Zou zomaar 18 kunnen zijn ofzo.quote:
Zit er ook nog (groot) verschil in merk ofzo?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hema, kruidvat, etos, bijenkorf etc etc. Zelfs HM!
Lekker strak man.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zou zomaar 18 kunnen zijn ofzo.
Ik kan me niet voorstellen een 13-jarige te ballen
Nee, er is een soort.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:14 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zit er ook nog verschil in merk ofzo?
Ja maar dat weet ik nietquote:Op donderdag 5 december 2013 22:14 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zit er ook nog verschil in merk ofzo?
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zou zomaar 18 kunnen zijn ofzo.
Ik kan me niet voorstellen een 13-jarige te ballen
hehequote:Op donderdag 5 december 2013 22:15 schreef Crack_ het volgende:
Sterker nog, zet mij langs een 13 jarige en je ziet 't verschil amper.
Was dat alles? Jeetjequote:Op donderdag 5 december 2013 22:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Meer hadden ze niet en ik ben zelf niet zo'n fan van speculaas. Morgen ga ik ook nog even naar de Lidl. Na kerst plunderen is wel beter, veel lekkerdere dingen
Nouja, die in ieder geval nietquote:Op donderdag 5 december 2013 22:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar dat weet ik niet.
[..]. Er zijn zát 13 jarige die geowon niveautje van 16 t/m 18 zijn hoor
.
Ahh, dat is een mindere planning jaquote:Op donderdag 5 december 2013 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was dat alles? Jeetje![]()
Ben geen fan van de Lidl, kom er bijna niet meer, ondanks dat de winkel bijna naast me zit.
Met Kerst ligt er veel beter spul, ja. Afgelopen jaren allemaal van die vleespakketten gehaald en dan met vrienden een groot feestmaal
Maar nu doen we het voor Kerst, wat wel jammer is.
Oh, scheelt weer.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:07 schreef Crack_ het volgende:
En Appel, mijn konijn is niet bang voor vuurwerk. Jouwe wel?
Uhuquote:Op donderdag 5 december 2013 22:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh dan was je er vroeg bij
Ahww, sneu welquote:Op donderdag 5 december 2013 22:19 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, scheelt weer.
Die van mij scheet 'm vanmiddag wel een beetje, ja.
Vind het altijd een beetje bizar dat alle vrouwen er zou vroeg bijzijn, vooral in vergelijking met de mannen.quote:
Mja, om nou voor jezelf een hert of lam klaar te gaan maken, rode wijnsaus erbij te maken....te veel moeite.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh, dat is een mindere planning ja. Ach, gewoon voor jezelf ngo keer feestmaal
.
En waarom hou je niet van de lidl?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |