw konijn Arnold?! Ik dacht sherlock maar dat zal dan wel die van bloempje. zijn.
Nee, wil niet ruilen. Gwhehe, hoe moppert ie dan?! Kan me niet voorstellen wat ie dan doet
Vind het doodeng.quote:[..]
Wel tof dat je dat dan gewoon doet.
Achja, ik denk dat het wel mee valt met hoe gek het was als je ons zagquote:Op donderdag 5 december 2013 22:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geloof ik wel hoorJe ziet het alleen niet vaak
Baas van jequote:Op donderdag 5 december 2013 22:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eerste kerstgala, vroeg een meisje of ze met me wilde dansen
Ze zei ''Weet ik nog niet"
Ik was boos. Boooooosss. Maar mijn vrienden vonden mij een baas dat ik het durfde te vragen.
Dat vraag ik me ook af, maar er zijn genoeg mensen die ik heb gekend die het wel enorm belangrijk vonden. Vooral bij bijbanen enzo, dat ze een beetje cool gaan lopen doen over hoeveel ze al het bed in hebben gepraat.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook één vriendin die nog maagd is. Boeit ook echt niemand wat.. en terecht. Waaom zou dat wat uitmaken
Hahaha, gewoon doen joh. Is leukquote:Op donderdag 5 december 2013 22:28 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Sherlock is die van Bloem, ja.Al die konijnen ook.
Gewoon een beetje onzinnig brommen. Negen van de tien keer slaat het nergens op wat 'ie doet.
[..]
Vind het doodeng.
Heb op één van onze eerste dates voor 'm gezongen, maar nu durf ik het eigenlijk niet meer... Logica is ver te zoeken.
jaquote:Op donderdag 5 december 2013 22:27 schreef Ezell het volgende:
nauwelijks eten in huis
honger
zal ik ontbijt nemen als avondsnack?
Dat vind ik ook stom joh. Serieus, het kan mij écht niet schelen. Ik snap het als je het zelf vervelend vind omdat je er wel behoefte aan hebt maar dat is het dan ook..quote:Op donderdag 5 december 2013 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Baas van je
[..]
Dat vraag ik me ook af, maar er zijn genoeg mensen die ik heb gekend die het wel enorm belangrijk vonden. Vooral bij bijbanen enzo, dat ze een beetje cool gaan lopen doen over hoeveel ze al het bed in hebben gepraat.
Ik heb soms van die momenten dat mijn hersenen uit gaan. Gewoon blank en er voor gaan. 9/10 keren heb ik 0 kans. Maar dan ook echt 0quote:
Dat vindt hij ook.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaha, gewoon doen joh. Is leuk.
Waarom zou je 0 kans hebben?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb soms van die momenten dat mijn hersenen uit gaan. Gewoon blank en er voor gaan. 9/10 keren heb ik 0 kans. Maar dan ook echt 0
Soms weet je dat gewoonquote:Op donderdag 5 december 2013 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom zou je 0 kans hebben?
Niet zo negatief.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb soms van die momenten dat mijn hersenen uit gaan. Gewoon blank en er voor gaan. 9/10 keren heb ik 0 kans. Maar dan ook echt 0
Ik koop nooit zoveel dingen tegelijk. En gisteren heb ik boodschappen gedaan bij de HEMA.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:29 schreef Crack_ het volgende:
Ezell, regel je boodschappen nu eens goed.
Maar 1/10 keer lukt het dus wel?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Soms weet je dat gewoon
Je leeft op rookworsten?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik koop nooit zoveel dingen tegelijk. En gisteren heb ik boodschappen gedaan bij de HEMA.
zo'n actie is maar 1 keer gelukt en dat is de eerste zoen met mijn ex. En ik heb afgelopen weekend in de kroeg een nummer gehosseld. That's a firstquote:Op donderdag 5 december 2013 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar 1/10 keer lukt het dus wel?
Achteraf gezien, 0 kans, wtf was i thinkingquote:
Nog een gevoelige snaar weten te raken?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:22 schreef Omdatappel het volgende:
Net gitaar gespeeld. Dat was echt een half jaar geleden ofzo, jeetje.
Dus 1 keer een zoen waar een relatie uit voortkwam en nu een nummer. Nice.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zo'n actie is maar 1 keer gelukt en dat is de eerste zoen met mijn ex. En ik heb afgelopen weekend in de kroeg een nummer gehosseld. That's a first
Maar verder eindigt alles heeeeeeel fucking awkward
I know, dat heb ik zelfs vaker gezegd hier op de foks.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:38 schreef Crack_ het volgende:
VA, uiteindelijk ontmoet je wel gewoon iemand. Meestal is dat niet met uitgaan oid
.
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit op iemand afgestapt
wow, dat is mij nog nooit opgevallenquote:Op donderdag 5 december 2013 22:38 schreef Crack_ het volgende:
VA, uiteindelijk ontmoet je wel gewoon iemand. Meestal is dat niet met uitgaan oid
.
Ghehequote:Op donderdag 5 december 2013 22:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
wow, dat is mij nog nooit opgevallenmaar meestal hoor je wel iets anders, ja
Ik ook nietquote:Op donderdag 5 december 2013 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou echt niet weten wat ik zou moeten doen.![]()
![]()
Nouja, het verhaal van mijn ex is eigenlijk best een leuke. Hoe het begon danquote:Op donderdag 5 december 2013 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus 1 keer een zoen waar een relatie uit voortkwam en nu een nummer. Nice.
Ik ben nog nooit op iemand afgestapt
?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
wow, dat is mij nog nooit opgevallenmaar meestal hoor je wel iets anders, ja
Jaquote:Op donderdag 5 december 2013 22:43 schreef Ezell het volgende:
Vinden jullie het ook een tikkeltje eng als iemand op straat naar je nummer vraagt of je uitvraagt?
Niet?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:42 schreef Crack_ het volgende:
En met uitgaan is het vaak ook wel zo triest dat wanneer je niet meteen diezelfde avond nog met een gast zoent het vanuit die gast ook niet meer hoeft. Nou okay.
op straat? Ja.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:43 schreef Ezell het volgende:
Vinden jullie het ook een tikkeltje eng als iemand op straat naar je nummer vraagt of je uitvraagt?
Nope, van die gasten die perse willen zoenen op de eerste avondquote:Op donderdag 5 december 2013 22:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet?Dan ken ik rare mensen
Een jaar geleden kwam zo'n zwerverachtige vent naar mij toe van in de dertig. Dat was wel naar.quote:
Wat deed je?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een jaar geleden kwam zo'n zwerverachtige vent naar mij toe van in de dertig. Dat was wel naar.
Ja, waar refereer je naar?quote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nope, van die gasten die perse willen zoenen op de eerste avond. Zijn er echt veeel
!
"Nee. Sorry, maar ik ken je niet." En daarna nog een keer moeten herhalen toen hij vroeg waarom niet. Vervolgens maar gewoon ergens anders naartoe gelopen (was aan het wachten).quote:
Ik snap jou niet?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, waar refereer je naar?
Haha, ja dat is echt heel ongemakkelijkquote:Op donderdag 5 december 2013 22:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
"Nee. Sorry, maar ik ken je niet." En daarna nog een keer moeten herhalen toen hij vroeg waarom niet. Vervolgens maar gewoon ergens anders naartoe gelopen (was aan het wachten).
[..]
Ik snap jou niet?
Iedereen mag je en daarna niet meer?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Bij mij is het vaak andersom crackie.
ik jou ook nietquote:Op donderdag 5 december 2013 22:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
"Nee. Sorry, maar ik ken je niet." En daarna nog een keer moeten herhalen toen hij vroeg waarom niet. Vervolgens maar gewoon ergens anders naartoe gelopen (was aan het wachten).
[..]
Ik snap jou niet?
Ik kan goed oppervlakkig vrienden maken jaquote:Op donderdag 5 december 2013 22:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Iedereen mag je en daarna niet meer?
Waarom loopt t dan stuk?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan goed oppervlakkig vrienden maken ja
Met uitgaan maakte ik altijd van die rare dingen meequote:Op donderdag 5 december 2013 22:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Sowieso.. met uitgaan enzo vertrouw ik jongens al niet. Dus dat zou 'm sowieso niet worden.
Baas dat je bentquote:Op donderdag 5 december 2013 22:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nouja, het verhaal van mijn ex is eigenlijk best een leuke. Hoe het begon dan
Een vriend van me postte op facebook dat ie met zijn vriendin pannekoeken aan het bakken was, dus ik zeg ''Kom maar door'' waarop ik geantwoord kreeg "how about no"
Een onbekend meisje reageerde dat ze die best voor me wilde bakken, grappend.
Een friendrequest, msn en wat gegrap later besloten we het echt te doen.
Dus een week na die status stond ik in Den Haag pannenkoeken te pakken. En toen hadden we al gezoend.
Weet niet, ik ben gewoon niet zo'n aangenaam persoon.quote:
Zoals?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met uitgaan maakte ik altijd van die rare dingen mee![]()
Niet verkeerd, maar wel raar.
[..]
Baas dat je bent
Hoe lang heeft de relatie geduurd?
Ja, hoezo niet dan?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet niet, ik ben gewoon niet zo'n aangenaam persoon.
Ik schijn raar te worden na te tijdje.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:45 schreef Crack_ het volgende:
Sowieso heb ik altijd het idee dat niemand mij leuk vindt als ze me zo zien oid. Maar dat ze me eerst moeten leren kennen voordat ze me leuk vinden. Dat is ook wat ik veel hoor van mensen. Dat iedereen op het begin denkt van "wat is dat voor raar/irritant blabla weet ik het- wijf" en daarna vinden ze me pas aardig
. Wat ik echt heel kut vind
!
Ja.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, ja dat is echt heel ongemakkelijk
Oh echt? Maar raar dat mensen daarna op je afknappen?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik schijn raar te worden na te tijdje.![]()
[..]
Ja.Was ongemakkelijker toen ik een keer op mijn fiets bij een stoplicht zat te wachten. Ineens uit het niets rechts van mij: "Wauw, ben jij *insert afkomst*? Die zijn altijd zo knap. Ga een keer met mij uit!
" Ik zat daar echt van: "
![]()
". Daar stonden nog best veel mensen bij die ook op het stoplicht aan het wachten waren. Wel kudos voor zijn lef, dat wel.
5 maandenquote:Op donderdag 5 december 2013 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met uitgaan maakte ik altijd van die rare dingen mee![]()
Niet verkeerd, maar wel raar.
[..]
Baas dat je bent
Hoe lang heeft de relatie geduurd?
Dat is juist positief.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:45 schreef Crack_ het volgende:
Sowieso heb ik altijd het idee dat niemand mij leuk vindt als ze me zo zien oid. Maar dat ze me eerst moeten leren kennen voordat ze me leuk vinden. Dat is ook wat ik veel hoor van mensen. Dat iedereen op het begin denkt van "wat is dat voor raar/irritant blabla weet ik het- wijf" en daarna vinden ze me pas aardig
!
Nog niet officieel, maar er is shit gaande bij zijn huisquote:
Nou ja, zodra mensen je leren kennen vinden ze je wel aardig/leuk, dus je innerlijk bevalt ze wel. Je kan het ook als compliment opvatten.quote:
Geen idee, maar ik bedoel in het algemeen hè.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh echt? Maar raar dat mensen daarna op je afknappen?
Ja, lef wel.. maar zou diegene daar ooit iemand mee krijgen denk je?
Nee, ik heb CNN op staan.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
jij luistert ook 3FM?
Het wordt alleen maar beter. En je houdt de mensen die verder kijken dan hun neus lang isquote:
95 is een gezegende leeftijdquote:Op donderdag 5 december 2013 22:51 schreef Crack_ het volgende:
Ja, Mandela is dood. Nou ik ben best blij voor die man eigenlijk. Had 't idee dat die man eigenlijk al dood is maar ze deden er ALLES aan om 'm levend te houden. Genoeg is genoeg. Wel RIP ofc.
Helemaal mee eens. Ik had mezelf allang een spuitje gegevenquote:Op donderdag 5 december 2013 22:51 schreef Crack_ het volgende:
Ja, Mandela is dood. Nou ik ben best blij voor die man eigenlijk. Had 't idee dat die man eigenlijk al dood is maar ze deden er ALLES aan om 'm levend te houden. Genoeg is genoeg. Wel RIP ofc.
Ja dat wel maar in de praktijk is het best lastig omdat je niet vaak mensen tegenkomt die verder willen kijken dan hun eerste indrukquote:Op donderdag 5 december 2013 22:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nou ja, zodra mensen je leren kennen vinden ze je wel aardig/leuk, dus je innerlijk bevalt ze wel. Je kan het ook als compliment opvatten.
Nooit last vanquote:Op donderdag 5 december 2013 22:43 schreef Ezell het volgende:
Een vrouw die mij nodig had om te bepalen of implantaten beter voelde dan echte borsten. Moest ik haar en haar vriendin vergelijken.quote:
Ik ook..quote:Op donderdag 5 december 2013 22:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik had mezelf allang een spuitje gegeven
hahahahahquote:Op donderdag 5 december 2013 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een vrouw die mij nodig had om te bepalen of implantaten beter voelde dan echte borsten. Moest ik haar en haar vriendin vergelijken.![]()
Of het meisje dat thuis een enorme hoeveel speelgoed en sm-gereedschap had liggen en wilde dat ik dit op haar gebruikte. Vooral zo'n grote zweep, had zo'n ding nog nooit vast gehad.
Of de keer dat ik wakker werd in een kamer die op slot zat, tering eng.
Een keer dat een oude kerel mij niet alleen liet omdat hij dacht dat ik gay was.
De keer dat een vent naakt in de wc zat te wachten en ik binnenkwam.
Keer was ik aan het dansen met een meisje in de disco, bleek dat meisje veeeeeeeeeeeeeeel te jong te zijn. Ik wist niet hoe snel ik weg moest komen.
Same I guessquote:Op donderdag 5 december 2013 22:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Bij mij is het vaak andersom crackie.
heb ik ook altijdquote:Op donderdag 5 december 2013 22:45 schreef Crack_ het volgende:
!
Respectable leeftijd. Ik zie het nu pas na jouw bericht eroverquote:
True true, mensen zijn oppervlakkig. Het kost tijd om iemand te waarderen om hoe die persoon echt is.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat wel maar in de praktijk is het best lastig omdat je niet vaak mensen tegenkomt die verder willen kijken dan hun eerste indruk. Voor de rest wel positief ja
.
quote:
Ik ben veel te bang creepy over te komenquote:Op donderdag 5 december 2013 22:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Jullie zitten zeker aan de andere kant... Meisjes op straat lastigvallen.
Nee, ik ben een beetje het type dat veel alleen is en ook soms best vaak alleen wil zijnquote:Op donderdag 5 december 2013 22:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Jullie zitten zeker aan de andere kant... Meisjes op straat lastigvallen.
Zijn die heel uitgebreid? De HEMA hier beperkt zich volgens mij tot taart en rookworsten.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je weet dat de HEMA in de winkel ook supermarkten heeft?
Helloquote:
Nog sinterklaas gevierd in London Stu?quote:
Jaquote:Op donderdag 5 december 2013 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Understatement.
Vedomme wat oud, 95.
Mensen die net zo 'raar' zijn als ik.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
True true, mensen zijn oppervlakkig. Het kost tijd om iemand te waarderen om hoe die persoon echt is.
Beetje zelfvertrouwen kan geen kwaad.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Achteraf gezien, 0 kans, wtf was i thinking
Nee, dat doe ik al niet meer sinds ik 10 ben denk ikquote:Op donderdag 5 december 2013 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hello
[..]
Nog sinterklaas gevierd in London Stu?
Die van mijn vriend.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:37 schreef Muto het volgende:
[..]
Nog een gevoelige snaar weten te raken?
Ja, je kan daar ook groente en vlees halen.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:55 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zijn die heel uitgebreid? De HEMA hier beperkt zich volgens mij tot taart en rookworsten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |