Nog steeds heb ik ze live gezien. En jij niet.quote:
Dan nog, dit klinkt beterquote:Op donderdag 5 december 2013 17:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nog steeds heb ik ze live gezien. En jij niet.
Daar "kies" je zelf voor natuurlijk, zo heb jij weer andere voordelen!quote:
Ik vind ze niet boeiend.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan nog, dit klinkt beter
Hoewel live ook wel ok is
Het is een noodgedwongen keuze. Anders kan ik straks op straat gaan wonen en heb ik altijd vakantie.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:27 schreef rival het volgende:
[..]
Daar "kies" je zelf voor natuurlijk, zo heb jij weer andere voordelen!
Ik zie ze niet, maar je hebt ze vast
quote:Op donderdag 5 december 2013 17:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het is een noodgedwongen keuze. Anders kan ik straks op straat gaan wonen en heb ik altijd vakantie.
Ik wel.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind ze niet boeiend.
Neukzequote:
Zegt me niks.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vast nog zat artiesten die je niet boeiend vind. Ben nu over op Alice in Chains
Lolquote:Op donderdag 5 december 2013 17:36 schreef LovelyLady het volgende:
Het economische nieuws was in rijm gedaan op rtl7
Wat, niet meteenquote:
En was het geslaagd of niet want het klinkt heel saaiquote:Op donderdag 5 december 2013 17:36 schreef LovelyLady het volgende:
Het economische nieuws was in rijm gedaan op rtl7
Dus maakt het mij meteen een barbaar als het mij niets zegt. Daaromquote:Op donderdag 5 december 2013 17:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat, niet meteen
Denk dat de meeste die wel kennen.
Geen idee... heel ff gevolgd. Was wel goed gedaan ondanks dat de beurs mij weinig interesseertquote:Op donderdag 5 december 2013 17:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat, niet meteen
Denk dat de meeste die wel kennen.
[..]
En was het geslaagd of niet want het klinkt heel saai
Jaquote:Op donderdag 5 december 2013 17:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus maakt het mij meteen een barbaar als het mij niets zegt. Daarom![]()
Maar geeft niet. Ik ben weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal wel iets achter zitten, flinke crash op de beurs die ze proberen te verdoezelen ofzoquote:Op donderdag 5 december 2013 17:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee... heel ff gevolgd. Was wel goed gedaan ondanks dat de beurs mij weinig interesseert
Dont know, dont care....quote:Op donderdag 5 december 2013 17:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zal wel iets achter zitten, flinke crash op de beurs die ze proberen te verdoezelen ofzo
Thank god no, helemaal niet met dit weer. Scheef opstijgen en landen enzoquote:Op donderdag 5 december 2013 18:55 schreef LovelyLady het volgende:
Ga je vliegeren?
Hier is Disney Infinity gestart.. ik vind het nu al gaaf... straks als de kinderen op bed liggen ga ik
Oh mooi prut.. komen ze in dat kut weer terug. Hebben ze nog vertraging opgelopen?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Thank god no, helemaal niet met dit weer. Scheef opstijgen en landen enzo
Taxi spelen voor ouders, komen terug uit Fuerteventura.
Wii spel toch.
I'm jealous, ze hebben tenminste 2 weken zon gezien daarquote:Op donderdag 5 december 2013 19:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh mooi prut.. komen ze in dat kut weer terug. Hebben ze nog vertraging opgelopen?
Ja maar wij hebben em voor de xbox 360 gekocht
naar enig onderzoek bleek dat de wii versie zwaar gestript te zijn
quote:Op donderdag 5 december 2013 19:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
I'm jealous, ze hebben tenminste 2 weken zon gezien daar
Nee niet eens, eerder terug zelfs van wat ik nu kan zien
Ah, wel eens van gehoord qua naam inderdaad. Beetje als skylanders zeker? Dat idee in iedergeval.
Dus toch maar niet gaan kitenquote:Op donderdag 5 december 2013 19:02 schreef Faxie het volgende:
Waaide toch iets te hard aan de kust....
Nope. Er waren een paar bekenden gegaan, maar die hadden hun handen vol aan een 5,5m. Ik heb een 7 als kleinste. En daarmee ga ik tot windkracht 8...quote:
Geen ideequote:Op donderdag 5 december 2013 19:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nope. Er waren een paar bekenden gegaan, maar die hadden hun handen vol aan een 5,5m. Ik heb een 7 als kleinste. En daarmee ga ik tot windkracht 8...
Binnenkort weer sneeuw hierquote:Op donderdag 5 december 2013 19:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Zon![]()
Ja zoiets, al vind ik disney wel iets leuker. Je kan je eigen toy box maken waarin je je eigen level kan maken/spelen (iets meer vrijheid als skylanders)
Maar sneeuw is leukquote:Op donderdag 5 december 2013 19:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Binnenkort weer sneeuw hier
Ik denk dat ik maar winterslaap ga houden ofzo
Stuk uitgebreider dus
Cool.
quote:
Mits op vakantie, hier kan je er niets mee. Plus onhandig met auto.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar sneeuw is leuk
Eigenlijk vind ik elk seizoen wel tof
Ja tof
quote:
Pepernotenbier en schuimpjeswijn...quote:Op donderdag 5 december 2013 19:26 schreef PeuRac het volgende:
En weer thuis. Zit te twijfelen, vanavond is er een Sinterklaasfeest in de kroeg, of ik zal gaan of niet.
Dat klinkt heel viesquote:Op donderdag 5 december 2013 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Pepernotenbier en schuimpjeswijn...
sneeuw, ijs, kou. Heerlijk.quote:
Vooral dat laatstequote:
QFTquote:Op donderdag 5 december 2013 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Soms is vies best lekker
Nee maar idd, dan liever pepernootmuffins/cake ofzo
Deze manquote:Op donderdag 5 december 2013 19:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
sneeuw, ijs, kou. Heerlijk.
lekker schaatsen of door de sneeuw lopen en daarna opwarmen met een warm drankje oid
Dat klinkt al een heel stuk beter.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Soms is vies best lekker
Nee maar idd, dan liever pepernootmuffins/cake ofzo
Ik hou van de Herfst en Winterquote:Op donderdag 5 december 2013 19:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Deze mande held
Eindelijk iemand die ook van de winter houdt
Schaatsen
Met de slee van de berg af
Gluhwein
Haha goed punt jaquote:Op donderdag 5 december 2013 19:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik van alle seizoenen, maar het meest van de lente, want dan ben ik jarig
Ik heb nog nooit zweetseks gehadquote:Op donderdag 5 december 2013 19:38 schreef S95Sedan het volgende:
Zomer, en dan badend in het zweet seks hebben![]()
Eh,oja ik ging
Vraag het voor sinterklaasquote:
Te laatquote:
Kerstman danquote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 19:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Deze mande held
Eindelijk iemand die ook van de winter houdt
Schaatsen
Met de slee van de berg af
Gluhwein
Dan moet je gaan waar het nu zomer isquote:Op donderdag 5 december 2013 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zie mijn edit over het seizoen
gewoon de verwarming op tropisch zettenquote:Op donderdag 5 december 2013 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Te laatBovendien is het niet het seizoen daarvoor
Alles is zo sprookjesachtig witquote:Op donderdag 5 december 2013 19:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]![]()
Heerlijk om dan bv over de besneeuwde heide en door het bos naar mijn werk (of terug) te lopen.
of gewoon op een vrije dag een paar uur te wandelen.
Duur eindrekening grapjequote:Op donderdag 5 december 2013 19:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gewoon de verwarming op tropisch zetten
niet als je het ergens anders doetquote:Op donderdag 5 december 2013 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alles is zo sprookjesachtig wit
[..]
Duur eindrekening grapje![]()
Wehehequote:Op donderdag 5 december 2013 19:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niet als je het ergens anders doet
maar schatje, ik heb het zo koud!! *onschuldig kijkt met trillend lipje*quote:
Neequote:Op donderdag 5 december 2013 19:48 schreef Faxie het volgende:
* Faxie rent naar de thermostaat.
Kom je Lola?
quote:Op donderdag 5 december 2013 19:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar schatje, ik heb het zo koud!! *onschuldig kijkt met trillend lipje*
En extra stil door de dempende werking van de sneeuw. Alleen geluid uit de directe omgeving horen. Vooral het gekraak van de sneeuw onder je schoenen.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alles is zo sprookjesachtig wit
Ik kan wel een paar rondjes gaan rennen, en m'n hand door m'n bezwete bilnaad halen... maar dat is toch niet hetzelfde denk ikquote:Op donderdag 5 december 2013 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee
[..]oh dat kunnen we wel goed ja...
Ja datquote:Op donderdag 5 december 2013 19:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En extra stil door de dempende werking van de sneeuw. Alleen geluid uit de directe omgeving horen. Vooral het gekraak van de sneeuw onder je schoenen.
Viesspeukquote:Op donderdag 5 december 2013 19:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan wel een paar rondjes gaan rennen, en m'n hand door m'n bezwete bilnaad halen... maar dat is toch niet hetzelfde denk ik
nadeel is dat ik het nu ook steenkoud heb en op eigen kosten de temperatuur naar tropisch moet stokenquote:Op donderdag 5 december 2013 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee
[..]oh dat kunnen we wel goed ja...
Ik heb het ook koud nu... maar ik moet zo nog naar boven om de kinderen op bed te leggen...quote:Op donderdag 5 december 2013 19:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nadeel is dat ik het nu ook steenkoud heb en op eigen kosten de temperatuur naar tropisch moet stoken
Somsquote:
Ik heb sloffen, een dekentje en taksi. En de verwarming aan het loeien.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb het ook koud nu... maar ik moet zo nog naar boven om de kinderen op bed te leggen...
Dan ga ik een pot thee zetten, sloffen aandoen, dekentje en de kachel wat hoger doen
[..]
Soms
Trek je maar 3truien aan ja!quote:Op donderdag 5 december 2013 19:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar schatje, ik heb het zo koud!! *onschuldig kijkt met trillend lipje*
Klinkt aantrekkelijk, alleen denk ik dat ik dan op de bank in slaap flikkeren overeen paar uur weer wakker ligquote:Op donderdag 5 december 2013 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eerst ff opwarmen met een bakkie thee en mijn dekentje
Jij wel...quote:Op donderdag 5 december 2013 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb een sinterklaaskadootje gekregen
Je hebt de zak gekregen?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:27 schreef S95Sedan het volgende:
Jij wel...
I've been a bad boy apparently
Gewoon op tijd naar bed gaan danquote:Op donderdag 5 december 2013 21:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Klinkt aantrekkelijk, alleen denk ik dat ik dan op de bank in slaap flikkeren overeen paar uur weer wakker lig
[..]
Jij wel...
I've been a bad boy apparently
Ik wil je best een zak geven hoorquote:Op donderdag 5 december 2013 21:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet eens! Kan je nagaan
Zelfs dat is teveel.
Gezelligquote:Op donderdag 5 december 2013 21:42 schreef PeuRac het volgende:
Saaie bedoening hier vanavondGelukkig ga ik zo naar de kroeg
Met iets erin of leegquote:Op donderdag 5 december 2013 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil je best een zak geven hoor
Doe ik morgen, met collega's en betaald door de baasquote:Op donderdag 5 december 2013 21:42 schreef PeuRac het volgende:
Saaie bedoening hier vanavondGelukkig ga ik zo naar de kroeg
Ik had gehoopt op zoietsquote:Op donderdag 5 december 2013 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
je kent me te goed.
Maar heb nog wel wat schuimpjes en pepernoten over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar helaas![]()
quote:
Ik met vrienden, moet het zelf betalenquote:Op donderdag 5 december 2013 21:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Doe ik morgen, met collega's en betaald door de baas.
quote:Op donderdag 5 december 2013 21:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op zoietsSorry. ... ik heb niet zo'n goed figuur....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar helaas![]()
Als het gezellig is maakt dat opzich niet uitquote:Op donderdag 5 december 2013 21:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]en ik hoef niet meer terug te rijden, dus reken morgen vroeg maar niet op me
[..]
Ik met vrienden, moet het zelf betalen
Sowieso jij bent bezet dus dat gaat niet opquote:Op donderdag 5 december 2013 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry. ... ik heb niet zo'n goed figuur....
Vrijdags is het meestal dood hier.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]en ik hoef niet meer terug te rijden, dus reken morgen vroeg maar niet op me
Dan had ik evengoed toch wel een kadootje kunnen zijnquote:Op donderdag 5 december 2013 21:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sowieso jij bent bezet dus dat gaat niet op
Dat is net zo als die rolo reclamequote:Op donderdag 5 december 2013 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan had ik evengoed toch wel een kadootje kunnen zijn
Liefquote:Op donderdag 5 december 2013 21:58 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kreeg een voiceberichtje van mijn ex buurmeisje die nu in Suri woont
Trustenquote:
Kip gaat woensdag zo'n hoofd trekken.. Onder het mes en weg met dat hoerige krolse gedragquote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kip gaat woensdag zo'n hoofd trekken.. Onder het mes en weg met dat hoerige krolse gedrag
grapje gaat mn moeder 100 euro kosten .. Had ze maar niet aan kinderen moeten beginnenquote:
Arm beestquote:Op donderdag 5 december 2013 22:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kip gaat woensdag zo'n hoofd trekken.. Onder het mes en weg met dat hoerige krolse gedrag
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
grapje gaat mn moeder 100 euro kosten .. Had ze maar niet aan kinderen moeten beginnen
ik vind het veel zieliger dat ze continu geil rondloopt, beest komt er haast niet uit.. Lijkt teveel op mij, maar ik heb tenminste nog een vibo en ga niet de hele nacht lopen gillen uit frustratie.quote:
goed opgevoed.. Ik heb het voor elkaarquote:
Ze zal het vast ergens vandaan hebbenquote:Op donderdag 5 december 2013 22:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vind het veel zieliger dat ze continu geil rondloopt, beest komt er haast niet uit.. Lijkt teveel op mij, maar ik heb tenminste nog een vibo en ga niet de hele nacht lopen gillen uit frustratie.
niet als ze de hele handel eruit trekkenquote:Op donderdag 5 december 2013 22:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze zal het vast ergens vandaan hebben
Zelfs als poezen gesteriliseerd zijn kunnen ze dat nog doen hoor
Eh jawel, hier ook eentje zitten die gaat praten als ze aandacht, eten, aandacht, water, iets wilquote:Op donderdag 5 december 2013 22:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niet als ze de hele handel eruit trekken
praten prima, zolang het maar niet meer klinkt alsof ik een baby over de vloer heb... Daar wil ik nog wel een paar jaar mee wachten eigenlijkquote:Op donderdag 5 december 2013 22:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Eh jawel, hier ook eentje zitten die gaat praten als ze aandacht, eten, aandacht, water, iets wil
welterusten oudjequote:
Het is een goed middel om te wennen, dat welquote:Op donderdag 5 december 2013 22:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
praten prima, zolang het maar niet meer klinkt alsof ik een baby over de vloer heb... Daar wil ik nog wel een paar jaar mee wachten eigenlijk
dat rotte beest is eindelijk na bijna 4 maanden gegild te hebben eindelijk stil.. Ik ben er onderhand al aan gewendquote:Op donderdag 5 december 2013 22:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is een goed middel om te wennen, dat wel
Nog een jonkie of valt dat wel mee? Als ze het eenmaal uitgevonden hebben als chantage middel is het moeilijk af te lerenquote:Op donderdag 5 december 2013 22:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat rotte beest is eindelijk na bijna 4 maanden gegild te hebben eindelijk stil.. Ik ben er onderhand al aan gewend
Mensen die ik aan de telefoon had vroegen iedere keer weer of ik een baby op bezoek had
een jaar en een beetje.. Maar ze chanteert me er niet mee, want ik probeer dr zoveel mogelijk te negeren wanneer ze zich zo gedraagt...quote:Op donderdag 5 december 2013 22:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nog een jonkie of valt dat wel mee? Als ze het eenmaal uitgevonden hebben als chantage middel is het moeilijk af te leren![]()
wat is het??quote:
Oh valt nog mee dusquote:Op donderdag 5 december 2013 22:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
een jaar en een beetje.. Maar ze chanteert me er niet mee, want ik probeer dr zoveel mogelijk te negeren wanneer ze zich zo gedraagt...
Niet meteen uitspelen hequote:
ik weet het.. Luisteren is ook vrij lastig. En voor de tv gaan zitten erg leuk.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh valt nog mee dus
Het is een kat, die winnen het altijd ongeacht wat je ook doet
[..]
Niet meteen uitspelen he
Tv hangt hier gelukkig dus dat zou knap zijn als ze dat redquote:Op donderdag 5 december 2013 23:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik weet het.. Luisteren is ook vrij lastig. En voor de tv gaan zitten erg leuk.
och, dat ik krassen op mn deur naast mn klink heb boeit me minder dan dat ik stoned op moet staan om dr voor die tv weg te krijgen.. Want dat doet ze het allerliefst wanneer je knetter bent en geweldig ligt en in een film zit..quote:Op donderdag 5 december 2013 23:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tv hangt hier gelukkig dus dat zou knap zijn als ze dat red
Dat is nog het minst erg
Hier had ik een mooie 'perfect' egale grijze muur, nu inclusief strepen van haar nagels erop![]()
Avondquote:Op donderdag 5 december 2013 23:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik dacht, ik kom hier weer eens langs. Hoe is het met iedereen?
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
och, dat ik krassen op mn deur naast mn klink heb boeit me minder dan dat ik stoned op moet staan om dr voor die tv weg te krijgen.. Want dat doet ze het allerliefst wanneer je knetter bent en geweldig ligt en in een film zit..
En dan zodra je opstaat, is ze weg.. Dat ze zodra je weer ligt er weer zit is het allerleukste van dat hele spelletje
die rat trapt de eerste twee keer in lokken, daarna 1x in het gooien van een pakje peuken, en aks ik met een kussen ofzo gooi, dan mol ik de beeldjes die naast de tv staan die ik aan mn opa en oma overgehouden heb.. En die ze dus al een keer op de grond heeft gegooid, waardoor Mariken van Nimwegen al een stukje van dr kin mistquote:Op donderdag 5 december 2013 23:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Avond
Alleen twee hier die ziek zwak en misselijk zijn
[..]
Dat is dan wel weer grappig![]()
Gewoon met dingen gooien af en toe geen oplossing, kussens enzo.
Hmm, het gaat rond he?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Avond
Alleen twee hier die ziek zwak en misselijk zijn
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die rat trapt de eerste twee keer in lokken, daarna 1x in het gooien van een pakje peuken, en aks ik met een kussen ofzo gooi, dan mol ik de beeldjes die naast de tv staan die ik aan mn opa en oma overgehouden heb.. En die ze dus al een keer op de grond heeft gegooid, waardoor Mariken van Nimwegen al een stukje van dr kin mist
Ja denk het, sowieso met/door die kou.quote:
nee, gevoelsmatig horen die beeldjes daar.. Heb er wel aan zitten denken om ze met dubbelzijdig tape vast te plakken..quote:Op donderdag 5 december 2013 23:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]![]()
![]()
Vanmiddag had je zo'n mooie oplossing voor vin en dan dit, beetje jammer
Je kan ook die beeldjes verplaatsen, of zo'n touwtje halen met stokje eraan, gaat ze ook wel achteraan dan
[..]
Ja denk het, sowieso met/door die kou.
Ja dat is ook een oplossing alleen dat overleven ze waarschijnlijk ook nietquote:Op donderdag 5 december 2013 23:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, gevoelsmatig horen die beeldjes daar.. Heb er wel aan zitten denken om ze met dubbelzijdig tape vast te plakken..
Een touwtje? Trapt ze ook slechts even in, en zodra ze hem dan vind eet ze het touwtje op. En dan heb ik het ook echt over opeten
Avondquote:
hoezo niet? Vast is vast en omvallen doen ze dan ook niet meerquote:Op donderdag 5 december 2013 23:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja dat is ook een oplossing alleen dat overleven ze waarschijnlijk ook niet
Je weet dat je af en toe dat ding moet bewegen he
[..]
Avond
ik heb ook geen idee wat skylanders isquote:Op donderdag 5 december 2013 23:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tof
Spelletje. Soort van skylanders maar dan met Disney figuurtjes
Ohquote:Op donderdag 5 december 2013 23:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb ook geen idee wat skylanders is
Dan blijft je voetstuk staan en breekt de rest waarschijnlijk afquote:Op donderdag 5 december 2013 23:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hoezo niet? Vast is vast en omvallen doen ze dan ook niet meer![]()
Ja, maar die trut gaat gewoon rustig toe zitten kijken
ik heb werkelijk geen idee. Ik speel bingo. Op mn ipad.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh![]()
Tis een spelletje. En je hebt dan figuurtjes die he op een plateau moet zetten en dan kan je met dat figuurtje spelen.
Beknopte uitleg.
nee, ze loopt er niet vol tegenaan, maar wurmt zich eroverheen en soms gaat dat fout door met dr achterpootjes zo'n beeldje eraf te tikkenquote:Op donderdag 5 december 2013 23:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan blijft je voetstuk staan en breekt de rest waarschijnlijk af
Wie zegt dat ik het over je kat had?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ze loopt er niet vol tegenaan, maar wurmt zich eroverheen en soms gaat dat fout door met dr achterpootjes zo'n beeldje eraf te tikken
Verder kan ik nergens veilig spullen neerzetten, behalve op de magnetron en bovenop de keukenkastjes,.. Daar komt alleen Varken en die is een stuk voorzichtiger
ik ben te stoned om dit nog te snappen denk ikquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het over je kat had?
Als je die kat mist en er wat tegenaan gooit kan dat ding ook breken tochquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben te stoned om dit nog te snappen denk ik
true.. En zo lomp ben ik dan ook weer welquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je die kat mist en er wat tegenaan gooit kan dat ding ook breken toch
quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
true.. En zo lomp ben ik dan ook weer wel
ja, dat werkte toen ik alleen Varken had. Nu probeert Kip om onder de deur door te graven en Varken gaat voor de deur zitten, mij aanstarend en klagelijk zitten mauwen, net zolang tot ik Kip vrijlaat..quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als ze hier vervelend is gaat ze gewoon de gang in, werkt ook prima
Haha, mooi die beesten, ze hebben je gewoon door dusquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, dat werkte toen ik alleen Varken had. Nu probeert Kip om onder de deur door te graven en Varken gaat voor de deur zitten, mij aanstarend en klagelijk zitten mauwen, net zolang tot ik Kip vrijlaat..
spelletjesquote:
gnightquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Haha, mooi die beesten, ze hebben je gewoon door dus
Maar ben er vandoor, morgen ben ik weer beter en dus optijd sporten.![]()
Trusten![]()
Jij gaat zeker niks verklappen he?quote:
ik heb je al een hint gegeven over wat het niet is.. Welterustenquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij gaat zeker niks verklappen he?
Ook maar eens slapen
Alvast trusten jij ook
Jaquote:Op vrijdag 6 december 2013 08:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Drukke dag weer vandaag meisje?
Pittig ja.quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
JaSchool tot 12, dan allemaal shit fixen en om 6 uur weer aan het werk tot ongeveer 11
Jaquote:Op vrijdag 6 december 2013 09:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Pittig ja.![]()
Sinterklaas was leuk.
Blij dat de rust weer even is terug gekeerd nu.
Al zat de jongste vanmorgen nog steeds liedjes te zingen in zijn bed en op de wc![]()
Ze zijn blij met de kadootjes, dus dan ben ik ook blij
quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja![]()
FijnNu klaarmaken voor kerst?
Nice. Ik ga vandaag kerstspullen halen, en ik denk dat mijn broertje wil dat ik de zooi vandaag ook opzet en ophang enzo..quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neuh nog niet helemaal. Sowieso beetje rustig aan doen met geld. Zeker met ook nog 3 verjaardagen....
Volgend weekend boom kopen
Beetje hagel net... meer niet.quote:
Mijn broertje heeft alles half november al staanquote:Op vrijdag 6 december 2013 10:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beetje hagel net... meer niet.
@tgnd: ik vind het nog een beetje vroeg. Ga eerst ff lekker opruimen en uitzoeken. Ik moet tijdelijk een kast ergens anders neerzetten wil ik de kerstboom kwijt. Doe ik allemaal wel op mijn dooie gemakkie vd week. Spulletjes van zolder, frustratie om de kerstlampjes uit de knoop halenDat kost ook tijd
![]()
Ik heb vorig jaar mn lampjes om een koker heen gerold, dat is veel makkelijker weer straks.quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beetje hagel net... meer niet.
@tgnd: ik vind het nog een beetje vroeg. Ga eerst ff lekker opruimen en uitzoeken. Ik moet tijdelijk een kast ergens anders neerzetten wil ik de kerstboom kwijt. Doe ik allemaal wel op mijn dooie gemakkie vd week. Spulletjes van zolder, frustratie om de kerstlampjes uit de knoop halenDat kost ook tijd
![]()
quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft alles half november al staan![]()
Bij ons was het iig altijd zo dat zodra Sinterklaas weg was, het weekend erna de kerstzooi staat. Maar ook dat is te wijten aan mn broertje. Wat mij betreft eind volgende week pas. Maar denk dat mn broertje dat vandaag al wil fixen.
Goeden tipquote:Op vrijdag 6 december 2013 10:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar mn lampjes om een koker heen gerold, dat is veel makkelijker weer straks.
Eind volgende week dusquote:Op vrijdag 6 december 2013 10:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Ik zorg meestal wel voor dat de boom voor J.s verjaardag staat
Die van is de 18e jarig. Meestal het weekend voor zijn verjaardag
Ja.... dan kan ik vd week dus op mijn gemak die kast verplaatsen en spulletjes vsn zolder halenquote:Op vrijdag 6 december 2013 10:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Eind volgende week dus![]()
Vind het voor het eerst wel leuk, omdat ik voor het eerst echt mn eigen kerstspul in mn eigen huisje heb
quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja.... dan kan ik vd week dus op mijn gemak die kast verplaatsen en spulletjes vsn zolder halen![]()
Ja dat maakt het wel leuk zo. Kerst in je eigen huisje
Ik wil ook slaapjes doenquote:Op vrijdag 6 december 2013 10:51 schreef Cobra4 het volgende:
Dat was een lekker slaapje.
En straks weer. Voorslapen voor de nachtdienst.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil ook slaapjes doen
* LovelyLady schenkt nog een bakkie koffie in....
Hazeslaapjesquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]![]()
Ik kruip er om een uur of 5 weer in. Tot kwart voor negen.
Geen enkel probleem.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hazeslaapjes
Kan je dan wel slapen?
Komt die jarenlange training bij Defensie toch nog van pas.quote:
Ja train je dan om op elk tijdstip te kunnen maffen? Apart welquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Komt die jarenlange training bij Defensie toch nog van pas.
"Slapen wanneer het kan. Je weet nooit wanneer de volgende mogelijkheid is."quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja train je dan om op elk tijdstip te kunnen maffen? Apart wel
Handigquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
"Slapen wanneer het kan. Je weet nooit wanneer de volgende mogelijkheid is."
Echt wel.quote:
Ja wil ik ookquote:
Ik heb wel oordoppen nodig. Erg gehorige flat.quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja wil ik ooken dan oordoppen in zodat ik de kinderen niet hoor
Jeetje het is pas 13:00
Wel al een plankje in de grondverf gezet![]()
En toen ik weer beneden kwam dacht ik... ik had best de kerstspullen van zolder kunnen halen![]()
Ik ook.. kinderen zijn snel geirriteerd vandaagquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb wel oordoppen nodig. Erg gehorige flat.
Plak ze achter het behang.quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook.. kinderen zijn snel geirriteerd vandaag
Euhm, sluit ze op in het kolenhok.quote:
Eind jaren 70 gok ik.quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In welk tijdperk ben jij blijven hangen dan?
GvsE noemt mij niet voor niks oudje.quote:
Op een paar na is iedereen hier een oudjequote:Op vrijdag 6 december 2013 13:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
GvsE noemt mij niet voor niks oudje.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op een paar na is iedereen hier een oudje
Echt?quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op een paar na is iedereen hier een oudje
Alphaville.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet ik het, het is een mengelmoesje... jong en oud
Big in Japan is ook zo'n bazennummerquote:
Ja, Level42, Wet wet wet, Duran Duran, UB40, Billy Joel, Ph D, OMD.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Big in Japan is ook zo'n bazennummer
sowieso the '80's
Jaaaquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, Level42, Wet wet wet, Duran Duran, UB40, Billy Joel, Ph D, OMD.
Kim Wilde, Miami Sound Machine, Man at Work, Cindy Lauper, Limahl, Fairground Attraction, Paul Young, Toto.quote:
Kate Bush, Dire Straits, Doe Maar, Pink Floyd, The Cure, Billy Joel, Peter Gabriel (of was die meer van de 90's)quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kim Wilde, Miami Sound Machine, Man at Work, Cindy Lauper, Limahl, Fairground Attraction, Paul Young, Toto.
The Cure!!!quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kate Bush, Dire Straits, Doe Maar, Pink Floyd, The Cure, Billy Joel, Peter Gabriel (of was die meer van de 90's)
enzo![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet nu al dat ik de komende nacht alleen maar 80's muziek ga luisteren/kijken via yt.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jaaa
Hier zitten ook nog wat leuke tussen
quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat ik de komende nacht alleen maar 80's muziek ga luisteren/kijken via yt.
Ik ga beginnen met OMD.quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ken daar niets bekends van, zo 123
Ohjaaa, mooi nummer welquote:
Deze?quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet nu aan een andere band denken maar ik kom niet op de naam...
Ja!quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Awesome nummermaar nee
![]()
oh en deze mag ook niet ontbreken
quote:
Ja. Welkom terug.quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:00 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet echt die plank ff gaan doen
1978 nu.quote:
Ik hoop die laatstequote:Op vrijdag 6 december 2013 15:04 schreef Cobra4 het volgende:
Ik weet niet meer op wie ik als eerst verliefd was als 6 jarig jochie.
Blondie of Olivia Newton John.
Vast wel.quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vast wel.
Was de eerste film die ik die ik heb gezien in de bioscoop. Ergens in '78.
Wat een chickie was dat.
Het was kiezen tussen mijn juf, Blondie of Olivia.quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het was kiezen tussen mijn juf, Blondie of Olivia.
Over fire gesprokenquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hmm, toen was ik er nog niet
En
Plz kill with fire, nummers over liefde
Erg he.quote:
Niet oud... wel tofquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:20 schreef S95Sedan het volgende:
Over chickies gesproken
Vanmiddag een vrouw in de sportschool van rond de 50/55 die fitter was dan de meeste twintigers van nu![]()
En ik voel me oud dat ik al die nummers ken als jonkie
Wat tofquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Erg he.
10 jaar later had ik toch echt voor mijn scheikunde lerares gekozen. Damn die was lekker.
quote:
Zij was toen 23 geloof ik. Echt een schatjequote:Op vrijdag 6 december 2013 15:24 schreef LovelyLady het volgende:
Wat tof
Ik had alleen maar ouwe lullen als docenten... ook de vrouwelijke trouwens
Op die leeftijd, ze liep volgens mij eerder tegen de 60 aan trouwens. Ik zou het niet redden die stretch oefeningen die ze deedquote:
Hallo jonge deerne.quote:
Ik kan echt veel muziek waarderenquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:37 schreef S95Sedan het volgende:
Vroegâh toen alles nog niet zo fucked up was.
opaquote:
Niet zozeer qua muziek maar hoe dingen veranderd zijn in de wereld en hoe we die naar de klote helpenquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan echt veel muziek waarderen
Ook muziek van nu
Ja maar we hadden het over muziekquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet zozeer qua muziek maar hoe dingen veranderd zijn in de wereld en hoe we die naar de klote helpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |