SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 december 2013 19:20 schreef MadMaster het volgende:
Komt de buurman net een pakketje brengen, verpakt in Sinterklaas papier.
Was vanmiddag bij hen bezorgd (ik had geen bonnetje daarvan gehad, maar dat gebeurt wel vaker) en ik denk dus: Ha, eindelijk mijn SS pakket.
Wil ik het weg leggen voor volgende week, zie ik dat mijn achternaam er op staat en die had ik Secret Santa niet bekend gemaakt.
Toch even twijfel, maar daarna het pakketje maar open gemaakt. Gedicht er bij, gelezen en ik had geen idee wie de afzender was.
Pakketje open gemaakt, zit er een bon voor een verblijf in Antwerpen in tijdens het weekend na Kerst.
Afzender: mw. MM die de hele boel in scene had gezet, inclusief nagemaakt pakketzegel van Post.nl.
Gefopt dus!![]()
Dank u, Sinterklaasje!
Echt een surprisequote:Op donderdag 5 december 2013 19:20 schreef MadMaster het volgende:
Komt de buurman net een pakketje brengen, verpakt in Sinterklaas papier.
Was vanmiddag bij hen bezorgd (ik had geen bonnetje daarvan gehad, maar dat gebeurt wel vaker) en ik denk dus: Ha, eindelijk mijn SS pakket.
Wil ik het weg leggen voor volgende week, zie ik dat mijn achternaam er op staat en die had ik Secret Santa niet bekend gemaakt.
Toch even twijfel, maar daarna het pakketje maar open gemaakt. Gedicht er bij, gelezen en ik had geen idee wie de afzender was.
Pakketje open gemaakt, zit er een bon voor een verblijf in Antwerpen in tijdens het weekend na Kerst.
Afzender: mw. MM die de hele boel in scene had gezet, inclusief nagemaakt pakketzegel van Post.nl.
Gefopt dus!![]()
Dank u, Sinterklaasje!
Hoi PS.quote:
Dat vind ik ook.quote:
PS! Je grote jeugdliefde zit naast Felix Rottenberg bij DWDDquote:
Ik kan al raaien welke dat is en het was eenzijdig en niet van mijn kantquote:Op donderdag 5 december 2013 19:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
PS! Je grote jeugdliefde zit naast Felix Rottenberg bij DWDD
Ik kwam hier weer om hetzelfde te zeggen.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
PS! Je grote jeugdliefde zit naast Felix Rottenberg bij DWDD
quote:Op donderdag 5 december 2013 20:06 schreef Soempie het volgende:
Lieve reacties trouwens.![]()
Heb vanmiddag een uitje gemaakt (in m'n eentje) van het bloedprikken.Lekker nog even ergens gaan zitten met een enorme cappuccino, een heel rijke chocolade muffin en een tof blad om te lezen. Daarna nog Sinterklaas gevierd voor M., wat erg leuk was om te zien. Dus, gaat alweer beter met m'n vrolijkheid.
Laatst las ik een discussie op facebook tussen hem en Rob Wijnberg en toen moest ik ook al aan je denken.quote:
Mw. MM is misschien een grote onbekende voor (een groot deel van) jullie en wil niets met fora en Social Media te maken hebben, maar ze is een topper...quote:Op donderdag 5 december 2013 20:02 schreef Soempie het volgende:
MM, zo fijn dat ze op een goede plek zit. En ook lief van jou! En dan bedoel ik niet eens het cadeau, maar wat je over mw. MM schrijft.
Je verdient het...quote:Op donderdag 5 december 2013 20:06 schreef Soempie het volgende:
Lieve reacties trouwens.![]()
Heb vanmiddag een uitje gemaakt (in m'n eentje) van het bloedprikken.Lekker nog even ergens gaan zitten met een enorme cappuccino, een heel rijke chocolade muffin en een tof blad om te lezen. Daarna nog Sinterklaas gevierd voor M., wat erg leuk was om te zien. Dus, gaat alweer beter met m'n vrolijkheid.
Waarom denk je dat ik het zo opschrijf?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik kan al raaien welke dat is en het was eenzijdig en niet van mijn kant
quote:Op donderdag 5 december 2013 20:15 schreef MadMaster het volgende:
Ik kan een consult bij dr. Wyccie trouwens van harte aanbevelen. Na haar diagnose van gisteravond heb ik totaal geen last van mijn knie meer gehad...
Wat het is geweest, weet ik niet, maar het lijkt op een klein wonder.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:25 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook al eens pijn verlicht door handoplegging.
Prima!quote:Op donderdag 5 december 2013 20:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@MM: Ik ben net begonnen aan een gedicht waarvan de eerste twee strofen rijmschema ABCB ABCB hebben. Wat vind je daarvan?
Hoho, de tweede A rijmt wel op de eerste A, de C's rijmen en alle B's rijmen ook op elkaar. Alles rijmt dus wel, maar niet op de eerstvolgende regelquote:Op donderdag 5 december 2013 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima!
Is ook goed te doen, omdat je maar 2 regels hoeft te laten rijmen.
Voor de lezer kan het wel verwarrend zijn, die verwacht het niet.
Dus leuk!
Nog chaotischer! Leuk!quote:Op donderdag 5 december 2013 21:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoho, de tweede A rijmt wel op de eerste A, de C's rijmen en alle B's rijmen ook op elkaar. Alles rijmt dus wel, maar niet op de eerstvolgende regel
Maakt toch niet uit, als de boodschap dan maar leuk/goed is...quote:Op donderdag 5 december 2013 21:22 schreef wyccie het volgende:
Hmm, ik heb echt een kinderrijmschema.
Hazelnootmelk?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:23 schreef wyccie het volgende:
En mijn chocolademelk is ranzig.
Advies: geen hazelnootmelk gebruiken.
Later, eerst verder dichten. Heb net een extra lang gedicht gemaakt voor iemand die niet van voordragen houdtquote:Op donderdag 5 december 2013 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog chaotischer! Leuk!
Post eens een stukje, als dat kan...
quote:Op donderdag 5 december 2013 21:27 schreef ErwinRommel het volgende:
De Sint heeft mij een blusdeken, een poederbrandblusser en 2 rook/brandmelders cadeau gedaan
En een cd met daarop Eternal Flame, Firestarter, Light my fire, I am the god of hellfire, Fire water burn en Disco Inferno?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:27 schreef ErwinRommel het volgende:
De Sint heeft mij een blusdeken, een poederbrandblusser en 2 rook/brandmelders cadeau gedaan
En I'm on firequote:Op donderdag 5 december 2013 21:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En een cd met daarop Eternal Flame, Firestarter, Light my fire, I am the god of hellfire, Fire water burn en Disco Inferno?
een EHBO kist en jou 24/7 op afroep gezien zijn knutselkunsten.quote:
littekens.quote:
Bloedzuiger!quote:Op donderdag 5 december 2013 21:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Later, eerst verder dichten. Heb net een extra lang gedicht gemaakt voor iemand die niet van voordragen houdt
Het is dus geen hazelnootchocolademelk wat ik aanvankelijk dacht?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:29 schreef wyccie het volgende:
Valt onder de lactosevervangers zoals sojamelk en rijstmelk. Allemaal mensen in de omgeving die opeens geen melk drinken zonder duidelijke intolerantie.
Ik gooi het spul maar weg.
Typisch dat ik bij hazelnoot meteen aan chocolade erbij denk.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:38 schreef wyccie het volgende:
Nee, zelf cacao toegevoegd. Volgens mij ben ik juist intolerant voor al die melkvervangers.
Van mij mag je er van genieten, maar het kan mij niet bekoren...quote:Op donderdag 5 december 2013 22:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Echt??
Mooi man, dat klarinet spel
Hmmm, erg apart, maar niet lelijk, integendeel, het heeft wel watquote:Op donderdag 5 december 2013 22:43 schreef MadMaster het volgende:
Bekijk/luister dit eens en vertel wat je vindt van deze versie :
Ik ben blij voor hem. Hij heeft al zo lang geleden. Gelukkig mag hij nu rusten.quote:
De prijzen:quote:Op donderdag 5 december 2013 22:47 schreef Soempie het volgende:
Zo'n BTC is wel leuk bedacht! Kun je er ook nog wat mee winnen of is het voor de eer?
Maar de eer is leuker.quote:Old Islay Samples;
4cl Ardbeg 1967-1995, 28 y/o 53,2%, Dark Sherry Signatory Dumpy
2cl Port Ellen 1983- +/- 1995, 10 y/o, 43% Scottish Wildlife
En voor de mensen die evt. wat distilleries willen afvinken, maar bepaalde distilleries niet al te vaak tegenkomen hebben we onderstaande 3 samples gekozen.
Closed Distilleries (EN Cadenhead black dumpy's) Samples;
2cl Glenury Royal 1967-1980, 13 y/o, 46%, Sherry wood, Cadenhead
2cl Ladyburn, 1966-1987, 20 y/o, 46%, Cadenhead
2cl Kinclaith, 1965-1985, 20 y/o, 46% Cadenhead
Update 9-11-2012
Alle prijzen in de pot nu bekend, naast de bovenstaande sample setjes nog;
Fed up with Scotch na 18 slopende avonden? Drink this! Sample setje World Whisk(e)y
Japan
3 cl, Yoichi, 18 yr, d.04.1987-b.03.2006, 55.2%, SMWS 116.9
3 cl, Karuizawa, d.1981-b.2011, 57.5%, Number One Drinks, csk 6256
USA
3 cl, George T Stagg, b.2009, 70.7%, Buffalo Trace Antique Collection
3 cl, A.H. Hirsch, 16 yr, d.1974, 45,8%, Gold Foil
Wales
3 cl, Penderyn, 7 yr, d.09.2004-b.04.2012, 59,4%, SMWS 128.4, 1st Fill Port Barrique
Ierland
3 cl, Midleton, b. 2011, 40%, Distillery Botteling
Frankrijk
3 cl, Glann ar Mor, Kornog, 3 yr, d.2007-b.2010, Sauternes Quartaut, 57,3%, OB for Pär Caldenby
En voor de winnaars die van volume houden, nog 2 grote flessen
70 cl, Laphroaig, 10 yr, OB, C/S (kies zelf of je een Batch #3 of #4 wilt)
70 cl, Longmorn, 17 yr, Ultimate csk.72323, 57.5%
Alle mineur tonen zijn er uit gehaald en vervangen door majeur tonen.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hmmm, erg apart, maar niet lelijk, integendeel, het heeft wel wat
Dat was ook mijn gedachte. Hij heeft genoeg geleden. En ook genoeg gedaan in zijn leven.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:48 schreef ß het volgende:
[..]
Ik ben blij voor hem. Hij heeft al zo lang geleden. Gelukkig mag hij nu rusten.
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Proost op een man die gestreden heeft voor zijn idealen en uiteindelijk ook gewonnen heeft!!
ik liep ook een pagina achter zie ik nuquote:Op donderdag 5 december 2013 23:14 schreef Etcetera het volgende:
Gedicht nummer 2 in elkaar gedraaid vanavond![]()
En mandela is nu toch echt overledenoh ik liep al een pagina achter
zoiets en met kinderenquote:Op vrijdag 6 december 2013 08:15 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
Gister sinterklaas gevierd met ouders en broertje en schoonzus, was gezellig
Was je vriendin er niet bij of zit je nu in de fase waarbij je van wij spreekt?quote:Op vrijdag 6 december 2013 08:15 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
Gister sinterklaas gevierd met ouders en broertje en schoonzus, was gezellig
En nog leuke cadeaus gekregen?quote:
Jaquote:
We hebben sinterklaas bij m'n ouders gevierd jaquote:Op vrijdag 6 december 2013 08:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Was je vriendin er niet bij of zit je nu in de fase waarbij je van wij spreekt?En nog leuke cadeaus gekregen?
Geloof me, die wij fase kom je vanzelf wel inquote:Op vrijdag 6 december 2013 08:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
We hebben sinterklaas bij m'n ouders gevierd jaMaar ik zit niet in een 'wij' fase en hoop daar ook niet in terecht te komen.
Ik twijfelde alleen hoe ik het neer zou zetten, want als ik gezegd had dat we met het gezin sinterklaas hadden gevierd dan komen er vragen of ik iets moet vertellen over mijn kinderen
maar dan zou ik liegenquote:Op vrijdag 6 december 2013 08:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Geloof me, die wij fase kom je vanzelf wel inMaar als je had gezegd het gezin zou ik daar niks raars over denken hoor
Je had kunnen zeggen "wij hebben het met mijn gezin gevierd", maar dan kom je vanzelf toch bij wij uitquote:
Ok, wij hebben het met een groot deel van ons gezin gevierdquote:Op vrijdag 6 december 2013 08:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je had kunnen zeggen "wij hebben het met mijn gezin gevierd", maar dan kom je vanzelf toch bij wij uit
jawel hoor, maar de 'wij fase' klinkt een beetje stom vind ikquote:Op vrijdag 6 december 2013 08:44 schreef MadMaster het volgende:
Jij en je vriendin zijn geen 'wij'?
En goedemorgen!
je collega's hebben een hekel aan je?quote:Op vrijdag 6 december 2013 08:49 schreef TradeMarkie het volgende:
vanmiddag om 3 uur nog een vergadering in Amersfoort
M'n directeur zelfsquote:Op vrijdag 6 december 2013 09:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je collega's hebben een hekel aan je?
... want eentje moet babysitten.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:05 schreef Soempie het volgende:
Ah zo, dan zijn wij () direct de wij-fase ingeknald en nu zitten we in de vaak-elk-apart-fase.
Datquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
... want eentje moet babysitten.
Check
Jaaaa!!!quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:10 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
Rondje koffie? My treat, omdat ik het zo laat afweten hier
Wiebel komt weer eens thuis?quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:12 schreef Soempie het volgende:
Ja, koffie.![]()
![]()
Ik wacht op bezoek (half 11 afgesproken). Ik denk dat hij het vergeten is of niet durft. Bij het maken van de afspraak zei hij al iets van: 'als je dan maar niet gaat bevallen.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |