Ja, wel goed thanks. Hoe komt het dat je hier niet meer zoveel bent en hoe is het met jou?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:47 schreef Spatieloos het volgende:
Alles goed Stu? Ik praat niet meer zo veel meer met je omdat ik er niet meer zo vaak ben hierzo en hoi!
geen tc voor mij manquote:Op donderdag 5 december 2013 21:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Probeer /r/nofap. Dat houd je wel een paar jaar bezig!
Of kom TC!
Ik was tijdje verslaafd aan Civilization V en ehhh ja ik weet niet, ik vond FOK! niet meer zo leuk dat is zo'n sinus en nu ga ik het weer leuk vinden denk ik, en beetje druk met school denk ik ook wel ja.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, wel goed thanks. Hoe komt het dat je hier niet meer zoveel bent en hoe is het met jou?
Heb gisteren 1 spel gespeeld, is best leuk.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik was tijdje verslaafd aan Civilization V en ehhh ja ik weet niet, ik vond FOK! niet meer zo leuk dat is zo'n sinus en nu ga ik het weer leuk vinden denk ik, en beetje druk met school denk ik ook wel ja.
Ik was ziek, nog heel klein beetje nu, maar zometeen ben ik beter en dan voel ik me heel goed
Verder voel ik me steeds positiever in het leven staan en groeit mijn zelfvertrouwen met de dag. Vorig jaar was ik een negatieve onzekere jongen en nu ben ik een coole aardige perfecte arrogante bijna zelfverzekerde positieve jongen
geen zin in met mijn vermoeide hoofdquote:
1 spelquote:Op donderdag 5 december 2013 21:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb gisteren 1 spel gespeeld, is best leuk.
Klinkt als een goede ontwikkelingquote:Op donderdag 5 december 2013 21:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik was tijdje verslaafd aan Civilization V en ehhh ja ik weet niet, ik vond FOK! niet meer zo leuk dat is zo'n sinus en nu ga ik het weer leuk vinden denk ik, en beetje druk met school denk ik ook wel ja.
Ik was ziek, nog heel klein beetje nu, maar zometeen ben ik beter en dan voel ik me heel goed
Verder voel ik me steeds positiever in het leven staan en groeit mijn zelfvertrouwen met de dag. Vorig jaar was ik een negatieve onzekere jongen en nu ben ik een coole aardige perfecte arrogante bijna zelfverzekerde positieve jongen
Okay dan niet. Ga anders fantasiebowlen ofzo! Of ga youtube filmpjes kijken of een film of ga je Facebook voor de 7e keer vandaag checken of zet Google Calender als je startpagina voor een betere planning/agenda zoals ik gisteren heb gedaan.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
geen zin in met mijn vermoeide hoofd
1 potje. Even met een vriendquote:
Oooooh zooo. Ja ik speel meestal gewoon van die lange games tegen AI met langzaam en huge map dus ik dacht, 1 spel in 1 dag huh dat kan toch niet, maar was vergeten dat je natuurlijk ook gewoon keisnel een potje kan doen met je beste vriend. Ik heb nog nooit online gedaanquote:Op donderdag 5 december 2013 21:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
1 potje. Even met een vriend
lol kijk hier allemaal, deze jongen heeft geen webcam.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar ik ben bang dat ik word uitgelachen omdat ik geen webcam heb
Hahhahahaha wat een skklquote:Op donderdag 5 december 2013 22:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
lol kijk hier allemaal, deze jongen heeft geen webcam.
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
lol kijk hier allemaal, deze jongen heeft geen webcam.
I knoooooow.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
appel, sherlock is awesooooooome
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |