Da's inderdaad de visverkoopmarkt, of visveiling, of hoe dat ding ook heet. Mooie architectuur. Maar als ik 'Hamburg sturmfluss' googel, zie ik heel veel vergelijkbare plaatjes. Blijkbaar is het daar elke paar jaar bal, het water staat dan ook normaal gesproken maar een metertje onder de kademuur.quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:34 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Die eerste laag ramen van dat gebouw meer in het midden (dat zal dan wel de visafslag zijn, als dit de vismarkt is?) gaat nog wel onder water komen lijkt mij.
Ja, beetje gevalletje eigen schuld inderdaad.quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:37 schreef superworm het volgende:
[..]
Da's inderdaad de visverkoopmarkt, of visveiling, of hoe dat ding ook heet. Mooie architectuur. Maar als ik 'Hamburg sturmfluss' googel, zie ik heel veel vergelijkbare plaatjes. Blijkbaar is het daar elke paar jaar bal, het water staat dan ook normaal gesproken maar een metertje onder de kademuur.
Maandag word dus gewoon een saaie dag, helaas. Ik weet eigenlijk niet welke accurater is gebleken de afgelopen tijd.quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:53 schreef Lemans24 het volgende:
Hier, ook het Amerikaanse model. Al schijnt het Europese het vaker goed te hebben, toch?
[ afbeelding ]
Europees:
[ afbeelding ]
Tsja, schaalverdeling te kleinquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:23 schreef Kowloon het volgende:
Oei. Ik heb hier data van Hamburg gevonden:
[ afbeelding ]
http://www.bsh.de/aktdat/wvd/StPauli_pgl.htm
Nu daalt het water daar nog steeds. De vorige piek lag op +930 cm, de komende piek gaat tot +1050 cm! Als die foto op het hoogtepunt van de vorige vloed genomen is (meest gunstige geval) gaat er daar dus nog 120 cm bovenop komen bij de komende vloed.
Nou, dat ging prima. Alleen op de provinciale wegen ten noorden van Amsterdam was het af en toe flink aan het stuur hangenquote:Op woensdag 4 december 2013 20:18 schreef JDude het volgende:
Ik mag morgen richting Amsterdam e.o.
Voordeel: mijn voertuig weegt een slordige 2,5 ton. Nadeel: 3m40 hoog.
Ziet er niet goed uit nee.quote:Op vrijdag 6 december 2013 08:29 schreef Barbaaf het volgende:
In Engeland en Schotland gaat het goed mis![]()
http://www.dailymail.co.u(...)ICO=most_read_module
Wind en zon.quote:Op vrijdag 6 december 2013 08:41 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Hier alleen wind en nate sneeuw
In Limburg: blauwe lucht, wel wat flinke wolkendekens, zonnetje en groen gras...quote:Op vrijdag 6 december 2013 08:55 schreef Jor_Dii het volgende:
In Oss is er toch wel een centimetertje sneeuw gevallen.
DE DAG IS PAS 9 UUR EN 28 MINUTEN OUD!!quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:25 schreef Paul het volgende:
HET ZOU TOCH KEIVEEL SNEEUWEN VANDAAG HE? HE? JULLIE HEBBEN GEJOKT TEGEN MIJ! IK ONTHOUD DIT!
STIL!quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
DE DAG IS PAS 9 UUR EN 28 MINUTEN OUD!!
Doorvaren en pepernoten bakken voor volgend jaar jijquote:Op vrijdag 6 december 2013 09:31 schreef SinterkIaas het volgende:
Wat een golven! Kots en kotsmisselijk!!!11!!
Net heeft het in Zandvoort 2 minuten gesneeuwdquote:Op vrijdag 6 december 2013 09:25 schreef Paul het volgende:
HET ZOU TOCH KEIVEEL SNEEUWEN VANDAAG HE? HE? JULLIE HEBBEN GEJOKT TEGEN MIJ! IK ONTHOUD DIT!
Ik zal de zweep nog wel even over de sla..eh...pieten halenquote:Op vrijdag 6 december 2013 09:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Doorvaren en pepernoten bakken voor volgend jaar jij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |