Ik vergeet altijd dat Dennis een supergoede mol was. Dat dan weer wel. Maar bij ER is het drie keer niks. Stiefelt een beetje rond alsof hij op vakantie is.quote:
Die aflevering waar ze lieten zien hoe die het fliktequote:Op donderdag 5 december 2013 20:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd dat Dennis een supergoede mol was. Dat dan weer wel. Maar bij ER is het drie keer niks. Stiefelt een beetje rond alsof hij op vakantie is.
Is ego de mol?quote:Op donderdag 5 december 2013 20:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd dat Dennis een supergoede mol was. Dat dan weer wel. Maar bij ER is het drie keer niks. Stiefelt een beetje rond alsof hij op vakantie is.
Wilde het net zeggenquote:Op donderdag 5 december 2013 20:53 schreef Redefine het volgende:
Het is al afgelopen, voordat ze op één balk gestaan hebben
Die hebben blijkbaar hun geluid gefilterd.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:53 schreef tralalala het volgende:
[..]
[..]
Huh, er zijn fans van Anna?
Rijstkorrels geteld.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:53 schreef muzas het volgende:
anna![]()
Wat heeft die nu eigenlijk gepresteerd op dat eiland?
tot volgende weekquote:Op donderdag 5 december 2013 20:53 schreef Redefine het volgende:
Het is al afgelopen, voordat ze op één balk gestaan hebben
Jan/sef/geza/hansquote:
Hansquote:Op donderdag 5 december 2013 20:55 schreef AF_ het volgende:
[..]
Jan/sef/geza/hans
Dat was een mooie finale geweest
Hoe ze de hele dag op dr luie reet zat?quote:
Die had niet eens op 4 balken blijven staan.quote:
Ze is toch lievquote:Op donderdag 5 december 2013 20:56 schreef Revanches het volgende:
[..]
Hoe ze de hele dag op dr luie reet zat?
quote:Op donderdag 5 december 2013 20:56 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Die had niet eens op 4 balken blijven staan.
Dat zeker. mocht hem ook niet maarjaquote:Op donderdag 5 december 2013 20:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hansno way. Blij dat die gast weg is.
Kan zo 2 dingen bedenkenquote:Op donderdag 5 december 2013 20:56 schreef IMShuuul het volgende:
[..]
Die voegde al helemaal niks toe
Links én rechtsquote:
Als die überhaupt al niet als eerste was afgevallen, was ze er zelf wel afgesprongen, nadat de eerste viel. Want dan was ze in ieder geval niet laatstequote:
Inderdaad, de sterke kandidaten. En leukere televisie!quote:Op donderdag 5 december 2013 20:55 schreef AF_ het volgende:
[..]
Jan/sef/geza/hans
Dat was een mooie finale geweest
omdat je elk jaar ter vergeefs hoopt dat het weer de kwaliteit heeft van de eerste seizoenenquote:Op donderdag 5 december 2013 20:57 schreef Guanabana het volgende:
Wat ben ik blij als dit seizoen erop zit.
Jaja, inb4 'waarom kijk je dan nog'.
Die was er zo dichtbij.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:58 schreef superniger het volgende:
WiWa had vorig jaar moeten winnen
lekker tochquote:Op donderdag 5 december 2013 20:58 schreef RensAjacied het volgende:
Wedden dat Geraldine en Anna elkaar na de Expeditie een keer hebben gebeft?
Ik keek omdat ik benieuwd was naar Kranenborg, maar dat bleek een lul te zijn.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:58 schreef superniger het volgende:
[..]
omdat je elk jaar ter vergeefs hoopt dat het weer de kwaliteit heeft van de eerste seizoenen
ik denk al tijdens hoorquote:Op donderdag 5 december 2013 20:58 schreef RensAjacied het volgende:
Dan mag ik natuurlijk ook niet verklappen dat Rambo er daarna uit gaatquote:
Zelfde hier. Viel echt tegen.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik keek omdat ik benieuwd was naar Kranenborg, maar dat bleek een lul te zijn.
quote:Op donderdag 5 december 2013 20:58 schreef RensAjacied het volgende:
geylquote:
Was wel een leuke reisleider.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:00 schreef Jula123 het volgende:
[..]
Zelfde hier. Viel echt tegen.
Volgend jaar Julius?
Die zakt door de evenwichtsbalk heen.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:00 schreef Jula123 het volgende:
[..]
Zelfde hier. Viel echt tegen.
Volgend jaar Julius?
quote:Op donderdag 5 december 2013 21:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zakt door de evenwichtsbalk heen.
wel handig, kan je gelijk je tanden flossenquote:
Waren daar maar beelden van. Edith wel even wegsturen.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:01 schreef muzas het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor ze dat ze dat wel ná die prijs met dat/die bad/douche gedaan hebben
extra vislucht ookquote:Op donderdag 5 december 2013 21:01 schreef MissJ het volgende:
[..]
wel handig, kan je gelijk je tanden flossen
Ze hebben scheermesjes. En waarschijnlijk een douche en wc iets verderopquote:
Elkaars vieze kutje schoonlikken, dat is echt liefde.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Waren daar maar beelden van. Edith wel even wegsturen.
Na/tijdens het douchemoment hequote:Op donderdag 5 december 2013 21:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Elkaars vieze kutje schoonlikken, dat is echt liefde.
Komt omdat je dom bentquote:Op donderdag 5 december 2013 21:02 schreef RensAjacied het volgende:
Op televisie onweert het en hier nu ook. Ik denk gelijk aan illuminatie
Ook geil, wel minder uberliefdequote:Op donderdag 5 december 2013 21:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Na/tijdens het douchemoment he
quote:
Valt wel mee volgens mij.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:04 schreef AF_ het volgende:
Ligt het aan mij of is het slechter weer dan voorgaande edities
Dank je, ik had mn abacus er al bijgehaald.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:04 schreef Redefine het volgende:
Net iets meer dan een maand duurt het dus voor ze (net zoals voorgaande BN'er jaren).
Ja dat ligt aan jouquote:Op donderdag 5 december 2013 21:04 schreef AF_ het volgende:
Ligt het aan mij of is het slechter weer dan voorgaande edities
quote:Op donderdag 5 december 2013 21:04 schreef muzas het volgende:
[..]
Dank je, ik had mn abacus er al bijgehaald.
quote:
Oke my badquote:
Het lijkt vandaag haast wel andersom. Dat de reclames worden onderbroken met ER...quote:Op donderdag 5 december 2013 21:05 schreef Guanabana het volgende:
Fuck zeg, wat hebben we nu helemaal gezien tussen de reclames door
Reclames zijn wel interessanterquote:Op donderdag 5 december 2013 21:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het lijkt vandaag haast wel andersom. Dat de reclames worden onderbroken met ER...
En dan hebben we de reclames voor hun andere topprogramma's nog niet gehadquote:
Dan hebben we in ieder gevaltijd genoeg om wat drinken te pakken.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het lijkt vandaag haast wel andersom. Dat de reclames worden onderbroken met ER...
Ik kan amper nog typen door de verzuringquote:Op donderdag 5 december 2013 21:07 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
pfff, moest net nieuw bier halen uit de koelkast, benen helemaal verzuurd nu
quote:Op donderdag 5 december 2013 21:07 schreef superniger het volgende:
Ze missen tegenwoordig een type als Frans. ( vanaf 7:00 )
Daar kunnen ze bij ER het hele seizoen van etenquote:Op donderdag 5 december 2013 21:08 schreef Guanabana het volgende:
Zo, dat dikke wijf bij the Voice. Man the harpoons. En dat zeg ik niet snel.
Ik wil wel een seizoen zien met mark rutte, geert wilders, samson, van nieuwkerk en koos speequote:Op donderdag 5 december 2013 21:08 schreef pindaplukker het volgende:
Beter is het de volgende keer weer met random mensen ipv die debiele bn'ers.
Die "bn'ers" zijn zo nep als ik weet niet wat.
Dat lijkt mij ook wel tof! En dan wel de ouderwetse manier, met eten zoeken ipv krijgen enzo.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:09 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ik wil wel een seizoen zien met mark rutte, geert wilders, samson, van nieuwkerk en koos spee
Je hebt hier niet zon stekkertje met van dat muggen spul he? Want IK BEN ZE BEU!!"quote:Op donderdag 5 december 2013 21:09 schreef tralalala het volgende:
http://www.expeditierobinson.net/index.php?p=er4-bjorn
Bjorn quotes
Geert zal dan wel na een paar afleveringen vanzelf opstappen.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:09 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ik wil wel een seizoen zien met mark rutte, geert wilders, samson, van nieuwkerk en koos spee
Celebs jonge, camera uit en ze komen met het eten aanlopen.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:12 schreef Tito_Otis het volgende:
Paulien is de enige die ik dit seizoen heb zien vissen. Fruit en rijst in overvloed. Alleen Zimra en Nega hebben afgezien
en nummer 2 erachteraanquote:Op donderdag 5 december 2013 21:13 schreef Redefine het volgende:
Daar is het eerste Emmy winnende programma van RTL5 al hoor
en vooral niet uitzendenquote:Op donderdag 5 december 2013 21:14 schreef Redefine het volgende:
Zet de Oh Oh Cherso types en Roy Donders ook op een eiland. Alleen dan wel daar achterlaten natuurlijk.
Nico Dijkshoorn en Giel erbij en een bom erop.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:14 schreef tralalala het volgende:
Eigenlijk moet je allemaal zeikerds op het eiland zetten als Prem, Jan Mulder enzo
Lekker aan irriteren
altijdquote:
Geylquote:
Natuurlijk wel, we moeten er zeker van zijn dat we ze er niet meer zijn he.quote:
quote:
Ik zie dan af van kijkenquote:Op donderdag 5 december 2013 21:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, we moeten er zeker van zijn dat we ze er niet meer zijn he.
Ze willen iemand die meer bij het niveau van Dennis past.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:15 schreef superniger het volgende:
[..]
Ze gaan haar vervangen door Nicolette Kluiver
Mja, wel jammer, maar ik vind Nicolette wel geschikt denk ik.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:15 schreef superniger het volgende:
[..]
Dat wordt zo'n faalquote:Op donderdag 5 december 2013 21:15 schreef superniger het volgende:
[..]
en waar moeten wij ons dan irriteren?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:15 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nico Dijkshoorn en Giel erbij en een bom erop.
quote:Op donderdag 5 december 2013 21:15 schreef superniger het volgende:
[..]
Neeeeee?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:15 schreef superniger het volgende:
[..]
na 1 en bij de 2e gaat ze door de verzuring heenquote:Op donderdag 5 december 2013 21:16 schreef Redefine het volgende:
Na hoeveel pijlen is Edith verzuurd?
Rookworst eten.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:16 schreef RensAjacied het volgende:
Ik was ff weg. Wat is de opdracht?
Dat is traditie dat niemand de opdracht meekrijgt...quote:Op donderdag 5 december 2013 21:16 schreef RensAjacied het volgende:
Ik was ff weg. Wat is de opdracht?
Same herequote:Op donderdag 5 december 2013 21:16 schreef Guanabana het volgende:
Heb weer eens niet geluisterd naar de uitleg
Ditquote:Op donderdag 5 december 2013 21:16 schreef Guanabana het volgende:
Heb weer eens niet geluisterd naar de uitleg
Evi en Roos wel. Lotte was verschrikkelijk.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:17 schreef superniger het volgende:
EPH met Evi, lotte of Roos was gewoon top
Dat is die ook reisprogramma's deed toch?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Evi en Roos wel. Lotte was verschrikkelijk.
Kan wel. Is alweer een tijd geleden.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:18 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat is die ook reisprogramma's deed toch?
Het wordt wel erg dubieus in beeld gebracht ja.quote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 21:20 schreef RensAjacied het volgende:
Ik weet niet of dit wel echt is.
Inderdaadquote:Op donderdag 5 december 2013 21:20 schreef RensAjacied het volgende:
want?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:20 schreef RensAjacied het volgende:
Alsof Kees zoiets zou gaan acterenquote:Op donderdag 5 december 2013 21:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ziet er nep uit, kijk hoe het gefilmd is.
Sowieso superrare proef.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:21 schreef Bayswater het volgende:
Vreemd dat het tijdelement weg is.
Erg vreemd ja.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:21 schreef Bayswater het volgende:
Vreemd dat het tijdelement weg is.
Vroeger was ze blond, dus kans is groot.quote:
Dat verklaard het als je haar hoort praten over dat boogschietenquote:Op donderdag 5 december 2013 21:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vroeger was ze blond, dus kans is groot.
quote:Op donderdag 5 december 2013 21:23 schreef Lindgren. het volgende:
Edith.![]()
![]()
Ik hoop echt keihard dat Geraldine wint.
quote:Op donderdag 5 december 2013 21:23 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Dat leek echt helemaal nergens op
Dat kon hij ook. Hij kon na het eerste deel wachten totdat Edith klaar was.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:23 schreef Guanabana het volgende:
Superoneerlijk, zij kon op haar dooie akkertje alles doen.
kees ook?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:23 schreef Guanabana het volgende:
Ja, waarom moest hij dan zo snel zijn? Ik vind dit niet eerlijk.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:23 schreef Guanabana het volgende:
Kees ook, maar hij nam zijn tijd nietquote:Op donderdag 5 december 2013 21:23 schreef Guanabana het volgende:
Die was nooit aan schieten toegekomenquote:Op donderdag 5 december 2013 21:25 schreef Redefine het volgende:
Dit is een proef die zelfs Zimra had kunnen winnen![]()
Die had die boog waarschijnlijk gewoon verkeerd om vastgehouden.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:25 schreef Redefine het volgende:
okee...quote:Op donderdag 5 december 2013 21:25 schreef Guanabana het volgende:
Hoop dat ze elkaar zometeen gaan beffen van vreugde, valt er nog wat te zien.
quote:Op donderdag 5 december 2013 21:25 schreef Bayswater het volgende:
De finale zal wel heel lang gaan duren met al dat geknuffel.
misschien gaan ze elkaar ook rimmenquote:Op donderdag 5 december 2013 21:25 schreef Guanabana het volgende:
Hoop dat ze elkaar zometeen gaan beffen van vreugde, valt er nog wat te zien.
quote:Op donderdag 5 december 2013 21:26 schreef Geo4kant het volgende:
Sowieso bullshit, Geraldine was er uit gestemd en staat nu in de finale
Die pijl was steeds blijven hangen.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:25 schreef Redefine het volgende:
Nou ja. Van die drie, zou zij dat het meeste verdienen om te winnen. Als ik kijk naar de proeven dan.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:25 schreef AF_ het volgende:
de enige reden waarom geraldine in de finale staat is voor de kijkcijfers
quote:Op donderdag 5 december 2013 21:26 schreef Geo4kant het volgende:
edith ookquote:Op donderdag 5 december 2013 21:26 schreef Geo4kant het volgende:
Zijn de mannen zelf schuldquote:Op donderdag 5 december 2013 21:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja. Van die drie, zou zij dat het meeste verdienen om te winnen. Als ik kijk naar de proeven dan.
Wel bizar dat er twee in de finale staan, waarvan minimaal één er normaal gesproken nooit had kunnen komen.
Edith ook. Als het slechts een van die twee was geweest, had het nog gekund. Want ze hadden best die proef tegen Zimra kunnen winnen.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:26 schreef Geo4kant het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |