Lijkt me niet zo moeilijk - combi van sluizen zoals in de rest van Zeeland en één of meerdere Maeslantkeringen. Vraag is wie ervoor gaat betalen.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
Bruggedaar wordt deze Amsterdammer wel warm van
Die Westerschelde moeten we in ieder geval gezamelijk oplossen...
Mja, ik geloof dat dit type bescherming een probleem zou zijn voor de haven van Antwerpen en dat ook meteen de reden is dat de flessenhals niet gewoon werd afgesloten maar nog steeds gebruik wordt gemaakt van het oude systeem. Dijken langs de waterweg dus en keermuren in de steden. Een storm als vanavond moet dat wel aankunnen. De vraag blijft wat dat zal geven als er echt eens een serieus kaliber voorbijkomt.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:21 schreef superworm het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo moeilijk - combi van sluizen zoals in de rest van Zeeland en één of meerdere Maeslantkeringen. Vraag is wie ervoor gaat betalen.
quote:Op donderdag 5 december 2013 21:25 schreef kiwiko het volgende:
Nooit geweten dat er in Engeland ook zo een grote watersnoodramp is geweest in 1953.
Inderdaad, de Nederlandse kustverdediging is de beste van de wereld, waarschijnlijk.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:48 schreef KazimirMalevich het volgende:
[..]
Jullie kustverdediging is wereldklasse.
Nou ja, als je er dus van die sluizen aanbrengt zoals bij Rotterdam die volledig op het land liggen (voor ongehinderd scheepvaartverkeer) moet het toch wel kunnen.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:30 schreef KazimirMalevich het volgende:
[..]
Mja, ik geloof dat dit type bescherming een probleem zou zijn voor de haven van Antwerpen en dat ook meteen de reden is dat de flessenhals niet gewoon werd afgesloten maar nog steeds gebruik wordt gemaakt van het oude systeem. Dijken langs de waterweg dus en keermuren in de steden. Een storm als vanavond moet dat wel aankunnen. De vraag blijft wat dat zal geven als er echt eens een serieus kaliber voorbijkomt.
maar die kan je pas ergens in de buurt van Antwerpen aanbrengen, verder richting zee is het veels te breed voor zo'n oplossing.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:31 schreef superworm het volgende:
[..]
Nou ja, als je er dus van die sluizen aanbrengt zoals bij Rotterdam die volledig op het land liggen (voor ongehinderd scheepvaartverkeer) moet het toch wel kunnen.
Ook met zulke golfslag en wind?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:32 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Die kan best zwemmen, heeft alleen koudwatervrees
er is een mooie Coast aflevering van de BBC over Nederland waar 1953 wordt aangekaart.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:25 schreef kiwiko het volgende:
Nooit geweten dat er in Engeland ook zo een grote watersnoodramp is geweest in 1953.
Die staat hierboven.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
er is een mooie Coast aflevering van de BBC over Nederland waar 1953 wordt aangekaart.
Hmmm... ze laten liggen op zee dan, als in, alsnog met grote doorvaarten? Wordt wel een dure oplossing.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar die kan je pas ergens in de buurt van Antwerpen aanbrengen, verder richting zee is het veels te breed voor zo'n oplossing.
Maar da's niet nu, tenzij ze daar nog in 't daglicht zitten natuurlijkquote:Op donderdag 5 december 2013 21:42 schreef Greys het volgende:
Sneeuw in Heerhugowaard zie ik op FB langs komen
[ afbeelding ]
Oh foto is 4 uur geleden geplaatst ja, scherpquote:Op donderdag 5 december 2013 21:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar da's niet nu, tenzij ze daar nog in 't daglicht zitten natuurlijk
Ik me afvragen waar dat bovenste plaatje is...Blijkt dat dus 300 meter van je vandaan te zijn.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:53 schreef Fred0w het volgende:
Katwijk:
[ afbeelding ]
A7 Middenmeer:
[ afbeelding ]
Koudum:
[ http://img163.imageshack.us/img163/8633/0emx.jpg (copy/paste deze link) ]
Wat is die rode bol?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:42 schreef Greys het volgende:
Sneeuw in Heerhugowaard zie ik op FB langs komen
[ afbeelding ]
Oh...Ja ik ben niet zo scherp meer vandaag.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:51 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Derde remlicht?
Edit: 4 seconden
Brugge lijkt me zo een onwijs toffe stad, nog nooit geweest eigenlijk.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
Bruggedaar wordt deze Amsterdammer wel warm van
Die Westerschelde moeten we in ieder geval gezamelijk oplossen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |