SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 december 2013 19:20 schreef MadMaster het volgende:
Komt de buurman net een pakketje brengen, verpakt in Sinterklaas papier.
Was vanmiddag bij hen bezorgd (ik had geen bonnetje daarvan gehad, maar dat gebeurt wel vaker) en ik denk dus: Ha, eindelijk mijn SS pakket.
Wil ik het weg leggen voor volgende week, zie ik dat mijn achternaam er op staat en die had ik Secret Santa niet bekend gemaakt.
Toch even twijfel, maar daarna het pakketje maar open gemaakt. Gedicht er bij, gelezen en ik had geen idee wie de afzender was.
Pakketje open gemaakt, zit er een bon voor een verblijf in Antwerpen in tijdens het weekend na Kerst.
Afzender: mw. MM die de hele boel in scene had gezet, inclusief nagemaakt pakketzegel van Post.nl.
Gefopt dus!![]()
Dank u, Sinterklaasje!
Echt een surprisequote:Op donderdag 5 december 2013 19:20 schreef MadMaster het volgende:
Komt de buurman net een pakketje brengen, verpakt in Sinterklaas papier.
Was vanmiddag bij hen bezorgd (ik had geen bonnetje daarvan gehad, maar dat gebeurt wel vaker) en ik denk dus: Ha, eindelijk mijn SS pakket.
Wil ik het weg leggen voor volgende week, zie ik dat mijn achternaam er op staat en die had ik Secret Santa niet bekend gemaakt.
Toch even twijfel, maar daarna het pakketje maar open gemaakt. Gedicht er bij, gelezen en ik had geen idee wie de afzender was.
Pakketje open gemaakt, zit er een bon voor een verblijf in Antwerpen in tijdens het weekend na Kerst.
Afzender: mw. MM die de hele boel in scene had gezet, inclusief nagemaakt pakketzegel van Post.nl.
Gefopt dus!![]()
Dank u, Sinterklaasje!
Hoi PS.quote:
Dat vind ik ook.quote:
PS! Je grote jeugdliefde zit naast Felix Rottenberg bij DWDDquote:
Ik kan al raaien welke dat is en het was eenzijdig en niet van mijn kantquote:Op donderdag 5 december 2013 19:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
PS! Je grote jeugdliefde zit naast Felix Rottenberg bij DWDD
Ik kwam hier weer om hetzelfde te zeggen.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
PS! Je grote jeugdliefde zit naast Felix Rottenberg bij DWDD
quote:Op donderdag 5 december 2013 20:06 schreef Soempie het volgende:
Lieve reacties trouwens.![]()
Heb vanmiddag een uitje gemaakt (in m'n eentje) van het bloedprikken.Lekker nog even ergens gaan zitten met een enorme cappuccino, een heel rijke chocolade muffin en een tof blad om te lezen. Daarna nog Sinterklaas gevierd voor M., wat erg leuk was om te zien. Dus, gaat alweer beter met m'n vrolijkheid.
Laatst las ik een discussie op facebook tussen hem en Rob Wijnberg en toen moest ik ook al aan je denken.quote:
Mw. MM is misschien een grote onbekende voor (een groot deel van) jullie en wil niets met fora en Social Media te maken hebben, maar ze is een topper...quote:Op donderdag 5 december 2013 20:02 schreef Soempie het volgende:
MM, zo fijn dat ze op een goede plek zit. En ook lief van jou! En dan bedoel ik niet eens het cadeau, maar wat je over mw. MM schrijft.
Je verdient het...quote:Op donderdag 5 december 2013 20:06 schreef Soempie het volgende:
Lieve reacties trouwens.![]()
Heb vanmiddag een uitje gemaakt (in m'n eentje) van het bloedprikken.Lekker nog even ergens gaan zitten met een enorme cappuccino, een heel rijke chocolade muffin en een tof blad om te lezen. Daarna nog Sinterklaas gevierd voor M., wat erg leuk was om te zien. Dus, gaat alweer beter met m'n vrolijkheid.
Waarom denk je dat ik het zo opschrijf?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik kan al raaien welke dat is en het was eenzijdig en niet van mijn kant
quote:Op donderdag 5 december 2013 20:15 schreef MadMaster het volgende:
Ik kan een consult bij dr. Wyccie trouwens van harte aanbevelen. Na haar diagnose van gisteravond heb ik totaal geen last van mijn knie meer gehad...
Wat het is geweest, weet ik niet, maar het lijkt op een klein wonder.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:25 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook al eens pijn verlicht door handoplegging.
Prima!quote:Op donderdag 5 december 2013 20:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@MM: Ik ben net begonnen aan een gedicht waarvan de eerste twee strofen rijmschema ABCB ABCB hebben. Wat vind je daarvan?
Hoho, de tweede A rijmt wel op de eerste A, de C's rijmen en alle B's rijmen ook op elkaar. Alles rijmt dus wel, maar niet op de eerstvolgende regelquote:Op donderdag 5 december 2013 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima!
Is ook goed te doen, omdat je maar 2 regels hoeft te laten rijmen.
Voor de lezer kan het wel verwarrend zijn, die verwacht het niet.
Dus leuk!
Nog chaotischer! Leuk!quote:Op donderdag 5 december 2013 21:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoho, de tweede A rijmt wel op de eerste A, de C's rijmen en alle B's rijmen ook op elkaar. Alles rijmt dus wel, maar niet op de eerstvolgende regel
Maakt toch niet uit, als de boodschap dan maar leuk/goed is...quote:Op donderdag 5 december 2013 21:22 schreef wyccie het volgende:
Hmm, ik heb echt een kinderrijmschema.
Hazelnootmelk?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:23 schreef wyccie het volgende:
En mijn chocolademelk is ranzig.
Advies: geen hazelnootmelk gebruiken.
Later, eerst verder dichten. Heb net een extra lang gedicht gemaakt voor iemand die niet van voordragen houdtquote:Op donderdag 5 december 2013 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog chaotischer! Leuk!
Post eens een stukje, als dat kan...
quote:Op donderdag 5 december 2013 21:27 schreef ErwinRommel het volgende:
De Sint heeft mij een blusdeken, een poederbrandblusser en 2 rook/brandmelders cadeau gedaan
En een cd met daarop Eternal Flame, Firestarter, Light my fire, I am the god of hellfire, Fire water burn en Disco Inferno?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:27 schreef ErwinRommel het volgende:
De Sint heeft mij een blusdeken, een poederbrandblusser en 2 rook/brandmelders cadeau gedaan
En I'm on firequote:Op donderdag 5 december 2013 21:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En een cd met daarop Eternal Flame, Firestarter, Light my fire, I am the god of hellfire, Fire water burn en Disco Inferno?
een EHBO kist en jou 24/7 op afroep gezien zijn knutselkunsten.quote:
littekens.quote:
Bloedzuiger!quote:Op donderdag 5 december 2013 21:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Later, eerst verder dichten. Heb net een extra lang gedicht gemaakt voor iemand die niet van voordragen houdt
Het is dus geen hazelnootchocolademelk wat ik aanvankelijk dacht?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:29 schreef wyccie het volgende:
Valt onder de lactosevervangers zoals sojamelk en rijstmelk. Allemaal mensen in de omgeving die opeens geen melk drinken zonder duidelijke intolerantie.
Ik gooi het spul maar weg.
Typisch dat ik bij hazelnoot meteen aan chocolade erbij denk.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:38 schreef wyccie het volgende:
Nee, zelf cacao toegevoegd. Volgens mij ben ik juist intolerant voor al die melkvervangers.
Van mij mag je er van genieten, maar het kan mij niet bekoren...quote:Op donderdag 5 december 2013 22:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Echt??
Mooi man, dat klarinet spel
Hmmm, erg apart, maar niet lelijk, integendeel, het heeft wel watquote:Op donderdag 5 december 2013 22:43 schreef MadMaster het volgende:
Bekijk/luister dit eens en vertel wat je vindt van deze versie :
Ik ben blij voor hem. Hij heeft al zo lang geleden. Gelukkig mag hij nu rusten.quote:
De prijzen:quote:Op donderdag 5 december 2013 22:47 schreef Soempie het volgende:
Zo'n BTC is wel leuk bedacht! Kun je er ook nog wat mee winnen of is het voor de eer?
Maar de eer is leuker.quote:Old Islay Samples;
4cl Ardbeg 1967-1995, 28 y/o 53,2%, Dark Sherry Signatory Dumpy
2cl Port Ellen 1983- +/- 1995, 10 y/o, 43% Scottish Wildlife
En voor de mensen die evt. wat distilleries willen afvinken, maar bepaalde distilleries niet al te vaak tegenkomen hebben we onderstaande 3 samples gekozen.
Closed Distilleries (EN Cadenhead black dumpy's) Samples;
2cl Glenury Royal 1967-1980, 13 y/o, 46%, Sherry wood, Cadenhead
2cl Ladyburn, 1966-1987, 20 y/o, 46%, Cadenhead
2cl Kinclaith, 1965-1985, 20 y/o, 46% Cadenhead
Update 9-11-2012
Alle prijzen in de pot nu bekend, naast de bovenstaande sample setjes nog;
Fed up with Scotch na 18 slopende avonden? Drink this! Sample setje World Whisk(e)y
Japan
3 cl, Yoichi, 18 yr, d.04.1987-b.03.2006, 55.2%, SMWS 116.9
3 cl, Karuizawa, d.1981-b.2011, 57.5%, Number One Drinks, csk 6256
USA
3 cl, George T Stagg, b.2009, 70.7%, Buffalo Trace Antique Collection
3 cl, A.H. Hirsch, 16 yr, d.1974, 45,8%, Gold Foil
Wales
3 cl, Penderyn, 7 yr, d.09.2004-b.04.2012, 59,4%, SMWS 128.4, 1st Fill Port Barrique
Ierland
3 cl, Midleton, b. 2011, 40%, Distillery Botteling
Frankrijk
3 cl, Glann ar Mor, Kornog, 3 yr, d.2007-b.2010, Sauternes Quartaut, 57,3%, OB for Pär Caldenby
En voor de winnaars die van volume houden, nog 2 grote flessen
70 cl, Laphroaig, 10 yr, OB, C/S (kies zelf of je een Batch #3 of #4 wilt)
70 cl, Longmorn, 17 yr, Ultimate csk.72323, 57.5%
Alle mineur tonen zijn er uit gehaald en vervangen door majeur tonen.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hmmm, erg apart, maar niet lelijk, integendeel, het heeft wel wat
Dat was ook mijn gedachte. Hij heeft genoeg geleden. En ook genoeg gedaan in zijn leven.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:48 schreef ß het volgende:
[..]
Ik ben blij voor hem. Hij heeft al zo lang geleden. Gelukkig mag hij nu rusten.
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Proost op een man die gestreden heeft voor zijn idealen en uiteindelijk ook gewonnen heeft!!
ik liep ook een pagina achter zie ik nuquote:Op donderdag 5 december 2013 23:14 schreef Etcetera het volgende:
Gedicht nummer 2 in elkaar gedraaid vanavond![]()
En mandela is nu toch echt overledenoh ik liep al een pagina achter
zoiets en met kinderenquote:Op vrijdag 6 december 2013 08:15 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
Gister sinterklaas gevierd met ouders en broertje en schoonzus, was gezellig
Was je vriendin er niet bij of zit je nu in de fase waarbij je van wij spreekt?quote:Op vrijdag 6 december 2013 08:15 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
Gister sinterklaas gevierd met ouders en broertje en schoonzus, was gezellig
En nog leuke cadeaus gekregen?quote:
Jaquote:
We hebben sinterklaas bij m'n ouders gevierd jaquote:Op vrijdag 6 december 2013 08:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Was je vriendin er niet bij of zit je nu in de fase waarbij je van wij spreekt?En nog leuke cadeaus gekregen?
Geloof me, die wij fase kom je vanzelf wel inquote:Op vrijdag 6 december 2013 08:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
We hebben sinterklaas bij m'n ouders gevierd jaMaar ik zit niet in een 'wij' fase en hoop daar ook niet in terecht te komen.
Ik twijfelde alleen hoe ik het neer zou zetten, want als ik gezegd had dat we met het gezin sinterklaas hadden gevierd dan komen er vragen of ik iets moet vertellen over mijn kinderen
maar dan zou ik liegenquote:Op vrijdag 6 december 2013 08:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Geloof me, die wij fase kom je vanzelf wel inMaar als je had gezegd het gezin zou ik daar niks raars over denken hoor
Je had kunnen zeggen "wij hebben het met mijn gezin gevierd", maar dan kom je vanzelf toch bij wij uitquote:
Ok, wij hebben het met een groot deel van ons gezin gevierdquote:Op vrijdag 6 december 2013 08:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je had kunnen zeggen "wij hebben het met mijn gezin gevierd", maar dan kom je vanzelf toch bij wij uit
jawel hoor, maar de 'wij fase' klinkt een beetje stom vind ikquote:Op vrijdag 6 december 2013 08:44 schreef MadMaster het volgende:
Jij en je vriendin zijn geen 'wij'?
En goedemorgen!
je collega's hebben een hekel aan je?quote:Op vrijdag 6 december 2013 08:49 schreef TradeMarkie het volgende:
vanmiddag om 3 uur nog een vergadering in Amersfoort
M'n directeur zelfsquote:Op vrijdag 6 december 2013 09:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je collega's hebben een hekel aan je?
... want eentje moet babysitten.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:05 schreef Soempie het volgende:
Ah zo, dan zijn wij () direct de wij-fase ingeknald en nu zitten we in de vaak-elk-apart-fase.
Datquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
... want eentje moet babysitten.
Check
Jaaaa!!!quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:10 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
Rondje koffie? My treat, omdat ik het zo laat afweten hier
Wiebel komt weer eens thuis?quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:12 schreef Soempie het volgende:
Ja, koffie.![]()
![]()
Ik wacht op bezoek (half 11 afgesproken). Ik denk dat hij het vergeten is of niet durft. Bij het maken van de afspraak zei hij al iets van: 'als je dan maar niet gaat bevallen.'
quote:
Goeie zaakquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
DatMaar ook door -weer- opgepakte hobby's/ sport. En vrienden/ vriendinnen met wie we liever apart afspreken.
Dankje!quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jaaaa!!!![]()
Leuke foto's van je puppie trouwens elders...
Volgende week donderdag 12 en vrijdag 13 december.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:23 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en jullie zijn ook bezig met SS las ik, leuk! Wanneer is de uitpakdag?
Kom je dan even langs?quote:De indeling voor de Secret Santa uitpakdagen:
Donderdag 12 december:
Etcetera
Hawaii_Tim
Its-Jojo-4you
Bart
Lotusss
Nico_S.
wyccie
Wiebelkont
Vrijdag 13 december:
B.ertha
iamredleader
Tinuviel
Puala
MaJo
Trademarkie
MadMaster
Puntenslijpsel
PS en Wiebelkont zijn nog onder voorbehoud, aangezien zij afhankelijk zijn van de omstandigheden.
I'll do my very bestquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgende week donderdag 12 en vrijdag 13 december.
Zie de OP voor het complete schema (in de spoiler).
Kom je dan even langs?
Het is toch ook geen fase? Je hoort gewoon bij elkaar, dus je zegt 'wij'. Tenminste, zo denk ik er overquote:Op vrijdag 6 december 2013 08:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
jawel hoor, maar de 'wij fase' klinkt een beetje stom vind ik
dat heeft wij maar mooi geregeldquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het is toch ook geen fase? Je hoort gewoon bij elkaar, dus je zegt 'wij'. Tenminste, zo denk ik er over
Ik had bijzonder weinig zin om mijn pc op te bouwen vandaag (oh ja, LAN-party weekend, we zitten in een hotel![]()
). Had monitor enzo klaar gezet, randapparatuur erbij, maar verder niets aangesloten. Ga ik weer even bij m'n vrienden zitten, kom ik terug: pc staat aan. Netwerk geregeld. WTF
![]()
quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat heeft wij maar mooi geregeld
Voor mij nu ook...quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:55 schreef TradeMarkie het volgende:
voor mij is de vrijdagmiddag begonnen
Borrel?quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:55 schreef TradeMarkie het volgende:
voor mij is de vrijdagmiddag begonnen
Was het maar zo'n feest.quote:
Eva deel van een meidenweekend.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:15 schreef LadyBlack het volgende:
Laatst ben ik met Eva wel een weekendje weg geweest met mijn twee beste vriendinnen![]()
Wow! Dat lijkt me echt bizar!quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:44 schreef Etcetera het volgende:
Net een Oculus Rift opgehad en mogen probereneen virtual reality headset, om bijvoorbeeld mee te gamen zodat je écht in een omgeving zit, volledig 3d
Was ook echt heel tof!quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Eva deel van een meidenweekend.Krijg het niet goed beschreven, maar ik vind het zo lief.
Dat lijkt me heel raar spelen in het begin. Is het de bedoeling dat je mee gaat bewegen eigenlijk? Denk dat ik dat dan niet kan laten.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:44 schreef Etcetera het volgende:
Net een Oculus Rift opgehad en mogen probereneen virtual reality headset, om bijvoorbeeld mee te gamen zodat je écht in een omgeving zit, volledig 3d
Die vriend van wie dat ding is startte eerst een demo op van Minecraft, hij zegt 'ga eens helemaal omhoog en kijk dan omlaag' is echt heeeel raar, dat je je ingame-voeten zietquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel raar spelen in het begin. Is het de bedoeling dat je mee gaat bewegen eigenlijk? Denk dat ik dat dan niet kan laten.
Ja, maar die mensen interesseren met niet.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:09 schreef Etcetera het volgende:
Volgens mij zijn er wel filmpjes over te vinden al
Kakquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, maar die mensen interesseren met niet.
Schijnt wel supergaaf te zijn ja.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:44 schreef Etcetera het volgende:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:52 schreef Nembrionic het volgende:
Het heerlijk katertje is gekomen
koppijn staakt uw wild geraas!
Een boek: Wijn voor Dummiesquote:
En ze willen maar één ding. Kun je beter een Tinderaccountje startenquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
NondejuDoor vriendinnen overgehaald een OkCupid account aan te maken. Drie dagen in en nu al totale crazies op me af
Misschien wil PS ook maar één ding.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En ze willen maar één ding. Kun je beter een Tinderaccountje starten
Wat gaaaaf!quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:04 schreef LadyBlack het volgende:
De hypotheek voor het huis is zojuist goedgekeurd!!![]()
WHOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!
nee hier niet per sequote:Op vrijdag 6 december 2013 16:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Misschien wil PS ook maar één ding.
Maar dat is wel waar OkCupid hier om bekend staat ja..
Inpakken en wegwezen dan!quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:04 schreef LadyBlack het volgende:
Hurray!!!!!!!!!! Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:04 schreef LadyBlack het volgende:
Je afmelden daar dan?quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
NondejuDoor vriendinnen overgehaald een OkCupid account aan te maken. Drie dagen in en nu al totale crazies op me af
ja ik denk het wel. Al heb ik ook wel berichtjes van wat leuke mensen gehad. En een hele hoop waarover ik niet eens ga beginnenquote:
Ja en nou moet ik huilen hequote:Op vrijdag 6 december 2013 16:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hurray!!!!!!!!!! Gefeliciteerd!!![]()
:
![]()
Wat een goed jaar voor jullie
Mijn schoonzus is ook via een dating site in de USA beland, maar ik kan me er niets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja ik denk het wel. Al heb ik ook wel berichtjes van wat leuke mensen gehad. En een hele hoop waarover ik niet eens ga beginnen
Nou en? Mag bestquote:
ik ookquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn schoonzus is ook via een dating site in de USA beland, maar ik kan me er niets bij voorstellen.
Ik vind het zo nep...
Heb jij dat nodig dan?quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik ook![]()
maar wel goed voor mijn ego
Ik? echt welquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb jij dat nodig dan?
Ik geloof er (op z'n Amsterdams) geen ene reet van...
Ik begrijp het wel na alles wat je meegemaakt hebt de afgelopen jaren.quote:
Gefeliciteerd!!!quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:04 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, misschien je ego strelen op zich wel, maar jij hoeft je ego strelen toch niet te halen via een dating-site?quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:04 schreef LadyBlack het volgende:
nee, dat gaat ook niet lukken nee.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, misschien je ego strelen op zich wel, maar jij hoeft je ego strelen toch niet te halen via een dating-site?
Net zei je nog van wel...quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee, dat gaat ook niet lukken nee.
Oh jaquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Misschien wil PS ook maar één ding.
Maar dat is wel waar OkCupid hier om bekend staat ja..
verkeerd gelezenquote:
Feliquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:04 schreef LadyBlack het volgende:
Wow freaky motherfucker...quote:
awesomequote:Op vrijdag 6 december 2013 16:04 schreef LadyBlack het volgende:
??quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe je anders moest reageren...
quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel na alles wat je meegemaakt hebt de afgelopen jaren.
Nu nog een toffe baan op maat en je bent klaar...
quote:
Zeg nououououououou......!!quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:14 schreef LadyBlack het volgende:
En dan nu: who's messing with me?!?![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:04 schreef LadyBlack het volgende:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zeg nououououououou......!!
Jongens dit kan toch niet, ik heb heel niks voor iemand anders gemaakt
Ik ookquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
Ik heb een vermoeden wie de verdachte kan zijn trouwens
Ook echt die tijd tussen de berichtjesquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
wat een sukkel, die voelt zich op z'n pik getrapt en probeert z'n ego te redden
Ik denk dat 'ie gewoon heel erg nodig moestquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ook echt die tijd tussen de berichtjesHet zit 'm kennelijk čcht dwars
zijn eerste sms was: "Girl Number!" overkomt hem niet vaak denk ikquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie gewoon heel erg nodig moest
quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
n heel erg nodig moest
zijn eerste sms was: "Girl Number!" overkomt hem ni
Dat had ik nog niet eens gezienquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ook echt die tijd tussen de berichtjesHet zit 'm kennelijk čcht dwars
Dit dus!quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:19 schreef LadyBlack het volgende:
Jongens dit kan toch niet, ik heb heel niks voor iemand anders gemaakt
Ik las date.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
We hebben een update!
[ afbeelding ]
Ja, ik ben echt zo'n gewoontedierquote:
ja.quote:
En niet meer reageren, je wint het toch niet want het enige wat hij roept is 'val dood'quote:
Ik kon een "I see why you need OKCupid" niet laten, eerder in de convoquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:39 schreef Etcetera het volgende:
Of hem juist trollen met 'fine, I'll kill myself right now' en dat de laatste text laten zijn
quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik kon een "I see why you need OKCupid" niet laten, eerder in de convo![]()
quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik kon een "I see why you need OKCupid" niet laten, eerder in de convo![]()
?quote:
Koffieautomaat op het werk is stuk.quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:47 schreef TradeMarkie het volgende:
Onze maakt dat geluid als ie het wel doet
een reden voor werkweigering, staat in je CAOquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Koffieautomaat op het werk is stuk.
Met als cadeau zo'n minispoorbaan met kerstthemaquote:Besteen
,
Volgens Piet houden jullie van katten
En lopen er op delaan twee
Maar die beesten bezig houden
Dat valt nog lang niet mee
Je zet zo'n beest niet op lange latten
En brengt ze ook niet naar de zee
Maar nadat we een brainstorm hadden gehouden
Kwamen we op een goed idee
Om de beestjes te vermaken
Zeker met Kerstmis in het verschiet
Heb ik voor jullie dit pakje weten te schaken
Of nou ja, eigenlijk hoort de lof bij Piet
Sinterklaas
Truste Etc.quote:
Ja, leuk...quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:41 schreef LadyBlack het volgende:
!
Ik zit een gedicht voor mijn moeder te schrijven, en heb me tot doel gesteld om in elke zin iets te zeggen waardoor ze moet huilenZe is zo emotioneel incontinent de laatste jaren dat het sowieso wel raak gaat zijn, dus dan maar een sport er van maken he
quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
LB, gefeliciteerd!
MM, hieronder het gedicht met het ingewikkelde rijmschema. Inmiddels kan ik dat wel posten
[..]
Met als cadeau zo'n minispoorbaan met kerstthema
Het Jappen is bijzaak.quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Leuk programma, alleen zou ik stoppen na het Japanse eten
Goedemorgen
Goed voor je ego inderdaad...quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Verwachtte half half een "val dood" reactie omdat ik niet meteen postte
yere ya go:
[ afbeelding ]
I know, maar jij kan mij niet ompraten.quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Die vind ik echt verschrikkelijk, niet echt mijn humor.
Ook dat weet ik...quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik zeg alleen wat ik er van vind.
Net een speltbrood gekocht. Maar waarom kijken die winkelsmeisjes altijd zo raar als ik vraag om een ongesneden brood?quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook dat weet ik...![]()
Brood halen, voordat het op is...
ik denk omdat 95% van de klanten gesneden brood koopt. Dat is dan ook gesneden koek voor de meisjes, een ongesneden brood daarentegen is een beetje opmerkelijk.quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Net een speltbrood gekocht. Maar waarom kijken die winkelsmeisjes altijd zo raar als ik vraag om een ongesneden brood?
Een ongesneden brood bestellen is tegenwoordig staattaal voor de vraag of ze handjes met je vast wil houdenquote:Op zaterdag 7 december 2013 09:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Net een speltbrood gekocht. Maar waarom kijken die winkelsmeisjes altijd zo raar als ik vraag om een ongesneden brood?
Huh?quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een ongesneden brood bestellen is tegenwoordig staattaal voor de vraag of ze handjes met je vast wil houden
Bij mij zouden ze het wel moeten weten.quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik denk omdat 95% van de klanten gesneden brood koopt. Dat is dan ook gesneden koek voor de meisjes, een ongesneden brood daarentegen is een beetje opmerkelijk.
goede oplossing; zeggen dat je het niet wil doen maar wel een alternatief biedenquote:Op zaterdag 7 december 2013 10:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bij mij zouden ze het wel moeten weten.
Ik vroeg eerst altijd of ze de messen van de broodsnijmachine wilde verstellen zodat ik dikkere plakken brood kreeg. Dat hebben ze een paar keer gedaan.
Een volgende keer kwam de bakker naar voren en zei dat dat toch wel veel moeite was voor één brood. Om mij vervolgens een goed broodmes aan te bieden als ik dat voortaan niet meer zou vragen.
't Is net opvoeden.quote:Op zaterdag 7 december 2013 10:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
goede oplossing; zeggen dat je het niet wil doen maar wel een alternatief bieden
quote:Op zaterdag 7 december 2013 10:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
TNT net aan de deur met een pakketje en de vraag of Its-Jojo-4you wel de goede naam was
TNT net aan de deur met een pakketje en de vraag of Its-Jojo-4you wel de goede naam was
Ik had er ook geen enkel probleem mee om akkoord te gaan.quote:Op zaterdag 7 december 2013 10:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
goede oplossing; zeggen dat je het niet wil doen maar wel een alternatief bieden
Vrij goedquote:Op zaterdag 7 december 2013 08:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Leest wel lastig. Hoe brachten de ontvangers het er vanaf?
quote:Op zaterdag 7 december 2013 10:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
't Is net opvoeden.Voorkomen dat Cobra gillend en rondjesdraaiend op z'n rug bij de bakker gaat liggen...
quote:Op zaterdag 7 december 2013 10:20 schreef Soempie het volgende:
Wiebel vroeg eerder juist om dunnere plakken en dat doen ze dan ook gewoon. Nu ben ik gek op dikke plakken brood, dus nu vraagt hij daar niet meer om. Doe mij inderdaad maar een heel brood en een mes.
Donderdag natuurlijk. Nieuwsgierig!!!quote:Op zaterdag 7 december 2013 10:33 schreef MadMaster het volgende:
Ik begrijp dat ik LB en Soempie toe moet voegen aan het SS-schema.
Hebben de dames nog een voorkeur voor de donderdag of vrijdag?
Kloenk!quote:Op zaterdag 7 december 2013 10:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Donderdag natuurlijk. Nieuwsgierig!!!
quote:De indeling voor de Secret Santa uitpakdagen:
Donderdag 12 december:
Etcetera
Hawaii_Tim
Its-Jojo-4you
Bart
Lotusss
Nico_S.
wyccie
Wiebelkont
Soempie
Vrijdag 13 december:
B.ertha
iamredleader
Tinuviel
Puala
MaJo
Trademarkie
MadMaster
Puntenslijpsel
PS en Wiebelkont zijn nog onder voorbehoud, aangezien zij afhankelijk zijn van de omstandigheden.
Ik begrijp Secret Santa wel, jij en LB horen er gewoon bij.quote:Op zaterdag 7 december 2013 10:36 schreef Soempie het volgende:
Maar ik heb helemaal niks gedaan verder voor iemand hier en daar voel ik me wel wat bezwaard over.![]()
je hebt wel iemand kunnen helpen, dus voel je niet bezwaardquote:Op zaterdag 7 december 2013 10:36 schreef Soempie het volgende:
Maar ik heb helemaal niks gedaan verder voor iemand hier en daar voel ik me wel wat bezwaard over.![]()
Ik mocht me zelfs niet met Wiebel z'n cadeau en dergelijke bemoeien.
En zelfs dat heb ik niet gedaanquote:Op zaterdag 7 december 2013 10:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
je hebt wel iemand kunnen helpen, dus voel je niet bezwaard
quote:Op zaterdag 7 december 2013 11:46 schreef Cobra4 het volgende:
Maar goed dat ik niet mee doe eigenlijk. Pakketjes met C4 in de adressering zullen wel wat tumult veroorzaken.
Maar goed dat ik niet mee doe eigenlijk. Pakketjes met C4 in de adressering zullen wel wat tumult veroorzaken.
Zover komt het niet eens. Als ze dat probeert te versturen wordt gelijk het postkantoor incl. wijde omgeving ontruimd.quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]![]()
Vooral leuk voor PS om te versturen, zullen ze leuk vinden bij de Douane
Idd veel markten! Eten en drinken komt wel goed jaquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Veel kerstmarkten, hč?
Veel plezier en eet/drink smakelijk, geen enkel probleem daar...
Mocht je bij Checkpoint Charlie terecht komen, probeer dan een currywurst bij Checkpoint Curry. En dineren in de buurt van Hackescher Markt (dank aan MaJo voor deze tip, waar wij dankbaar gebruik van hebben gemaakt) geeft veel keuze en is zeer betaalbaar.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Idd veel markten! Eten en drinken komt wel goed ja. Ben alles aan het proberen wat ze in Nederland niet hebben
.
Zelfs eierpunsch. Had al het idee dat ik het niet heel lekker zou vinden
.
Kjoet bild!quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:21 schreef Bart het volgende:
[ afbeelding ]
Checkpoint Charlie zijn we gister geweest, checkpoint curry wel gezien en gelachen om de naam maar niet gegeten. Hackescher markt stond inderdaad al op de planning voor vanavond
.
Ik moet mijn cadeau nog versturenquote:Op zaterdag 7 december 2013 10:47 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ben vanochtend thuis gebleven omdat ik ook wel een pakketje verwacht vandaag, maar tot dusver niks gehad
Leuke foto! Veel plezier in Berlijnquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:21 schreef Bart het volgende:
[ afbeelding ]
Checkpoint Charlie zijn we gister geweest, checkpoint curry wel gezien en gelachen om de naam maar niet gegeten. Hackescher markt stond inderdaad al op de planning voor vanavond
.
dan zie ik het wel verschijnen in de loop van de week.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik moet mijn cadeau nog versturenMaar die past gewoon door de brievenbus dus daar hoeft niemand voor thuis te blijven
Dit was niet rechtstreeks voor jou bedoelt hoorquote:Op zaterdag 7 december 2013 17:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dan zie ik het wel verschijnen in de loop van de week.
na vrijdag weten we dat ook weerquote:Op zaterdag 7 december 2013 17:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dit was niet rechtstreeks voor jou bedoelt hoorHoewel, wie weet ook wel
Dan hoop ik dat je voor mij hebt, ik ben deze week nooit thuis en zoek niet naar het postkantoor te lopenquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik moet mijn cadeau nog versturenMaar die past gewoon door de brievenbus dus daar hoeft niemand voor thuis te blijven
[..]
Leuke foto! Veel plezier in BerlijnAls je van sushi houdt: kost in Berlijn drie keer niks!
Daar zou ik best eens willen neuzen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:50 schreef lubje25 het volgende:
Berlijn: Platte Pedro, een aanrader voor muziek/vinyl liefhebbers![]()
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |