Vanmiddag gedaan. Ging ongeveer zo:quote:Op donderdag 5 december 2013 21:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien moet je het weer eens in de VBL SC proberen Cachie.
sup?quote:
Zou jij het met zo iemand volhouden?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:04 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
I knoooooow.Ik zou bijna met 'm trouwen. Kon ik 'm nog maar een keer zien zoals toen ik 'm nog niet had gezien ditdat.
je bent zo geliefdquote:Op donderdag 5 december 2013 22:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vanmiddag gedaan. Ging ongeveer zo:
Hallo
-Rot op
-Ga weg
-je komt alleen maar trollen
Weet ik niet.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zou jij het met zo iemand volhouden?
Die gast kijkt recht door je heen
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Maar hij is wel een lekker ding.
Is positieve aandacht niet een stuk fijner?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als ik aandacht te kort kom dan moet ik daar zijn ja.
Het was meer sarcasme.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is positieve aandacht niet een stuk fijner?
Valt mee. Twee chocolade letters, pakje speculaas, marsepein, gevuld speculaas en dat was het volgens mijquote:Op donderdag 5 december 2013 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog allemaal chocoladeletters en kruidnoten gekocht?
Bedankt.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hema, kruidvat, etos, bijenkorf etc etc. Zelfs HM!
hoe oud is die dude?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:11 schreef supersof het volgende:
gvd
http://www.hbvl.be/nieuws(...)utm_campaign=seeding
geen ideequote:
Valt enorm mee, ja.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Valt mee. Twee chocolade letters, pakje speculaas, marsepein, gevuld speculaas en dat was het volgens mij.
Meer hadden ze niet en ik ben zelf niet zo'n fan van speculaasquote:Op donderdag 5 december 2013 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Valt enorm mee, ja.
Ik ga morgen eens de Hoogvliet plunderen van hun strooigoed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |